Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 november 2012, 16:00   #256
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Welk percentage?
Haha dat is ook op de gok... M'n precisie weegschaaltje is na 3 weken nu pas aangekomen uit China. Heb er wel maar €13 incl. verzendkosten voor hoeven te betalen

Zit al 2 weken aan de OC maar mijn echte gebruik kan pas beginnen als ik ook mijn DMSO heb. Totdan gewoon wat in mijn minox mixen.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 17:28   #257
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
http://www.hairlosshelp.com/forums/m...y&STARTPAGE=50

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...y&STARTPAGE=11

meer en meer positieve resultaten worden op korte termijn behaald
Citaat:
Originally posted by: mlb

I definitely feel as though my loss has slowed or even stopped (and I have very aggressive loss). Still early days though. I'm giving this a solid 6 months.
op de eerste linkt heeft iemand fotos gepost en beweert dat zijn haar na een aantal weken dikker oogt en beter aanvoelt.

ik ben wel benieuwd naar hoe het er over 6 maanden uit ziet

Laatst gewijzigd door fstluxe; 29 november 2012 om 17:38
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 17:51   #258
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Ik zie mini haartjes, dat claimden ze ook met inname van cetirizine en volgens mij had bijna niemand anders dat ontwikkeld. Sorry als ik nog een beetje sceptisch ben. Aangezien hij een 'aggresieve' vorm heeft van androgenetica alopecia zouden jullie ook nu ongeveer kleine haartjes ontwikkelen? aangezien jullie ook al enkele weken bezig zijn toch?
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 17:55   #259
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
Ik zie mini haartjes, dat claimden ze ook met inname van cetirizine en volgens mij had bijna niemand anders dat ontwikkeld. Sorry als ik nog een beetje sceptisch ben. Aangezien hij een 'aggresieve' vorm heeft van androgenetica alopecia zouden jullie ook nu ongeveer kleine haartjes ontwikkelen? aangezien jullie ook al enkele weken bezig zijn toch?
ik denk dat je 2 posters door elkaar haalt, de gene met agressieve haaruitval, meldt alleen dat zijn haaruitval gestopt wellicht compleet gestopt is!, die andere meldt nieuwe haartjes .

het belangrijkste lijkt me dat je aga kan stoppen en dat zonder bijwerkingen die bij fina en duta komen kijken.. hergroei is een 2de zaak.
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 18:01   #260
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Gebruik jij fina of duta? Als oc zou werken, dan hoe weetje waar je het moet smeren? Als je kruin in orde is, maar na een paar jaar ontdek je dat er een kale plek begint te vormen kun je dus al te laat zijn?

Arghh ik vind dit echt lastig en zeker nu het pas gebruikt wordt .

Maar de dunne haartjes werden dikker? Zo werkt dat toch niet? de dunne haartjes vallen dan toch uit zodat de haarzakje opnieuw dikkere haren kunnen produceren?
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 18:16   #261
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
Gebruik jij fina of duta? Als oc zou werken, dan hoe weetje waar je het moet smeren? Als je kruin in orde is, maar na een paar jaar ontdek je dat er een kale plek begint te vormen kun je dus al te laat zijn?

ik gebruik geen fina of duta, maar gebruikte dit als voorbeeld, die middelen worden vaak ingezet met als gevolg veel bijwerkingen, en vaak zie je dat aga alsnog doorzet.


Citaat:
Maar de dunne haartjes werden dikker? Zo werkt dat toch niet? de dunne haartjes vallen dan toch uit zodat de haarzakje opnieuw dikkere haren kunnen produceren?
ik weet om eerlijk te zijn niet hoe je hier bij komt, of waar je het vandaan haalt. wanneer de crth2 geblokkeerd wordt, worden singalen als Dkk1,(voor progenitor cellen, p53 bloedvat en haarwortel Killer, igf reduction, etc, compleet geblokkeerd, en heeft t haartje op dat moment beschikken over de geweste en continue hoeveelheid cf34+ progenitor cellen, bloedvaatstelsel wordt langzaam maar zeker weer hersteld (bloed toevoer), de inhibitor (pgd2), neem je weg, gevolg haar groeit dikker door.

bij anti androgenen, merkte je juist een shedding aan het begin, wat ook niet gek is, omdat de androgene receptor meer invloed heeft dan Lpgds aanmaken(pgd2 productie aansturen), androgenen zijn ook een belangrijke oorzaak van hif1a hypoxia inducble factor 1, belangrijk voor angiogenesis, IGF etcc... het wordt btw allemaal uitgelegd op HLH.


