Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 januari 2013, 14:43   #361
Serkan1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2012
Locatie: Gelderland - Nederland
Berichten: 35
Ik heb een HT laten doen in Turkije, de duurste en modernste kliniek van Istanbul.. maar resultaat is gewoon 3x niks.. en die OC zal ook voor geen meter helpen.. en die studies over stamcellen, etc zullen over 50 jaar misschien haalbaar zijn.. sorry klinkt heel hard en heel negatief, maar kaalheid moet je maar accepteren, of gewoon een pruik dragen.. ik geloof nergens meer in.. allemaal 1 pot nat..
Serkan1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2013, 16:35   #362
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serkan1985 Bekijk bericht
Ik heb een HT laten doen in Turkije, de duurste en modernste kliniek van Istanbul.. maar resultaat is gewoon 3x niks.. en die OC zal ook voor geen meter helpen.. en die studies over stamcellen, etc zullen over 50 jaar misschien haalbaar zijn.. sorry klinkt heel hard en heel negatief, maar kaalheid moet je maar accepteren, of gewoon een pruik dragen.. ik geloof nergens meer in.. allemaal 1 pot nat..
gelukkig zeggen de phase2 trials heel wat anders betreft Dermal Papilla culture (stamcellen). 50-70% succes rate. tjek aderans.com maar eens....

kun je toelichten waarom jouw HT 3 keer niks is?

Laatst gewijzigd door fstluxe; 14 januari 2013 om 16:43
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2013, 22:31   #363
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
aderans.com? Da's chinees?
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2013, 22:34   #364
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleDonder Bekijk bericht
aderans.com? Da's chinees?
pff...


hier

http://www.aderansresearch.com/

Dermal papilla culture wordt ook in de volksmond "hair cloning" genoemd. De techniek is al beschikbaar,Het is easy, veilig en success rate = 70%, Maar het is puur wachten op FDA bullshit....

check het filmpje eens. Ze halen +- 200 haar folicles uit een niet AGA gebied. deze haren bevatten een zogenaamd " Dermal papilla" cel. Deze cellen worden gecultured in een medium onder 5% zuurstof, GSK3B inhibitor, en 37 graden. Na een week of 3-5 zijn deze cellen +- minus 30 passages verder en het resultaat is 40.000-80.000 Dermal papilla cellen die ieder de mogelijkheid hebben om een geheel nieuwe haar folicle te produceren dat niet gevoelig is voor DHT/ PGD2 etc!.. Deze dermal Papilla cellen worden vervolgens in de huid geinjecteerd en er vormen nieuwe haar folicles op de injectie plaatsen!

Mooi he? Het is inderdaad "The Cure!" Weg met de experimentele medicijnen, fina, duta en Ht klinieken etc!


met deze techniek ben je niet meer afhankelijk van de hoeveelheid "donor haren" zoals bij HT wel het geval is.
Je kan hiermee in theorie oneindig haar folicles kweken.

Laatst gewijzigd door fstluxe; 14 januari 2013 om 22:56
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 01:24   #365
Nord
HaarWeb lid
 
Nord's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2012
Berichten: 242
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
pff...


hier

http://www.aderansresearch.com/

Dermal papilla culture wordt ook in de volksmond "hair cloning" genoemd. De techniek is al beschikbaar,Het is easy, veilig en success rate = 70%, Maar het is puur wachten op FDA bullshit....

check het filmpje eens. Ze halen +- 200 haar folicles uit een niet AGA gebied. deze haren bevatten een zogenaamd " Dermal papilla" cel. Deze cellen worden gecultured in een medium onder 5% zuurstof, GSK3B inhibitor, en 37 graden. Na een week of 3-5 zijn deze cellen +- minus 30 passages verder en het resultaat is 40.000-80.000 Dermal papilla cellen die ieder de mogelijkheid hebben om een geheel nieuwe haar folicle te produceren dat niet gevoelig is voor DHT/ PGD2 etc!.. Deze dermal Papilla cellen worden vervolgens in de huid geinjecteerd en er vormen nieuwe haar folicles op de injectie plaatsen!

