Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 22 november 2012, 18:35   #226
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Shampoos hebben maar heel kort contact met de hoofdhuid. Bij mijn weten zijn er nog steeds geen wereldschokkende studies die het positieve effect van die shampoos effectief bewijzen. Aandelen in Regenepure?
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 19:06   #227
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
Shampoos hebben maar heel kort contact met de hoofdhuid. Bij mijn weten zijn er nog steeds geen wereldschokkende studies die het positieve effect van die shampoos effectief bewijzen. Aandelen in Regenepure?
jawel, studies zijn er wel (ik plaats ze zo hieronder) maar het punt is, tot in hoeverre zo'n studie in reallife haalbaar is.

Studie 1

Studie 2

studie 3 (ncbi)

Dit moet ik er even bij zetten

De meeste studies zijn gedaan met ketoconazol 2% omdat sommige beweren dat dit beter werkt dan de 1% die otc te koop is.
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 19:10   #228
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
Shampoos hebben maar heel kort contact met de hoofdhuid. Bij mijn weten zijn er nog steeds geen wereldschokkende studies die het positieve effect van die shampoos effectief bewijzen. Aandelen in Regenepure?
dan vraag ik mij af waarom het bij mij zo goed werkt terwijl er niet zoveel positief effect is in studies.. mischien reageerd iets daarin heel goed bij mij en bij anderen niet ofzo.. ik weet het niet, en ken de studies ook niet!
haha nee geen aandelen

Laatst gewijzigd door ikke120; 22 november 2012 om 19:21
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 19:16   #229
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
jawel, studies zijn er wel (ik plaats ze zo hieronder) maar het punt is, tot in hoeverre zo'n studie in reallife haalbaar is.

Studie 1

Studie 2

studie 3 (ncbi)

Dit moet ik er even bij zetten

De meeste studies zijn gedaan met ketoconazol 2% omdat sommige beweren dat dit beter werkt dan de 1% die otc te koop is.

We hebben tegelijk gereageerd, mijn reactie was nog voor het bericht hiervoor bedoeld!
dan is het ook niet zo gek als je ketoconzaol plus al die andere ingredienten een heel goed resutaat kunt halen.. als ze apart een licht reslutaat geven en keto wat meer, dan lijkt het dat ze samen een groot resultaat kunnen halen..
zeker als je nog iets als fina erbij neemt!

Laatst gewijzigd door ikke120; 22 november 2012 om 19:38
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 19:26   #230
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikke120 Bekijk bericht
We hebben tegelijk gereageerd, mijn reactie was nog voor het bericht hiervoor bedoeld!
dan is het ook niet zo gek als je ketoconzaol plus al die andere ingredienten een heel goed resutaat kunt halen.. als ze apart een licht reslutaat geven en keto wat meer, dan lijkt het dat ze samen een groot resultaat kunnen halen..
zeker als je nog iets als fina erbij neemt!
Ik denk dat dit persoons afhankelijk is, wellicht heb jij een traag verlopend AGA en kun jij resultaten behalen met ketoconazol oftwl. je hebt freaking veel geluk
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 19:38   #231
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
voor mijn gevoel heb ik juist een snelle AGA, ik ben begonnen met zaagbladpalm minox, revita en fina.. in die tijd ging mijn haarstatus snel achteruit.. nu met mijn nieuwe regime
gaat het dus heel goed
of dat voor altijd blijft weet ik natuurlijk niet! mischien is het over een aantal jaar wel anders

Laatst gewijzigd door ikke120; 22 november 2012 om 19:43
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 20:40   #232
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Ben je gestopt met minox en fina? en welke nw geef je jezelf nu dan?

Ik zelf ben een NW2 met uitdunning aan de randen. Ik ben begonnen met nizoral 2% tegen inflammation

Laatst gewijzigd door Kuit; 22 november 2012 om 20:43
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 20:52   #233
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Zijn er mensen die dit gebruiken in plaats van minox met OC.

OC000459
VPA Sodium Valproate
Ciclopirox
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 21:34   #234
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
Ben je gestopt met minox en fina? en welke nw geef je jezelf nu dan?

Ik zelf ben een NW2 met uitdunning aan de randen. Ik ben begonnen met nizoral 2% tegen inflammation
minox ben ik gestopt, FINA gebruik ik dus nog steeds.. maar heb nooit resultaat met fina geboekt in combi met(revita, minox) alleen negatief eigenlijk.. ik weet niet precies welke nw ik heb.. ik heb in iedergeval heel dik haar, krullend.. eerder met doorschijnende inhammen (hoofdhuid zichtbaar)+ uitgedunde kruin, die nu dus weer terug aan het terug groeien zijn.. verder is mijn haar ongeveer halve centimeter volledig terug getrokken voor aan bij de inhammen en dat is nog steeds weg.. maar dat maakt niet uit, want dat valt niet op en als ik daar geen litteken had, had ik dat niet eens geweten.. de haren die eerder veel dunner waren zijn nu gewoon weer dik terug gegroeid voornamelijk bij de kruin en achter bij de inhammen.
maar ook voor bij de inhammen is het al een stukje dikker weer terug aan het groeien.. het is de komende maanden nog effe afwachten hoe het verder zal lopen.. ( gebruik het nog maar een paar maanden)

mischien dat het positief is dat ik al dik haar van mezelf heb, dat dan het resultaat nog beter is, en nog redelijk veel haar had..
Aantal maanden geleden zeiden nog veel mensen, je begint echt kaal te worden.. nu aantal maanden later zeggen ze wat heb jij een dikke bos haren, het verschil is dus erg groot, maar nog effe afwachten hoe het de kommende maanden gaat...
oja en het fijnste is nog wel dat ik niks geen jeuk meer heb sinds ik de shampoo gebruik, ik werd daar altijd zo depri van, omdat je er dan zo mee geconvronteerd weord..
je kunt eens een andere shampoo proberen met meer ingredienten, mischien helpt dat beter..