PGd2 blokkers zijn niet te vergelijken met de ouderwetse anti androgenen.. en pakken dus selectief het probleem aan.

anyway, sceptisch/ negatief zijn is geen enkel probleem, alleen zie ik niet wat je er mee op schiet.. ik zou zeggen wacht een half jaar als je het zeker wilt weten

Laatst gewijzigd door fstluxe; 29 november 2012 om 18:18
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 18:27   #262
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Oke oc reduceerd dus pgd2 dat word aangemaakt uit cox2 Lpgds

cox2>pgd2>dht>Bacterie>inflammation? < zoiets?
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 19:00   #263
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
Oke oc reduceerd dus pgd2 dat word aangemaakt uit cox2 Lpgds

cox2>pgd2>dht>Bacterie>inflammation? < zoiets?
nee, ondirect, wel aangespoord door de androgene receptor, wordt van een groot gedeelte van Hpgds (afkomstig van cox), via lpgds PGD2 gevormd, en OC blokkeert de recpetor (crth2) waar pgd2 aan bindt.. wat op dat moment geen ramp is, maar de reactie van aangespoord door de crth2 heeft grote gevolgen zoals hierboven beschreven en op HLH .. Ik raad je wel aan om nog een half jaartje te wachten (als je nog voldoende haar hebt).., Op papier klopt het in ieder geval perfect, maar hoe het precies uitpakt inde praktijk, moeten we nog achter komen. De eerste voortekenen zijn in ieder geval gelukkig al positief!
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 19:09   #264
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
nee, ondirect, wel aangespoord door de androgene receptor, wordt van een groot gedeelte van Hpgds (afkomstig van cox), via lpgds PGD2 gevormd, en OC blokkeert de recpetor (crth2) waar pgd2 aan bindt.. wat op dat moment geen ramp is, maar de reactie van aangespoord door de crth2 heeft grote gevolgen zoals hierboven beschreven en op HLH .. Ik raad je wel aan om nog een half jaartje te wachten (als je nog voldoende haar hebt).., Op papier klopt het in ieder geval perfect, maar hoe het precies uitpakt inde praktijk, moeten we nog achter komen. De eerste voortekenen zijn in ieder geval gelukkig al positief!
Maar het is zo stil omtrent OC.. 'stilte voor de storm'?
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 19:20   #265
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
Maar het is zo stil omtrent OC.. 'stilte voor de storm'?
Over de theorie valt er inderdaad weinig meer te discussiëren, het verhaal is al rond. nu is het puur wacht ..

Voor de lucky ones, de mensen met nw0... daar is OC precies op tijd voor denk ik.. die hoeven niet meer op hergroei te hopen, maar kunnen gewoon hun hairloss stoppen.
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 19:38   #266
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
Over de theorie valt er inderdaad weinig meer te discussiëren, het verhaal is al rond. nu is het puur wacht ..

Voor de lucky ones, de mensen met nw0... daar is OC precies op tijd voor denk ik.. die hoeven niet meer op hergroei te hopen, maar kunnen gewoon hun hairloss stoppen.
Hopen op regrow dus :p
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 20:46   #267
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik krijg steeds meer en meer zin om te beginnen met oc. Ik geef het 2 maanden, tegen die tijd zal ik het zeker bestellen.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2012, 22:32   #268
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
@memeber over 2 maanden doe ik mee. ik ga nu ff 2 weken afkicken en niet aan mijn haren denken. Misschien langer.
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 11:30   #269
koppiekoppie
jeezes, wa een hair!
 
Geregistreerd: 6 augustus 2004
Locatie: Belgium
Berichten: 338
Geslacht:
Hoe zit het met de bijwerkingen? Iemand last ervan?
__________________
Phyto Phytolium 4
Phytologist 15 shampoo
Neofollics Shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
Regenepure DR/NT shampoo (sinds januari 2016 om de dag)
koppiekoppie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2012, 17:47   #270
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
Er is nu ook een sample-size voor de salted versie van OC:

http://www.thekaneshop.com/index.php...mple-size.html
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.