Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 9 april 2017, 17:33   #1
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Post Body Hair Transplantation (BHT)

Beste mensen,

Ik kan hier op het forum veel te weinig informatie vinden over klinieken die Body Hair Transplantation (BHT) en daarbij een goede prijs/kwaliteit verhouding aanbieden. Als ik een betaalbare BHT overweeg en geen spijt voor mijn geld wil kopen, doe ik zo veel mogelijk research voordat ik een keuze maak (waarbij ik ook rekening hou dat sommige informatie verouderd is).

Veel klinieken zetten helaas geen prijzen openbaar, maar met het aanvragen van offertes, veel research en dieper graven kom je een hele eind. De prijsverschillen zijn groot en naar mijn idee vaak nergens op gebaseerd (in ieder geval eerder op naamsbekendheid dan op betere kwaliteit).

Kliniek van Dr. Feriduni in Hasselt heeft een goede naam met betrekking tot BHT, maar hanteert veel te hoge richtprijzen (voor zover ik weet minimaal € 4,- of € 5,- per graft als richtprijs).

Sommige Turkse klinieken (met Turkse artsen) opereren vanuit landen als Zwitserland of Duitsland en hanteren een prijs van ongeveer € 3,- of € 3,50 per graft als richtprijs. Dat is duurder dan klinieken in Turkije zonder tussenpersonen of klinieken die rechtstreeks te benaderen zijn.

Er is veel aanbod voor behandelingen in Turkije voor een goede prijs, vaak rond de 2000 a 3000 euro voor 1 dagbehandeling ongeacht het aantal grafts (is ongeveer € 1,- per graft). Hier zitten vaak ook klinieken tussen die slechte resultaten leveren. Zo valt er over Dr. Hakan Doganay veel te vinden (voornamelijk reviews van mensen met slechte resultaten). Verder is het lastig te achterhalen welke klinieken wel of niet betrouwbaar zijn.

Dan zou je zeggen probeer Esteworld of een andere kliniek waar veel positieve reviews over te vinden is, maar die doen geen BHT.

Mijn punt is: Ik overweeg zelf een BHT maar kom er niet over uit met welk arts/kliniek ik in zee moet gaan. Reacties en tips zijn welkom.
__________________
1ste FUE-haartransplantatie Esteworld 2920 grafts + PRP (25 maart 2015)
6 MHP-behandelingen BeautyCare Nederland (2016)
2de FUE-haartransplantatie Esteworld 2100 grafts + PRP + ACELL (2 augustus 2017)

Laatst gewijzigd door Lord Zedd; 9 april 2017 om 22:19
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
 

Labels
bht, body hair transplantation

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.