Mooi he? Het is inderdaad "The Cure!" Weg met de experimentele medicijnen, fina, duta en Ht klinieken etc!


met deze techniek ben je niet meer afhankelijk van de hoeveelheid "donor haren" zoals bij HT wel het geval is.
Je kan hiermee in theorie oneindig haar folicles kweken.
klinkt wel heel erg geweldig! En dit is nu al mogelijk?!
__________________
Regime:
- 09-11-2012 0,15 mg dutasteride (gestopt)
- 01-01-2013 2x per week nizoral (gestopt op 2-4-2013)
- 12-01-2013 1x per dag saw palmetto 490 mg (gestopt)
- 21-01-2013 handjevol pompoenpitten elke week (Al een lange tijd mee gestopt)
- 01-03-2013 0,125 mg dutasteride ipv 0,15 mg (Al sinds eind juli mee gestopt))
- 04-04-2013 3 a 4 x per week regenepure shampoo
- 24-04-2013 3 a 4 x per week alpecin dubbel-effect shampoo (gestopt)
- 02-05-2013 2 x per dag capillogain. 'S morgens & 'S avonds 1 mL. (Rond Maart mee gestopt))
- 02-05-2013 1x per dag MSM 5000 mg
- 13-05-2013 1 x per dag Triple Omega 3-6-9 1200 mg (Gebruik ik nauwelijks meer)
- 13-05-2013 1 x per dag Biotine 5000 mg
- 25-07-2013 0,167 mg dutasteride ipv 0,125 mg (Overgegaan op 0,25 mg)
- 23-09-2013 0,5 mm Dermaroller 2x per week (gestopt)
- 01-10-2013 0,25 mg dutasteride (gestopt sinds 2 jaar ongv.)
- 01-10-2013 0,167 mg dutasteride
- 15-7-2020 Vega Omega 3 olie
- 1-1-2020 Revita Shampoo
Nord is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 05:03   #366
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nord Bekijk bericht
klinkt wel heel erg geweldig! En dit is nu al mogelijk?!
Via de officiële weg nog NIET. fase 2 trials zijn nog bezig. Maar ik weet daar misschien een oplossing voor.

Wellicht komt deze techniek rond 2015-2016 op de markt. Dus geen paniek jongens! Don't worry tomuch about your hair! De oplossing is er. Het is nog alleen een kwestie van wat geduld..
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 10:06   #367
koppiekoppie
jeezes, wa een hair!
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 338
Geslacht:
Ziet er inderdaad goed uit!
__________________
Phyto Phytolium 4
Phytologist 15 shampoo
Neofollics Shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
Regenepure DR/NT shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
koppiekoppie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 11:22   #368
Vincent18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2012
Berichten: 103
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
pff...


hier

http://www.aderansresearch.com/

Dermal papilla culture wordt ook in de volksmond "hair cloning" genoemd. De techniek is al beschikbaar,Het is easy, veilig en success rate = 70%, Maar het is puur wachten op FDA bullshit....

check het filmpje eens. Ze halen +- 200 haar folicles uit een niet AGA gebied. deze haren bevatten een zogenaamd " Dermal papilla" cel. Deze cellen worden gecultured in een medium onder 5% zuurstof, GSK3B inhibitor, en 37 graden. Na een week of 3-5 zijn deze cellen +- minus 30 passages verder en het resultaat is 40.000-80.000 Dermal papilla cellen die ieder de mogelijkheid hebben om een geheel nieuwe haar folicle te produceren dat niet gevoelig is voor DHT/ PGD2 etc!.. Deze dermal Papilla cellen worden vervolgens in de huid geinjecteerd en er vormen nieuwe haar folicles op de injectie plaatsen!

Mooi he? Het is inderdaad "The Cure!" Weg met de experimentele medicijnen, fina, duta en Ht klinieken etc!


met deze techniek ben je niet meer afhankelijk van de hoeveelheid "donor haren" zoals bij HT wel het geval is.
Je kan hiermee in theorie oneindig haar folicles kweken.
In theorie klinkt het inderdaad erg mooi en een succesrate van 70% is redelijk knap werk. Er staat alleen het volgende op de website:

"Candidates for hair regeneration may no longer be limited by the number of hairs on their head. ARI envisions a time when crowns (vertex) can be covered with full, natural hair regardless of the degree of hair loss."

Betekent dit dat alleen de haren op de kruin herstelt kunnen worden op deze manier?
Vincent18 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 13:34   #369
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vincent18 Bekijk bericht
In theorie klinkt het inderdaad erg mooi en een succesrate van 70% is redelijk knap werk. Er staat alleen het volgende op de website:

"Candidates for hair regeneration may no longer be limited by the number of hairs on their head. ARI envisions a time when crowns (vertex) can be covered with full, natural hair regardless of the degree of hair loss."

Betekent dit dat alleen de haren op de kruin herstelt kunnen worden op deze manier?
Nee. De kruin word vaak in studies gebruikt omdat daar de succes rate hoger ligt wat een uiteindelijke betere score geeft op papier. Inprincipe zou het overal moeten werken waar haar groeide.

Citaat:
Via de officiële weg nog NIET. fase 2 trials zijn nog bezig. Maar ik weet daar misschien een oplossing voor.
Wat heb je in gedachten? Is OC nu van de baan?

