Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 oktober 2004, 12:27   #151
Emeritius
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2004
Berichten: 11
Fluridil helpt !

Ik gebruik sinds 6 weken Eucapil. Begin dit jaar had ik een serieuze toename van haaruitval waardoor op den duur mijn schedel begon te zien wanneer ik onder een lichtbron kwam te staan. Na een paar weken Eucapil te gebruiken begon ik nieuwe haartjes te ontdekken en nu moet ook mijn echtgenote toegeven dat mijn haar nu voller aanziet dan pakweg twee maanden geleden. Ik doe dus nog een tijdje voort ! Ik moet wel toegeven dat ik sinds 3 maanden terug finasteride ben beginnen nemen, maar het resultaat zou ik eerder aan Eucapil willen toeschrijven !

-------------
Regime :
- finasteride : 1mg/dag
- MSM : 3 tabletten /dag
- groene thee : 2 -3 kopjes/dag
- Eucapil
Emeritius is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 12:35   #152
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emeritius
Ik gebruik sinds 6 weken Eucapil. Begin dit jaar had ik een serieuze toename van haaruitval waardoor op den duur mijn schedel begon te zien wanneer ik onder een lichtbron kwam te staan. Na een paar weken Eucapil te gebruiken begon ik nieuwe haartjes te ontdekken en nu moet ook mijn echtgenote toegeven dat mijn haar nu voller aanziet dan pakweg twee maanden geleden. Ik doe dus nog een tijdje voort ! Ik moet wel toegeven dat ik sinds 3 maanden terug finasteride ben beginnen nemen, maar het resultaat zou ik eerder aan Eucapil willen toeschrijven !
Dat is goed om te horen.

Ik zou btw als ik jou was ook rooscure aan je regime toevoegen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 12:53   #153
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emeritius
maar het resultaat zou ik eerder aan Eucapil willen toeschrijven !
waarom? het is waarschijnlijker dat een middel na 3 maanden aanslaat dan na 6 weken.

je kunt je regimen trouwens beter in je signature zetten ipv iedere keer los erbij typen. Ga hiervoor naar je User CP en klik daar "edit signature".
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 12:58   #154
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Nou Laurens, ik ben het met je eens dat het net zo goed door finasteride kan komen, maar ik zelf moet ook eerlijk bekennen (zoals ik reeds gedaan heb), dat ik zeker het gevoel heb dat Eucapil al wat voor me aan het doen is (na een maand). Ik ben ten eerste van mijn gevoeligheid af (doorgaans dan) en zoals ik al zei heb ik overduidelijk een band van donshaartjes langs mijn haarlijn. Dat is gewoon het vervelende met het gebruik van verschillende middeltjes. Ik ben zelf tot nu althans zeer blij met Eucapil, omdat het ook gewoon zo gemakkelijk te gebruiken is. Ik ben zeer benieuwd wat het allemaal op gaat leveren.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 13:05   #155
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Emeritius, mag ik vragen waar jij allemaal hergroei ervaart? Ook bij de inhammen? En heb jij ook voor Fluridil last van inflammation (jeuk, irritatie, tot zelfs pijn) gehad wat je nu met Fluridil onder controle hebt gekregen?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 13:20   #156
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
foto's maken!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Nou Laurens, ik ben het met je eens dat het net zo goed door finasteride kan komen, maar ik zelf moet ook eerlijk bekennen (zoals ik reeds gedaan heb), dat ik zeker het gevoel heb dat Eucapil al wat voor me aan het doen is (na een maand). Ik ben ten eerste van mijn gevoeligheid af (doorgaans dan) en zoals ik al zei heb ik overduidelijk een band van donshaartjes langs mijn haarlijn. Dat is gewoon het vervelende met het gebruik van verschillende middeltjes. Ik ben zelf tot nu althans zeer blij met Eucapil, omdat het ook gewoon zo gemakkelijk te gebruiken is. Ik ben zeer benieuwd wat het allemaal op gaat leveren.
Je kunt als je ook fina gebruikt (een zeer degelijk en bewezen middel) gewoon onmogelijk zeggen waar je hergroei vandaan komt.
Jouw regimen is nog vrij beperkt haarmannetje, dus ik vind jou een van de meer representatieve testers van fluridil. Ik hoop dan ook dat je iedere 2 weken of iedere maand duidelijke foto's van je scalp wilt maken. Sowieso kan ik dat aan iedereen aanraden. Echt, doen doen doen, ook al is het alleen maar voor jezelf! Ik ben er pas na 9 maanden fina mee begonnen en heb daar erg veel spijt van. Nu heb ik totaal geen beeld van hoe het precies verlopen is. Vaak gaat haarverlies zo langzaam dat je het zelf niet doorhebt, en zo wordt het heel moeilijk te analyseren of een middel werkt of niet. Ga niet van je gevoel uit, want dat is niet objectief!
Dus koop desnoods een webcam van 10 euro, of doe 't met het cameraatje in je telefoon, en dat dan op regelmatige basis.
Haarmannetje, je vervult een zeer waardevolle rol binnen haarweb, als een van de weinigen met bijna alleen fluridil in het regimen. Ik hoop dat je deze rol verstandig en waardig vervult, zodat we er hier optimaal profijt van hebben!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 18 oktober 2004 om 13:23
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 14:25   #157
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Laurens, ik realiseer mij nu zeer goed, dat ik wat betreft Fluridil een vrij unieke functie vervul hier. Het is inderdaad handig om een fotologboek bij te houden en dat ga ik ook doen. Gevoelskwesties zijn inderdaad niet betrouwbaar, maar in mijn individueel geval geven ze me wel een goed gevoel . Het is een heerlijk idee om daadwerkelijk wat te ondernemen. Ik kan nu Fluridil 's ochtends toepassen en dan de hele dag gewoon lekker bezig zijn, zonder me bezig te houden met mijn haar. Of het nu werkt of niet, dat effect ervaar ik er wel van.

