Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 10 december 2015, 20:57   #1246
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gregori Bekijk bericht
Wat wil je hiermee precies nu duidelijk maken?
Bedrijven en instituten kunnen voor velen verschillende redenen failliet gaan.
Daar hoeft hun werk of hun prestaties/resultaat helemaal niet de oorzaak van te zijn(als je dat ten minste probeert te instrueren)

En wacht maar dit bedrijf dat in velen hoeken van de wereld is gevestigd is in "no time again in Business".

Maar gelukkig voor ons hier in Nederland hebben wij BCN!
Mijn adres en verwijzing/advies voor anderen die denken en overwegen om een MHP te willen ondergaan.
Volledig mee eens!
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2015, 22:21   #1247
realbor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 10
Ik zie weinig voorbeelden van mannen met licht haar (zoals ikzelf). Ik kan mij voorstellen dat het resultaat dan veel minder zichtbaar (en ook minder mooi) is. Weet iemand waar ik dergelijke voorbeelden kan vinden?
realbor is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2015, 23:31   #1248
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door realbor Bekijk bericht
Ik zie weinig voorbeelden van mannen met licht haar (zoals ikzelf). Ik kan mij voorstellen dat het resultaat dan veel minder zichtbaar (en ook minder mooi) is. Weet iemand waar ik dergelijke voorbeelden kan vinden?
Ga op consultatie en kijk in de fotoboeken. Zijn zeker voorbeelden bij licht haar.

Uiteindelijk zijn geschoren haren grijs en is de truuk door verschillende grijze tinten (wel dicht bij elkaar liggende tinten) een '3D' effect te creëeren wat je zelfs bij licht haar ziet en niet minder mooi hoeft te zijn. Elke behandelsessie wordt de tint bepaald en met meerdere sessies heb je iets andere tinten waardoor het effect.

Het klopt wel dat een MHP meer zichtbaar is bij donker haar maar is het niet onzichtbaar bij licht haar.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2015, 17:31   #1249
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door realbor Bekijk bericht
Ik zie weinig voorbeelden van mannen met licht haar (zoals ikzelf). Ik kan mij voorstellen dat het resultaat dan veel minder zichtbaar (en ook minder mooi) is. Weet iemand waar ik dergelijke voorbeelden kan vinden?
Heb zelf ook licht haar van nature.. rossig achtig.. heb ook een mhp behandeling ondergaan achter en boven omdat ik een donkere tint erin wou verwerken.. heb nu ondertussen mijn behandelingen eropzitten en ook al heb ik een lichte huid je ziet het erg goed na de 2e behandeling.. .. ik zat met hetzelfde probleem als jij kon ook niemand vinden met licht haar.. maar Beauty care nederland zei dat het totaal geen probleem is en dat is dus ook zo gebleken want het resultaat mag er wezen! post morge wel foto ofzo before en after
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2015, 14:03   #1250
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Hallo! heb hier wat enige fotos voor mensen die nog twijfelen om een mhp te ondergaan.. had zelf norwood schaal 6 denk ik voorop nog een hoefijzertje en achter van boven begon het ook erg uit te dunnen! mhp was nog een enige optie om een haarlijn te creeren, want die was compleet weg heb het zelf bij Beauty Care Nederland wezen doen en ook al zijn ze erg proffessioneel kwa vakmanschap het zijn hele gezellige en warme mensen.. de tijd vloog toen ik daar in de stoel lag

Had zelf van nature licht oranje als ik het kort moest houden.. vond het zelf weinig aan daarom heb ik gekozen voor een wat donker pigment erin te laten verwerken wat aansluit bij me wenkbrauwen zelf was dat geen enkel probleem ze kunnen elke kleur samenstellen hoe jij dat wilt.

hier is een before foto een maand voor ik de behandeling liet doen





Nou je ziet het lichte huid lichte haarkleur en er zit niks meer bovenop dus ik was een beetje focked!

Na de behandelingen is dit het resultaat hieronder.. beiden in het daglicht gemaakt met de gordijnen open.. nou je ziet het prima in het daglicht!





vooraanzicht



Hier ene foto van hoe het in schaduw eruitziet of zegmaar de avond




Nou in 10 minuten tijd ff een impressie gemaakt .. dat mensen me zouden kunnen herkennen boeit me niet de hele wereld mag het weten het gaat erom hoe ik het zelf interpreteer de bedoeling hiervan is dat het hopelijk helpt het mensen over de streep het lijkt me vrij duidelijk de before en erna gebeuren!

alle credits naar Beauty Care Nederland ik voel me als een herboren man
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2015, 18:59   #1251
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Thumbs up

Ziet er top uit. Persoonlijk als ik de foto van in de schaduw zie zou ik zelf voor een iets lagere haarlijn kiezen en wat meer inhammen voor een natuurlijk effect. Kan ook zo dat het op de foto wat vertekend lijkt en ik heel kritisch kijk.

Het staat je super en je hebt een goed hoofd voor zo'n 'kortgeschoren' kapsel.

