Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 december 2011, 11:41   #16
zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2008
Berichten: 36
Je verhaal klinkt mij heel bekend in de oren. 4 Jaar geleden heb ik ook een fut laten doen bij LA, ook mooie verhalen en mij daardoor laten overhalen en idd achteraf toch wel met veel spijt. Had ik mij maar meer verdiept in de hele materie dan had ik nooit voor een fut gekozen en deze zeker niet bij LA laten uitvoeren. Net als jij, ben ik mij pas na de behandeling echt goed gaan verdiepen in de behandelingen via haarweb. Daardoor wel mn broer goed advies kunnen geven (heeft fue behandeling ondergaan bij feriduni 3 jaar terug). Aan de andere kant zou ik me om het litteken ook weer niet al te druk maken, deze is ook steeds mooier weg te werken, mocht dit in de toekomst nodig zijn. Ik hoop in ieder geval dat je een mooi resultaat zult hebben!
zero is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2011, 14:18   #17
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
keuze kliniek

tja, jammer dat sommige mensen zich toch eigenlijk zo makkelijk laten overhalen. Het gaat om een investering en een behandeling waar je de rest van je leven plezier van moet hebben! Dan denk je daar goed over na lijkt me.
Heb ook iemand gehad die gebeld is door een andere kliniek met de mededeling dat hij volgende week terecht kon voor 25% korting (Strip). Heeft hier inderdaad voor gekozen.
Laat je aub NOOIT onder druk zetten door klinieken of artsen.

Fijne jaarwisseling alvast!
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2011, 14:28   #18
Joshua_k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2011
Berichten: 32
@ Zero

Waarom heb je spijt van je ht bij LA Haarlem??

@ Jorn Kielman

Als mensen heel erg zitten met hun kaalheid dan kunnen ze in 1 keer goedgelovig worden, en willen ze van alles proberen. Maar dat neemt niet af dat ik me meer had moeten verdiepen. Raar dat ze nog fut aanbieden als fue de nieuwe techniek is.

@ Anthony H

Zou ik het met jou eens over finasteride kunnen hebben? Ben je actief op Msn, heb het gevoel dat jij weet waar je over praat.
Joshua_k is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2011, 15:05   #19
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman Bekijk bericht
tja, jammer dat sommige mensen zich toch eigenlijk zo makkelijk laten overhalen. Het gaat om een investering en een behandeling waar je de rest van je leven plezier van moet hebben! Dan denk je daar goed over na lijkt me.
Heb ook iemand gehad die gebeld is door een andere kliniek met de mededeling dat hij volgende week terecht kon voor 25% korting (Strip). Heeft hier inderdaad voor gekozen.
Laat je aub NOOIT onder druk zetten door klinieken of artsen.

Fijne jaarwisseling alvast!
Helemaal met je eens Jorn. Maar deze praktijken gebeurden bij de kliniek waar jij toenertijd werkte ook, maar toen heb je het nooit veroordeeld. Ik begrijp dat wel, je was daar werknemer. Maar het had je wel gesierd als je dat toenertijd ook had gedaan.
Net zoals je antipathie t.o.v. FUE, toen je nog voor een FUT-kliniek werkte.

Overigens vind ik die FUE bij je goed geslaagd. Het ziet er goed uit. In de vele jaren dat ik op haarweb ben, is je haarstatus niet veel verslechterd.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2011, 15:19   #20
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Helemaal met je eens Jorn. Maar deze praktijken gebeurden bij de kliniek waar jij toenertijd werkte ook, maar toen heb je het nooit veroordeeld. Ik begrijp dat wel, je was daar werknemer. Maar het had je wel gesierd als je dat toenertijd ook had gedaan.
Net zoals je antipathie t.o.v. FUE, toen je nog voor een FUT-kliniek werkte.
Laat ik nu precies hetzelfde gedacht hebben!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2012, 02:16   #21
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik heb zo'n onderbuik gevoel dat die fut eigenlijk nog het minst erge is.
Volgens mij heeft LA nog steeds dezelfde denkwijze als 10 jaar terug.

Eerst 40% daarna de rest tot 70%.......
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2012, 19:11   #22
AAACEEE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2010
Berichten: 7
wat een oplichters zeg LA... je een FUT aanbieden voor 10.000 en dan korting geven tot 6.000 wat alsnog een belachelijk bedrag is

ze hebben gewoon gebruik gemaakt van jouw onwetendheid

SCHANDALIG !
AAACEEE is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2012, 20:52   #23
zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2008
Berichten: 36
tja dat is wel hun werkwijze ja en als er ook nog mensen intrappen (ik dus ook)....mij werd toen een bedrag van 10.000 euro gevraagd maar wanneer ik de week erop een opengevallen plek zou opvullen 8000. achteraf stom stom stom maar wel gedaan....
@ joshua: daarom dus spijt
zero is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2012, 20:58   #24
Joshua_k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2011
Berichten: 32
@ZERO