Ik verwijder wel even de naam van het product, anders lijkt het op reclame.. als jullie dat dan ook even doen, dan hebben we het over haaruitval shampoos in het algemeen...

Laatst gewijzigd door ikke120; 22 november 2012 om 21:41
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 22:05   #235
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
Wat voor 'n shampoo is dat waar jij het over had ikke?
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 23:13   #236
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Ben ik ook benieuwt naar, kan me alleen niet voorstellen dat die jouw haarbos heeft verdikt.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 23:37   #237
koppiekoppie
jeezes, wa een hair!
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 338
Geslacht:
Hij heeft het over Regenepure. Is inderdaad een goeie shampoo - ik gebruik hem ook - maar er hergroei mee behalen lijkt mij onrealistisch. Bij mij geen hergroei / stoppen haaruitval, wél verbeterde conditie van de hoofdhuid, althans zo voelt het aan op de dagen wanneer ik hem gebruik.
__________________
Phyto Phytolium 4
Phytologist 15 shampoo
Neofollics Shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
Regenepure DR/NT shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
koppiekoppie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 23:55   #238
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikke120 Bekijk bericht
minox ben ik gestopt, FINA gebruik ik dus nog steeds.. maar heb nooit resultaat met fina geboekt in combi met(revita, minox) alleen negatief eigenlijk.. ik weet niet precies welke nw ik heb.. ik heb in iedergeval heel dik haar, krullend.. eerder met doorschijnende inhammen (hoofdhuid zichtbaar)+ uitgedunde kruin, die nu dus weer terug aan het terug groeien zijn.. verder is mijn haar ongeveer halve centimeter volledig terug getrokken voor aan bij de inhammen en dat is nog steeds weg.. maar dat maakt niet uit, want dat valt niet op en als ik daar geen litteken had, had ik dat niet eens geweten.. de haren die eerder veel dunner waren zijn nu gewoon weer dik terug gegroeid voornamelijk bij de kruin en achter bij de inhammen.
maar ook voor bij de inhammen is het al een stukje dikker weer terug aan het groeien.. het is de komende maanden nog effe afwachten hoe het verder zal lopen.. ( gebruik het nog maar een paar maanden)

mischien dat het positief is dat ik al dik haar van mezelf heb, dat dan het resultaat nog beter is, en nog redelijk veel haar had..
Aantal maanden geleden zeiden nog veel mensen, je begint echt kaal te worden.. nu aantal maanden later zeggen ze wat heb jij een dikke bos haren, het verschil is dus erg groot, maar nog effe afwachten hoe het de kommende maanden gaat...
oja en het fijnste is nog wel dat ik niks geen jeuk meer heb sinds ik de shampoo gebruik, ik werd daar altijd zo depri van, omdat je er dan zo mee geconvronteerd weord..
je kunt eens een andere shampoo proberen met meer ingredienten, mischien helpt dat beter..

Ik verwijder wel even de naam van het product, anders lijkt het op reclame.. als jullie dat dan ook even doen, dan hebben we het over haaruitval shampoos in het algemeen...
Hoe weet je dat fina niet gewoon begon te werken?
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2012, 18:22   #239
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
Hoe weet je dat fina niet gewoon begon te werken?
omdat ik al een hele tijd aan de fina was.. en er zat geen stijgende lijn in
juist niet.. de eerste maanden werd de jeuk wel ietsjes minder (revita,minox,fina) maar het was nog steeds heel erg, de haaruitval leek wel iets vertraagd maar ging nog wel door..
8/9 maand later ging het opeens heel slecht, het was weer net zo erg als voor mijn eerste regime en de jeuk was verschrikkelijk.. toen dacht ik, laat ik eens een andere shampoo proberen, zonder veel verwachtingen van te voren..
na een keer wassen was mijn jeuk al helemaal weg. wat een raar gevoel was omdat ik bijna altijd wel jeuk had..
En fina heeft vast wel reslutaat, ookal heeft het samen met minox en revita niet gewerkt, mis dat het met regenepure wel goed werkt..
Ik ben natuurlijk geen dokter ofzo en weet ook niet hoe het komt! maar heb zelf het gevoel dat er verschillende vormen van AGA zijn, bij de een werkt fina heel goed en bij de ander niet.. als het niet werkt word er vaak gezegd dat je aga te sterk is ofzo,denk niet dat dat klopt. soms gaan mensen dan aan een sterker middel zoals duta en dan blijkt dat ook niet te werken. Ik denk eerder dat je dan een andere vorm AGA hebt en je dus ook naar andere wegen moet kijken om het te stoppen.. zo zijn er ook mensen die een heel goed resultaat van minox hebben of een ander middel

dit heb ik trouwens allemaal al verteld lees anders effe revita vs regenepure door haha
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2012, 18:35   #240
ikke120
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2012
Berichten: 200
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
Shampoos hebben maar heel kort contact met de hoofdhuid.
met revita voelde ik trouwens altijd nog een paar dagen een laagje op mijn hoofdhuid zitten.. bij regenpure voel je dat wat minder maar lijkt me dat er wel wat blijft zitten
ikke120 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.