Citaat:
Wellicht komt deze techniek rond 2015-2016 op de markt
Het heeft het einde van fase 2 nog niet eens bereikt. Dat kan nog jaren duren en daarna moet het
nog door fase 3 heen en hopen dat het maar slaagt. Met geluk praten we echt wel over 2020.

Laatst gewijzigd door Kuit; 15 januari 2013 om 13:48
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 14:22   #370
Vincent18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2012
Berichten: 103
Moet na fase 3 niet ook nog een keuring door onder andere de FDA gebeuren? Eind dit decennia klinkt logischer als dat allemaal nog moet gebeuren inderdaad.
Vincent18 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 14:59   #371
Little_bastard
HaarWeb lid
 
Little_bastard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2006
Berichten: 26
Fase 2 zal geen jaren duren blijkbaar:

“Our cell engineering process continues to be one of the most promising avenues on the horizon for treatment of androgenetic alopecia,” commented Vern Liebmann, Chief Operating Officer. “Our clinical trial is going strong, and we are working to conclude Phase 2 by next year, which will take us one step closer to finding a cure.”
Little_bastard is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 15:43   #372
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Je moet de andere haar solution bedrijven eens volgen, geen een ligt er nu op de markt terwijl zij dat jaren geleden belooft hadden. Elke keer denken mensen zoals wij op de forum dat de 'cure' over slechts enkele jaren zal komen. Hoeveel labs zijn wel niet gestopt door de hoge kosten en of teleurstellende resultaten. De beruchte 'over 5 jaar oplossing' herstart elk jaar opnieuw. Je kunt niet alles geloven wat er gezegd wordt en al helemaal niet door het bedrijf zelf. Waarom denk je dat vele doktoren zoals dr. Rassman terughoudend en sceptisch zijn. Lees de oude forum berichten maar over de 5 jaar cure, gaat terug tot het jaar 2000 als het niet eerder is.

Ook OC waar vele de hoop in hebben gegooid zonder resultaat tot op heden. Dit zou 'moeten' werken volgens vele mensen hier en andere forums, theoretisch opgebouwd maar praktisch waarschijnlijk
ingewikkelder.

Genetisch haaruitval is gewoon extreem complex en als je de forums doorspit en 't moet geloven merk je dat 'alles' haaruitval kan verzorgen. PDg2, AR receptoren/q12 moeders kant, DHT, Oestrogeen, Testosteron, Sls, Sles, mastruberen/sex, vitamine b6 synthestisch, groene thee, creatine, eiwitshakes, krachttrainen en meer. Ook word DHT als badguy gezien maar bij niet kalende mannen werkt doet DHT vrijwel niks kwaads. DHT is een aanleiding maar niet de oorzaak en dat geldt voor al deze dingen.

Finasteride is uit toevalligheid ontdekt doordat het als bijwerkingen haaruitval kan vertragen, tot de dag van vandaag 20 jaar later is er niks anders. Ik had mijn hopen ook op OC maar het wordt helaas minder.
Ik wil absoluut geen partypooper zijn maar de senior lui hier op deze forum hebben echt wel gemerkt dat de laatste 10 jaar wel 100 cures voorbij zijn gekomen.

Laatst gewijzigd door Kuit; 15 januari 2013 om 16:02
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 16:40   #373
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
Je moet de andere haar solution bedrijven eens volgen, geen een ligt er nu op de markt terwijl zij dat jaren geleden belooft hadden. Elke keer denken mensen zoals wij op de forum dat de 'cure' over slechts enkele jaren zal komen. Hoeveel labs zijn wel niet gestopt door de hoge kosten en of teleurstellende resultaten. De beruchte 'over 5 jaar oplossing' herstart elk jaar opnieuw. Je kunt niet alles geloven wat er gezegd wordt en al helemaal niet door het bedrijf zelf. Waarom denk je dat vele doktoren zoals dr. Rassman terughoudend en sceptisch zijn. Lees de oude forum berichten maar over de 5 jaar cure, gaat terug tot het jaar 2000 als het niet eerder is.

Ook OC waar vele de hoop in hebben gegooid zonder resultaat tot op heden. Dit zou 'moeten' werken volgens vele mensen hier en andere forums, theoretisch opgebouwd maar praktisch waarschijnlijk
ingewikkelder.

Genetisch haaruitval is gewoon extreem complex en als je de forums doorspit en 't moet geloven merk je dat 'alles' haaruitval kan verzorgen. PDg2, AR receptoren/q12 moeders kant, DHT, Oestrogeen, Testosteron, Sls, Sles, mastruberen/sex, vitamine b6 synthestisch, groene thee, creatine, eiwitshakes, krachttrainen en meer. Ook word DHT als badguy gezien maar bij niet kalende mannen werkt doet DHT vrijwel niks kwaads. DHT is een aanleiding maar niet de oorzaak en dat geldt voor al deze dingen.

