Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 oktober 2002, 13:39   #16
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Heee, Do,
Diana heb ik nog erg nodig hoor!
Ik kom je redden, anders wordt die werkgroep niks!

En die rok: tsja de Paus houdt het zelf ook koel zo, blijkbaar

__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 21:29   #17
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Ze mag natuurlijk ook zeeziek worden Dat duurt maar eventjes
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 21:39   #18
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Zo hard waait het nooooit in Venetië...
Lol!
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 22:10   #19
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Nou als ik met mijn speedboot langs het gondeltje van Diana kom scheuren dan zorgt dat wel voor zo'n golfslag dat ze zeeziek word, tevens slaat de gondelier over boord door al die deining en hierop kan Diaan gaan roeien met handen en voeten omdat ze anders in open zee afdrijft. hehehehe.

*Do zit zich af te vragen waar ze al die fantasie vandaan haalt, teveel Harry Potter boekjes gelezen denkt ze*

Ik zit me eigen af te vragen waar de eerste posting over ging.......euh ooja het 500ste lid !!! Ondertussen gaan we al naar de paus en is Diana misselijk!! hahahahaha

Laatst gewijzigd door Do; 13 oktober 2002 om 22:14
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 22:19   #20
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Die touringcar is geloof ik overbodig geworden D'r wil verder niemand mee, zo te zien ....
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 22:22   #21
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Misschien zit de PM box van de webmaster wel zo vol met aanvragen? Maar hij blijft stug zwijgen en stijf zitten op die ouwe sok euhhhhhhhhh bureaustoel.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 22:37   #22
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Diana gaat toch een poging doen zich in dit melige gesprek te storten terwijl ze daar eigenlijk het humeur niet voor heeft..........

Do en Wendy, veel plezier tijdens jullie heenreis naar Rome in die lege bus, dat zal me en feestje geven

Ow en mochten jullie bij de paus geraken, willen jullie dan PLEASE een vraagje van mij aan hem stellen:

Meneer popi jopi; wat is Uw doel hier op aarde, wat is Uw missie, waarom zitten er zoveel hiaten in het geloof, en de belangrijkste:
Wat is uw lievelingskleur en nog belangrijker, wat is Uw sterrenbeeld

*Wendy lacht nu ws mee *

Meiden Veel Plezier.

Diana, is ondertussen met haar gondel uitgebroken en zo op de open zee die middelandse zee heet terechtgekomen...o jee...totaal stuurloos in dat open vaarwater

Hellup!!!

Lol, Diana omschrijft zo meteen haar eigen stemming

Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 22:43   #23
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Meissie, neem dan eerst ff een slokje van de champagne, dat helpt en we hangen die gondel wel achter de bus hoor, je hoeft niet naar open zee (((Diana)))

Enne de paus z'n sterrenbeeld vraag je zelf maar, is een heeel slechte vraag om een gesprek mee te beginnen
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.

Laatst gewijzigd door Wendy; 13 oktober 2002 om 22:48
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 23:02   #24
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Diana, doet nu moeite om van de champagnefles af te blijven omdat ze anders weet dat het helemaal mis gaat.


Sterrenbeeld vraag is NIET de eerste vraag....grrrrrrrrrrrr.....wel goed lezen he

Diana, die nog steeds op open vaarwater zit en zich afvraagt hoe een bus daar terecht wil komen om mij eruit te trekken


Diana kijkt ondertussen in de gondel en vraagt zich af hoe ze het hier zo comfortabel mogelijk kan inrichten om zo meteen te gaan pitten
Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 23:06   #25
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Diana heeft een geheime ruimte in de gondel ontdekt en wat rolt eruit: een boek en een discman met toevallig een cd erin met dr favoriete muziek....goh...de wonderen zijn de wereld nog niet uit (ik hoor de paus nu zeggen: Zie je wel ) .....ach ja..Rome de stad van de engelen....HERE I come.....voor de zoveelste keer dit jaar ....in mijn dromen.................

Diana, die aanstalten maakt om naar bed (lees bodem van een gondel) te gaan en zo proberen zich te ontspannen....oei...oei...oei daar kan ik wel hulp bij gebruiken

.................................................. ..........................................

Do je hebt gelijk, de webmaster zal vast niet blij zijn met dit sprookje (halve sprookje dan bij mij loopt realiteit beetje door droom heen....hmmmmm.....toch mooi gedaan al zeg ik het zelf )

Misschien moet ik toch maar schrijfster worden
Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 23:12   #26
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

volgens mij word het tijd voor een chat hier op haarweb, er zijn mensen die zich kapot lopen te ergeren denk ik zo. (People lighten up!!!)

Enne Diana, de paus is Maagd hoor (gnuif) en zijn lievelingskleur..... euh tja who care's?

He Wen, zitten er in de middelandse zee haaien? Geloof het wel he?
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 23:16   #27
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Kweet het niet hoor, Do. dat zoek ik morgen wel op, ga nu mijn stoel in die touringcar in de slaapstand zetten...
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2002, 23:18   #28
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Thumbs up chat!!!

Chatten??????

Waar, waar, waar??????

Wanneer, wanneer, waneeer????

hey deze tekst heb ik al eerder getikt ;-)

Ik ben voor een chat hier op het forum (reeds bekend geloof ik ;-) ) alleen.....huh ga ik dan ook nog een keer slapen.........

was ik nl al van plan.........zal wel niet lukken omdat het hier zo verrekte koud is op de middellandse zee.......

Diana, die een duik gaat nemen in het water om te kijken of er haaien in zitten.....dus als je straks geen berichtje meer ziet.................
Diana is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2002, 02:06   #29
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Humpffffffffffff!!!!!!!! heb je gezien hoeveel hits deze tread heeft gehad in een paar daagjes????? hahahaahaha iedereen is ons slap geklets aan het volgen, we zijn populair aan het worden !!!!!hahahaahahaha dit is humor!!!!
*Do'tje komt echt niet meer bij en heeft het toetsenbord in haar voorhoofd staan!!!!!!*

Diaaaaaaaan!!! leef je nog?????

Ben ook voor een chat hoor. Effe alle haarstress van je afgooien en slap ouweh.....

Webmaster please !!!!
(Do kijkt heel liefjes richting webmaster, wappert opzichtig met haar wimpers en gooit haar lange haar( lees: haarwerk) los in de hoop dat hij hier vatbaar voor is).

Greetz Do.

Laatst gewijzigd door Do; 14 oktober 2002 om 02:46
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2002, 12:17   #30
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
Diana vraagt zich af wanneer Do slaapt ???

en heeft zelf de duik naar de haaien overleefd , wel met de enige moeite hoor.......'s nachts nog ff een zeiltje over de gondel heengespannen om de regen buiten te houden

Maar hier is ze weer * goedemorgen*

Diana, die op zoek gaat naar een betere slaapplaats voor vannacht

en zich afvraagt wie dit sprookje nog meer meeleest
Diana is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.