Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 juni 2014, 19:47   #1
Hater
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2013
Berichten: 134
Kruin uitdunnen (foto's)

Hallo allemaal, ik wil graag jullie mening hebben over mijn kruin. Mij lijkt het wat dunner te worden.

Moet er wel bij zeggen dat ik dun haar heb, en dit is al 3 dagen niet gewassen.

http://imgur.com/QP58YZd

http://imgur.com/wXE2Cbt

http://imgur.com/QJHbfo0

hartelijk dank

Laatst gewijzigd door Hater; 16 juni 2014 om 19:49
Hater is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2014, 02:08   #2
Viruz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2013
Berichten: 57
Het wordt inderdaad wat dunner. De kleur van de haren op de kruin is ook al wat lichter van kleur. Dit is vaak een teken van AGA en haren die dunner begin te worden.

Er zijn verschillende middelen om dit proces af te remmen zoals Finasteride en Minoxidil. Je kunt het eventueel ook ondersteunen door shampoo te gebruiken met ketoconazol zoals revita en regenpure.
__________________
Regimen:
- 2013-09: Minoxidil 5% 2x 1,5ml per dag
- 2013-10: Perfect Saw Palmetto HE 2x 1 capsule per dag
- 2013-10: Regenpure DR dagelijks
- 2013-10: Haarvitaal pillen (bevat o.a. MSM, Biotine, Zink) 3x capsule per dag

Overige:
-2013-09: HST 1605 grafts in zone 4
Viruz is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2014, 10:33   #3
Hater
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2013
Berichten: 134
Moet zeggen dat er toen ik gel inzat haha

ik heb 3 nieuwe foto's

http://imgur.com/yF4hYO3

http://imgur.com/tg46iEA

http://imgur.com/rcNwSOm

Ik heb het al met mijn huisarts over het gebruik van minox en fina gehad. Vond het geen goed idee.

We moeten eigenlijk maar wachten op het klonen van haren.
Hater is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2014, 13:05   #4
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Mijn algemene indruk is dat je sowieso niet heel erg goed voor je haren zorgt...of vergis ik mij dan? Begin allereerst eens met een goede shampoo, liefst tegen haaruitval (bijvoorbeeld Revita).

Je huisarts heeft gelijk dat het vrij 'serieuse medicatie' is. De afweging is voor jou dan ook of je de eventuele nadelen vind opwegen tegen de eventuele voordelen. Als je dit echt wilt zal je huisarts daar toch naar 'moeten luisteren'. Maar denk er inderdaad niet te lichtzinnig over.

En succes met wachten.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2014, 15:08   #5
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ik zie eerlijk gezegd wel een dunnere kruin. Geen drama nu, maar ook al is haaruitval niet te voorspellen denk ik toch dat het uiteindelijk steeds dunner of kalend gaat worden. Kun je ermee leven, dan kun je wachten op een medicijn die alles red en geen bijwerkingen heeft. Realiteit is helaas zo dat je daar nog heel lang op zult moeten wachten. Kun je niet leven met het kaal worden, dan zou ik toch actie ondernemen. Aan een kant is het goed dat artsen niet snel iets voorschrijven maar je kunt het psychisch lijden onder kaalheid- wording niet onderschatten! Nu wil ik niet zeggen dat jij daaronder gebukt gaat, dat kun je het best zelf invullen natuurlijk! Succes met wat je ook gaat doen!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2014, 16:00   #6
Hater
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2013
Berichten: 134
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Mijn algemene indruk is dat je sowieso niet heel erg goed voor je haren zorgt...of vergis ik mij dan? Begin allereerst eens met een goede shampoo, liefst tegen haaruitval (bijvoorbeeld Revita).

Je huisarts heeft gelijk dat het vrij 'serieuse medicatie' is. De afweging is voor jou dan ook of je de eventuele nadelen vind opwegen tegen de eventuele voordelen. Als je dit echt wilt zal je huisarts daar toch naar 'moeten luisteren'. Maar denk er inderdaad niet te lichtzinnig over.

En succes met wachten.

Haha ik zorg er niet goed voor nee, gebruik syoss repair shampoo en laat het niet bijknippen.

Krijg je met deze "Revita" shampoo ook shedding?
Hater is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2014, 16:08   #7
Hater
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2013
Berichten: 134
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ik zie eerlijk gezegd wel een dunnere kruin. Geen drama nu, maar ook al is haaruitval niet te voorspellen denk ik toch dat het uiteindelijk steeds dunner of kalend gaat worden. Kun je ermee leven, dan kun je wachten op een medicijn die alles red en geen bijwerkingen heeft. Realiteit is helaas zo dat je daar nog heel lang op zult moeten wachten. Kun je niet leven met het kaal worden, dan zou ik toch actie ondernemen. Aan een kant is het goed dat artsen niet snel iets voorschrijven maar je kunt het psychisch lijden onder kaalheid- wording niet onderschatten! Nu wil ik niet zeggen dat jij daaronder gebukt gaat, dat kun je het best zelf invullen natuurlijk! Succes met wat je ook gaat doen!
Nee ik kan er niet mee leven, daarom kwam ik ook hier.

Wat ik alleen niet ga doen is aan de minox en fina, dat heb ik al een tijdje terug besloten.
Hater is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2014, 16:37   #8
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hater Bekijk bericht
Haha ik zorg er niet goed voor nee, gebruik syoss repair shampoo en laat het niet bijknippen.

Krijg je met deze "Revita" shampoo ook shedding?
Er is een kleine kans op shedding, maar dat zou ook een indicatie zijn dat het werkt.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2014, 16:39   #9
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hater Bekijk bericht
Nee ik kan er niet mee leven, daarom kwam ik ook hier.

Wat ik alleen niet ga doen is aan de minox en fina, dat heb ik al een tijdje terug besloten.
Zonder deze 2 producten wordt het al een lastig verhaal; al begrijp ik je hier volledig in (doe hetzelfde haha).

Je kunt kijken naar Nanoxidil.
Of foligain d8, maar ik heb hier 'nog geen onderzoek' naar gedaan.
Alleen ziet het er wel ok uit.

Verder heb je nog foligain haargroei tabletten, dit is een stuk lichter dan finasteride maar kan je haar wel ondersteunen.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2014, 09:52   #10
Hater
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2013
Berichten: 134
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Zonder deze 2 producten wordt het al een lastig verhaal; al begrijp ik je hier volledig in (doe hetzelfde haha).

Je kunt kijken naar Nanoxidil.
Of foligain d8, maar ik heb hier 'nog geen onderzoek' naar gedaan.
Alleen ziet het er wel ok uit.

Verder heb je nog foligain haargroei tabletten, dit is een stuk lichter dan finasteride maar kan je haar wel ondersteunen.
Bedankt voor de antwoorden.

Ik denk dat ik toch over 40~ dagen Revita Shampoo ga gebruiken, ik neem aan dat je dit over de gehele hoofdhuid moet smeren?

Is het dan ook handig om die conditioner mee te pakken?

Maar als ik dit soort dingen lees weet ik het niet haha http://www.hairadd.com/hair-and-living/0504.html

Laatst gewijzigd door Hater; 18 juni 2014 om 09:56
Hater is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2014, 10:58   #11
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Revita is gewoon een shampoo..die je in principe dagelijks kunt gebruiken
Ik heb er hier ook nog een review over geschreven waar je wat meer informatie vind.

Je kunt het gewoon gebruiken als je dagelijkse shampoo. De conditioner is (zeker met jou langere haar) een goede toevoeging.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.