Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 april 2013, 13:57   #1
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Interesse RU58841

Beste mede-baldies,

Is er hier enige interesse naar RU58841? Gebruikt iemand het uberhaupt? Ik wil hiervoor binnenkort een groupbuy voor gaan doen. Prijs zal ongeveer 150 euro zijn voor 10 gram dit is inclusief verzending. Goedkoper dan ergens anders. 10 gram zal ongeveer genoeg zijn voor 200 of 100 applicaties (afhankelijk van hoeveel je gebruikt) Als je interesse hebt dan graag een reply!

algemene informatie over ru;

Citaat:
RU58841 is a specific androgen receptor antagonist, or anti-androgen, suited perfectly for topical application. Once applied RU58841 goes to work by binding to the numerous androgen receptors in the hair follicle. These androgen receptors are what receive the potent male androgen, DHT. Once DHT binds to these receptors, the signal for the follicle to progress through the miniaturization process is transmitted. By RU58841’s preferential binding to the androgen receptor, DHT never has the chance to bind. Thus you are locally blocking the signal for hair loss without having to use systemic (whole body) treatments. This has obvious advantages in not only efficacy, but more importantly your ability to retain normal hormonal body chemistry.

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 19 april 2013 om 18:29
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2013, 17:24   #2
beertje85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2012
Berichten: 14
Wat is het exact ? en hoe lang kan je vooruit met 10 gram ?
beertje85 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2013, 17:33   #3
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik hoop dat het van een goeie leverancier komt want die prijs is wel heel cheap.... ik betaalde veel meer hoor (natuurlijk geen groepsbuy)

ru is een topische receptorblokker , zonder veel sides... het bezet de androgene receptor , zodat deze geen testo of dht meer kan opnemen, volgens onderzoeken is het even krachtig als
flutamide , maar zonder de sterke anti-androgenische bijwerkingen )

ru word toegepast op gemiddeld 3%
de harde kern gebruikers smeren 5%

3% = 30mg / ml = 1,8g per potje minox ( met 10g doe je hiermee 5,5 maand)
5% = 50mg / ml = 3g per potje ( met 10g doe je dus max 3 maand en 10 dagen ongeveer)

ik dacht dat vooral mensen dat testo gebruiken voor fitness hier zeker minimaal 5% smeren , gezien hun testo ook boost van 50mg naar 500 of 1000 mg
spieren groeien bij als kool... maar die haarlijn/inhammen krijgen het zwaar te verduren van die enorme testopiek... zeker gezien die zones ook testogevoelig zijn, terwijl middenzones en kruin eerder
dht gevoeliger zijn... fina remt dht af , maar de vrije testo kan nog steeds schade aan de haarlijn veroorzaken, vandaar de topische ru....

ik zou eens experimenteren met phlojel of dsmo toe te voegen aan de topicals , om opname te verhogen, want ru werkt goed, maar de transportstof is heel belangrijk...
dit natuurlijk terug experimenteel zijnde

verder kan ik ook valporic acid aanraden op 7,5% , waarbij je best een biotine caps supplement bijslikt gezien de systematische vpa je biotine reserves doet dalen....
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 19 april 2013 om 17:40
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2013, 18:15   #4
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
RU58841 is probably the most potent antiandrogen available for topical use. It binds to the hormonal receptor sites on the follicles, and prevents the binding of Dehydro-Testosterone(DHT). Opposed to Finasteride RU58841 is staying in the skin of the head and will in such prevent most side effects that have been reported by Finasteride-users.
in short is het idd een topische receptor blokker, waardoor dht zich dus niet kan binden. Werkt sterker dan finasteride en met veel minder sides. Meeste mensen gebruiken 50-100mg (100mg ligt aan de hoge kant) per keer.

@wesley 1982 je bnp-32 komt ook van mij vandaan :p... Ik zorg zeker dat het van een betrouwbare leverancier komt en ja dit is idd een zeer lage prijs lager kan het bijna niet dan moet je echt veel gaan inkopen. RU is trouwens prima te gebruiken in een ethanol/pg vehicle of bijvoorbeeld k&b.

Pholejl en DMSO wil je eigenlijk juist vermijden, die stoffen zijn er voor bedoeld om keihard systematisch te gaan. Voorbeeld is dat als je wat DMSO op je voeten smeert dat je het paar seconden later al in je mond proeft. Je wilt het juist zo localized mogelijk laten werken en daarvoor is pg/ethanol geschikt. Met een MW van rond de 370 heeft het dan ook geen moeite om door de huid te komen. DMSO, pholejl of liposomes kan je naar kijken als de MW zeer hoog ligt waardoor penetratie met een normale vehicle bijna onmogelijk word.

RU5881 zal zeker voor stabilisatie zorgen en wellicht wat regrowth. Voorbeeld temple regrowth; http://m-hair.sakura.ne.jp/report/RU.html

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 19 april 2013 om 18:23
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2013, 20:50   #5
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
10% ru lijkt me heel overkill hoor
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2013, 20:54   #6
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
True, dat ligt dan ook echt aan de hoogste kant dat mensen het gebruiken :p. 50mg per applicatie moet genoeg zijn , genoeg voor 200 applicaties dus.