hoeveel grafts kreeg je voor die 8000 eur0? En wat vind je van het resultaat?
Joshua_k is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2012, 10:06   #25
zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2008
Berichten: 36
Net als jij 1800 dus wat dat betreft heb je het beter gedaan dan ik )).
Ik ben met het resultaat niet echt tevreden, de haartjes zijn vrij ver uit elkaar gezet. Destijds werd er ook al gesproken over een tweede behandeling ter verdichting. Wat dat betreft heeft morehair vrees ik wel gelijk. Ik heb natuurlijk vergelijkingsmateriaal aangezien mn broer hetzelfde jaar een fue behandeling bij ac heeft ondergaan. Deze is in mijn ogen netter gedaan met het zelfde aantal grafts. Zelf ben ik direct na mn HT met finasteride gestart (afgegaan op discussies hier op haarweb). Ondertussen ben ik 4 jaar verder en me aan het orienteren op een 2e behandeling maar dan dus wel een fue. Ben benieuwd naar jouw voortgang, hou me op de hoogte! Wie heeft de behandeling eigenlijk uitgevoerd?
zero is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2012, 18:51   #26
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joshua_k Bekijk bericht
kan je het even toelichten dan ziezo???
Wat valt er te lachen voor jou en waarom zou ik spijt krijgen??
Ik besef me dat ik een beetje bot overkom met mijn reactie maar ben zelf iemand die zijn huiswerk doet voor hij iets onderneemt en dat heb jij duidelijk niet gedaan. Laten we hopen dat je je er goed bij blijft voelen.
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2012, 01:43   #27
Joshua_k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2011
Berichten: 32
@zero,

op zich zag het er 'volgens mij' niet slecht uit gelijk naar de implantie (de dichtheid). Maar ik kan er nog niet veel over zeggen pas na een half jaar. Finasteride wil ik niet gebruiken want ben bang voor bijwerkingen. Eventueel wel de minoxidil regime foam via ebay bestellen, msm, vitamine b complex. weet alleen niet of die regime foam echt helpt. De behandeling is uitgevoerd door een korte duitse man, iets onder de 1.70m schat ik. Hij sprak overigens alleen maar Duits en hield me niet echt op de hoogte tijdens de Ht wat er allemaal gebeurde, dat vroeg ik tussendoor aan de assistentes die me gelukkig wel antwoord erop gaven. Dat stelt je ook enigszins wat geruster.

@ziezo

ik kan je geen ongelijk geven, had me er meer in moeten verdiepen. ben alleen teleurgesteld over de prijs en de rust die ik moet nemen vanwege het litteken op mijn achterhoofd.

Er werd mij aangeraden dat ik met na de behandeling met betadine shampoo de hechting en implantaten moet reinigen. Weet iemand of dat nu nog moet na 1 maand en of ik mijn haar nu ipv betadine shampoo met gewoon shampoo mag wassen???
Joshua_k is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2012, 21:43   #28
rempie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2004
Berichten: 72
Ben 10 jaar geleden op consult geweest in Haarlem. Ik wordt af en toe nog 's nachts wakker hoe ik er nu had uitgezien als ik op hun aanbod was ingegaan. Pushy Sales en niet luisteren naar de client.

Echt crimineel hoe zulke bedrijven werken. Een HT, zeker FUT, is zo'n enorme grote beslissing waar je letterlijk je hele leven aan herinnerd wordt. Dan iemand vlug overhalen voor een FUT en de datum vervroegen zodat iemand niet de kans krijgt om zich in andere technieken te verdiepen.

Misselijkmakend.
rempie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2012, 23:41   #29
mark3
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2011
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rempie Bekijk bericht
Ben 10 jaar geleden op consult geweest in Haarlem. Ik wordt af en toe nog 's nachts wakker hoe ik er nu had uitgezien als ik op hun aanbod was ingegaan.
Misselijkmakend.
Ik kan het mis hebben, maar 10 jaar geleden was er toch geen beter alternatief dan de FUT?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rempie Bekijk bericht
Een HT, zeker FUT, is zo'n enorme grote beslissing waar je letterlijk je hele leven aan herinnerd wordt.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe dat litteken er uit gaat zien. Of het inderdaad een potloodstreepje met haar er tussen door gaat worden, zoals ze mij vertelden. In dat geval lijkt het me helemaal niet erg.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rempie Bekijk bericht
Echt crimineel hoe zulke bedrijven werken.
Je zou toch verwachten dat een bedrijf zichzelf wil verbeteren en wil investeren in de nieuwste technieken. En al is het niet voor de klant, dan toch voor hun eigen toekomst. En als ik oude berichten over LA lees, dan lijkt het alsof ze dat een aantal jaar geleden ook deden. Dus of ze geloven echt in die FUT of ze denken korte termijn en belazeren inderdaad de boel en kunnen blijkbaar meer aan die FUT verdienen.
Hoe meer ik over dit onderwerp lees, hoe ongeloofwaardiger LA voor me wordt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rempie Bekijk bericht
Dan iemand vlug overhalen voor een FUT en de datum vervroegen zodat iemand niet de kans krijgt om zich in andere technieken te verdiepen.
Ik was degene die oorspronkelijk ingepland stond voor 14 december, dus ik denk niet dat ze expres de datum vervroegd hebben. Ik had pas 2 dagen van te voren afgezegd en ze zochten waarschijnlijk gewoon iemand om die plek in te vullen. Op de klant gericht is dat niet inderdaad.
__________________
Behandelingen:
07-2001: FUT (1500 grafts, LA in Haarlem, Dr. Villnow)
mark3 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2012, 03:02   #30
Joshua_k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2011
Berichten: 32
@mark3

ze zeiden me dat ik ipv 29 dec, 14 dec terecht kon omdat diegene die 14 dec ingepland stond bloedverdunners heeft geslikt en dat is niet toegestaan voor een ht.

Weet iemand nou of ik een maand na mijn fut ht mijn haar al met gewone shampoo mag wassen??? Of moet het nog steeds met betadine shampoo voor ontsmetting.
Joshua_k is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.