Finasteride is uit toevalligheid ontdekt doordat het als bijwerkingen haaruitval kan vertragen, tot de dag van vandaag 20 jaar later is er niks anders. Ik had mijn hopen ook op OC maar het wordt helaas minder.
Ik wil absoluut geen partypooper zijn maar de senior lui hier op deze forum hebben echt wel gemerkt dat de laatste 10 jaar wel 100 cures voorbij zijn gekomen.
Kan ik wel beamen. Gaat al heel lang terug met bv sonic hedgehoc en dat soort dingen. Daarna een lijst van zeer effectieve dht blokkers die het zouden moeten zijn (spiro, duta enz) en dan weer zaken als asc-j9 en nu oc. hoop doet leven misschien..
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 16:46   #374
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
Je moet de andere haar solution bedrijven eens volgen, geen een ligt er nu op de markt terwijl zij dat jaren geleden belooft hadden. Elke keer denken mensen zoals wij op de forum dat de 'cure' over slechts enkele jaren zal komen. Hoeveel labs zijn wel niet gestopt door de hoge kosten en of teleurstellende resultaten. De beruchte 'over 5 jaar oplossing' herstart elk jaar opnieuw. Je kunt niet alles geloven wat er gezegd wordt en al helemaal niet door het bedrijf zelf. Waarom denk je dat vele doktoren zoals dr. Rassman terughoudend en sceptisch zijn. Lees de oude forum berichten maar over de 5 jaar cure, gaat terug tot het jaar 2000 als het niet eerder is.

Ook OC waar vele de hoop in hebben gegooid zonder resultaat tot op heden. Dit zou 'moeten' werken volgens vele mensen hier en andere forums, theoretisch opgebouwd maar praktisch waarschijnlijk
ingewikkelder.

Genetisch haaruitval is gewoon extreem complex en als je de forums doorspit en 't moet geloven merk je dat 'alles' haaruitval kan verzorgen. PDg2, AR receptoren/q12 moeders kant, DHT, Oestrogeen, Testosteron, Sls, Sles, mastruberen/sex, vitamine b6 synthestisch, groene thee, creatine, eiwitshakes, krachttrainen en meer. Ook word DHT als badguy gezien maar bij niet kalende mannen werkt doet DHT vrijwel niks kwaads. DHT is een aanleiding maar niet de oorzaak en dat geldt voor al deze dingen.

Finasteride is uit toevalligheid ontdekt doordat het als bijwerkingen haaruitval kan vertragen, tot de dag van vandaag 20 jaar later is er niks anders. Ik had mijn hopen ook op OC maar het wordt helaas minder.
Ik wil absoluut geen partypooper zijn maar de senior lui hier op deze forum hebben echt wel gemerkt dat de laatste 10 jaar wel 100 cures voorbij zijn gekomen.
Ik snap wat je bedoelt.


Echter baseer ik mijn kennis niet op media bericht, geruchten of wat dan ook, maar op Offciele studies. Duren de trials te lang ivm patenten en geld zaken, so what? dan kom ik met plan B. Inmiddels ben ik met een aantal labs bezig om deze procedure bij hun te laten doen..... Meer info volgt nog. De procedure zelf "cel culture" is rete eenvoudig, en al jaren lang bekend....


betreft OC000459, Het werkte perfect maar helaas zoals alle andere middelen heb ik OC ook moeten staken ivm bijwerkingen. Ik moet de realiteit onder ogen zien dat is dat ik gewoon weg niet tegen topicals kan..

Dp culture is voor mij momenteel de enige echte oplossing.



groetjes,

Fst
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2013, 17:33   #375
haarske
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2012
Berichten: 47
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
Ik snap wat je bedoelt.


Echter baseer ik mijn kennis niet op media bericht, geruchten of wat dan ook, maar op Offciele studies. Duren de trials te lang ivm patenten en geld zaken, so what? dan kom ik met plan B. Inmiddels ben ik met een aantal labs bezig om deze procedure bij hun te laten doen..... Meer info volgt nog. De procedure zelf "cel culture" is rete eenvoudig, en al jaren lang bekend....


betreft OC000459, Het werkte perfect maar helaas zoals alle andere middelen heb ik OC ook moeten staken ivm bijwerkingen. Ik moet de realiteit onder ogen zien dat is dat ik gewoon weg niet tegen topicals kan..

Dp culture is voor mij momenteel de enige echte oplossing.



groetjes,

Fst

hoe werkte het perfect? hergroei of?
haarske is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.