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 19 april 2013 om 21:04
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2013, 22:33   #7
Hairday
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2011
Berichten: 35
Is de Capillogain tonic ook geschikt als vehicle voor RU? En zou ik OC & Ru eventueel in 1 vehicle kunnen mengen?
__________________
Op mijn hersenen groeit wel haar!
Hairday is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2013, 22:41   #8
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairday Bekijk bericht
Is de Capillogain tonic ook geschikt als vehicle voor RU? En zou ik OC & Ru eventueel in 1 vehicle kunnen mengen?
Ja hoor neem aan van wel wat zit er allemaal precies in? RU & OC in 1 applicatie mixxen zou ik niet doen. Toch zou ik als ik jou was het beste een minox bijvoorbeeld gebruiken die als vehicle pg/ethanol gebruikt daar kan je het wel in dumpen.

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 19 april 2013 om 22:48
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2013, 13:39   #9
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Ru werkt goed maar gaf toch bijwerkingen, dus het mag ook niet te mooi voorgesteld worden.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2013, 13:47   #10
Hairday
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2011
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
Ja hoor neem aan van wel wat zit er allemaal precies in? RU & OC in 1 applicatie mixxen zou ik niet doen. Toch zou ik als ik jou was het beste een minox bijvoorbeeld gebruiken die als vehicle pg/ethanol gebruikt daar kan je het wel in dumpen.
Heb de RU gemengt met de capillogain tonic. De tonic is vrij viskeus (dik) dus de RU mengt moeilijk, ik hoop dat het desondanks toch zijn werking heeft. Ik mengde OC voorheen altijd door de minox met DMSO maar dat mengde ook niet heel erg lekker (kleine korreltjes in de vloeistof. Ook droogde het de huid verschrikkelijk uit waardoor ik elke ochtend eerst allemaal schilfers uit mn haar moest vissen (geen shampoo die daar tegen opgewassen is). Nu heb ik het gemengd in spectral F7, wat wel erg goed lukt. Ik weet nog niet of ik los daarvan nog minox ga blijven gebruiken, ik heb nog rogaine foam.

Verder gebruik ik nog Biotine, Quercetine, MSM (tabletten) en Revita shampoo.
Ik heb haarverlies aan de haarlijn, inhammen worden langzaamaan dieper kortom, optrekkende haarlijn.

Dit zit in de tonic:

AQUA, ALCOHOL DENAT., PHOSPHATIDYLCHOLINE, LINOLENIC ACID, PYRROLIDINYL DIAMINOPYRIMIDINE OXIDE, SOPHORA FLAVESCENS EXTRACT, CREATINE, ARGININE, RED GINSENG ROOT EXTRACT, SANGUISORBA OFFICINALIS ROOT EXTRACT, HORDEUM VULGARE EXTRACT, POLYSORBATE 20, CHAMAECYPARIS OBTUSA OIL, ASIASARI RADIX EXTRACT, RASPBERRY KETONE, VITAMIN B12, BIOTIN
__________________
Op mijn hersenen groeit wel haar!
Hairday is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2013, 13:52   #11
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Ik denk wel dat de RU dan zijn werking moet doen als die helemaal dissolved is in de capillogain (je moet dus geen residu zien), hoe effectief dat nou precies is weet ik niet. De meeste gebruiken ethanol/pg of k&b solution met een zeer goed resultaat. Je kan altijd nog dermarollen wil je echt optimale penetratie hebben.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2013, 09:45   #12
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Kun je RU met minox alleen mixen? Ik heb eventueel wel interesse. Ben al een tijd gestopt met finasteride. Ik neem aan dat RU verder geen effect heeft op de DHT in het lichaam zelf maar enkel plaatselijk waar het wordt aangebracht.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2013, 15:39   #13
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Kun je RU met minox alleen mixen? Ik heb eventueel wel interesse. Ben al een tijd gestopt met finasteride. Ik neem aan dat RU verder geen effect heeft op de DHT in het lichaam zelf maar enkel plaatselijk waar het wordt aangebracht.
Het kan nog steeds side effects hebben al zijn deze veel minder. Misschien ook wel helemaal niet, met 50mg per keer ervaren de meeste mensen helemaal geen sides. Het is sowieso veel beter dan finasteride in dat opzicht. Je zou het idd gewoon in je minox kunnen mixxen .

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 21 april 2013 om 15:48
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2013, 16:10   #14
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik mix het ook gewoon in mijn minoxflesje hoor
ik ga wel eens experimenteren met phlojel en ru , enkel op de inhammen dan om te zien of dit betere results geeft

moest je aan de formule van the k&b solution raken, zou dit heel top zijn
ik vind deze te duur om te orderen, maar als ik deze zelf kon namaken thuis, dan wil ik gerust deze custom maken...

nog maar 2/3de van de samenstelling is al goed, wie kan helpen ?

verder is dit wel een goeie deal... ik betaalde deze duurder...
ik doe dan ook mee aan de order , ru werkt best goed , een aanrader....
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2013, 21:47   #15
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Ik ben er bij!! Ik ben de laatste tijd wat minder online. Het kan dus voorkomen dat ik wat later reageer. Interesse heb ik zeker,
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.