Laatst gewijzigd door Haarmannetje; 18 oktober 2004 om 14:28
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 14:52   #158
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Laurens, ik realiseer mij nu zeer goed, dat ik wat betreft Fluridil een vrij unieke functie vervul hier. Het is inderdaad handig om een fotologboek bij te houden en dat ga ik ook doen. Gevoelskwesties zijn inderdaad niet betrouwbaar, maar in mijn individueel geval geven ze me wel een goed gevoel . Het is een heerlijk idee om daadwerkelijk wat te ondernemen. Ik kan nu Fluridil 's ochtends toepassen en dan de hele dag gewoon lekker bezig zijn, zonder me bezig te houden met mijn haar. Of het nu werkt of niet, dat effect ervaar ik er wel van.

He haarmannetje, kun je ook daarna gel gebruiken?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 14:58   #159
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
He haarmannetje, kun je ook daarna gel gebruiken?
Volgens mij mag je geen gel gebruiken sinds gel op waterbasis wordt gemaakt?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2004, 15:57   #160
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Volgens mij mag je geen gel gebruiken sinds gel op waterbasis wordt gemaakt?
Inderdaad, als het op waterbasis is, dan zou ik het niet gebruiken. Tenzij je kunt voorkomen dat het in aanraking komt met je hoofdhuid. Maar goed, ik zelf gebruik sowieso nooit gel .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 16:31   #161
Adam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2004
Berichten: 56
Als je zeg maar dat spul Eucapil (Fluridil) met GSE gebruikt gaat je haar er dan ook beter door zitten ? Zodat je geen gel hoeft te gebruiken zeg maar...

Ik had zeg mar aminxel gebruikt en toen zat me haar smorgens ook goed hoefde alleen beetje te sturen is dat ook met dat, vraag ik me dus af...
Adam is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2004, 16:50   #162
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Adam, wel grappig dat je erover begint. Fluridil maakt je haar wel voller, omdat het droger wordt zeg maar. Ik zelf gebruik sowieso nooit haarstylingsproducten, maar met Fluridil blijft mijn haar grappig genoeg wel langer in model. Vlak na aanbrengen wordt je haar wel wat crappy, maar dan moet je even schudden en dan valt het weer mooi. Ik heb vrij fijn haar en normaal gesproken viel de volume snel weer weg als het droog was. Maar nu met Fluridil blijft de volume er langer inzitten .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2004, 14:07   #163
Emeritius
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2004
Berichten: 11
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Emeritius, mag ik vragen waar jij allemaal hergroei ervaart? Ook bij de inhammen? En heb jij ook voor Fluridil last van inflammation (jeuk, irritatie, tot zelfs pijn) gehad wat je nu met Fluridil onder controle hebt gekregen?
Ten eerste heb ik kleine haartjes die in de buurt van de haargrens uitkomen en waarvan ik zeker ben dat ze er niet voordien waren. De vroegere jeuk en vetafscheiding van mijn haar is sterk verminderd, ik kan nu gerust een paar dagen zonder shampoo verder omdat men hoofdhuid minder vet wordt,
Emeritius is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2004, 14:08   #164
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emeritius
Ten eerste heb ik kleine haartjes die in de buurt van de haargrens uitkomen en waarvan ik zeker ben dat ze er niet voordien waren. De vroegere jeuk en vetafscheiding van mijn haar is sterk verminderd, ik kan nu gerust een paar dagen zonder shampoo verder omdat men hoofdhuid minder vet wordt,
Dat klinkt goed . Hoe lang duurde het voordat je dit ging merken? Hoe lang gebruikte je Fluridil toen?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2004, 14:10   #165
Emeritius
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2004
Berichten: 11
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
waarom? het is waarschijnlijker dat een middel na 3 maanden aanslaat dan na 6 weken.

je kunt je regimen trouwens beter in je signature zetten ipv iedere keer los erbij typen. Ga hiervoor naar je User CP en klik daar "edit signature".
Dank voor de tip, toch is dit volgens mij al een produkt dat sneller effect heeft,
Emeritius is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 22:53
[minoxidil] Algemeen cherifo Medicijnen/haargroeimiddelen 3780 20 september 2021 15:09
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 11:59
[fluridil] Shedding ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 10 20 november 2006 14:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.