Hoe reageerde je omgeving. Was het zo dat mensen die geen haarproblemen hebben dachten dat je hét gewoon liet groeien en andere kalenden het wel opviel, maar er geen vinger achter konden krijgen?
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2015, 22:02   #1252
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vegetto Bekijk bericht
Hallo! heb hier wat enige fotos voor mensen die nog twijfelen om een mhp te ondergaan.. had zelf norwood schaal 6 denk ik voorop nog een hoefijzertje en achter van boven begon het ook erg uit te dunnen! mhp was nog een enige optie om een haarlijn te creeren, want die was compleet weg heb het zelf bij Beauty Care Nederland wezen doen en ook al zijn ze erg proffessioneel kwa vakmanschap het zijn hele gezellige en warme mensen.. de tijd vloog toen ik daar in de stoel lag

Had zelf van nature licht oranje als ik het kort moest houden.. vond het zelf weinig aan daarom heb ik gekozen voor een wat donker pigment erin te laten verwerken wat aansluit bij me wenkbrauwen zelf was dat geen enkel probleem ze kunnen elke kleur samenstellen hoe jij dat wilt.

hier is een before foto een maand voor ik de behandeling liet doen





Nou je ziet het lichte huid lichte haarkleur en er zit niks meer bovenop dus ik was een beetje focked!

Na de behandelingen is dit het resultaat hieronder.. beiden in het daglicht gemaakt met de gordijnen open.. nou je ziet het prima in het daglicht!





vooraanzicht



Hier ene foto van hoe het in schaduw eruitziet of zegmaar de avond




Nou in 10 minuten tijd ff een impressie gemaakt .. dat mensen me zouden kunnen herkennen boeit me niet de hele wereld mag het weten het gaat erom hoe ik het zelf interpreteer de bedoeling hiervan is dat het hopelijk helpt het mensen over de streep het lijkt me vrij duidelijk de before en erna gebeuren!

alle credits naar Beauty Care Nederland ik voel me als een herboren man
Ziet er goed uit kerel!

Ja BCN zijn echt meesters in MHP en hebben mijn leven ook veranderd.
Ze zijn gewoon top.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2015, 00:21   #1253
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Ziet er top uit. Persoonlijk als ik de foto van in de schaduw zie zou ik zelf voor een iets lagere haarlijn kiezen en wat meer inhammen voor een natuurlijk effect. Kan ook zo dat het op de foto wat vertekend lijkt en ik heel kritisch kijk.

Het staat je super en je hebt een goed hoofd voor zo'n 'kortgeschoren' kapsel.

Hoe reageerde je omgeving. Was het zo dat mensen die geen haarproblemen hebben dachten dat je hét gewoon liet groeien en andere kalenden het wel opviel, maar er geen vinger achter konden krijgen?
hej bedankt mannen ben er zelf ook erg tevreden mee De mensen die er van afweten zijn erg enthousiast en hadden het niet voor mogelijk gehouden dat het zo echt kon lijken, het is niet te onderscheiden ervan zeggen ze, al moet ik zeggen dat de behandeling wel wat haarfollikels gestimuleerd heeft want voel gewoon wel stoppels weer boven misschien omdat de haarstress verleden tijd is in iedergeval je voelt geen leegte dus helemaal top..



ze waren echt verbaasd dat het nep was en de mensen die nergens van afweten nou die vragen zich af waarom ik het zo kort doe. ik zie wel veel kale mannen kijken op de sportschool zich afvragend waarom ik het zo kort geschoren heb je ziet ze best raar kijken als ze iemand met zulk kort haar zien met een voor hun natuurlijke haarlijn haha sowieso zie ik er al niet te serieus uit dus nope het valt niemand op! goeie illusionisten daar bij BCN

hehe nee dat komt door de schaduw of de foto.. ik heb een natuurlijke haarlijn gekozen met inhammen dat had ik al vanaf geboorte.. denk dat er tussen wenkbrauw en voorhoofd 7,5 centimeter tussen zit heb net gemeten.. hoef niet allemaal zo strak voor mij heb wel een groot hoofd daar past wel een hoger voorhoofd bij.. heb dat ook nooit het mooist gevonden een strakke haarlijn bij iemand die blank is.. wil daarbij wel vermelden dat de littekens heb laten staan dus je ziet als je goed kijkt wel een open streepje

ahha ja klopt Pamo1972 voor ik dit liet doen had ik ook dit hele forum gelezen en jij was erg lovend over BCN het leek wel verdacht te gaan worden maar ik snap je haha alleen maar lof!

Laatst gewijzigd door Vegetto; 23 december 2015 om 01:08
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2015, 22:47   #1254
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Ziet er goed uit kerel!

Ja BCN zijn echt meesters in MHP en hebben mijn leven ook veranderd.
Ze zijn gewoon top.
Ziet er zeer goed uit man.
kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2015, 09:44   #1255
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey Vegetta,
Geweldige impressie heb je gemaakt en ja het ziet er inderdaad fantastisch uit.
Weer een BCN fan erbij lijkt me!!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2015, 17:01   #1256
kxh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2015
Berichten: 43
Geslacht:
Ik heb al enkele foto's gezien van BCN maar ik vroeg me eigenlijk af of MHP ook in de baard kan?

Lijkt me mooi als hoofd en baard volledig in elkaar overlopen met dezelfde densiteit en kleur.

deze stijlen:





kxh is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2015, 15:48   #1257
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Nee dus. Op een ander forum is deze discussie ook gevoerd. Baardharen zijn veel dikker, en hebben een andere lagere densiteit dan op je hoofd en hebben lengte! Zou een heel andere techniek vragen die nog niet wordt beheerst.

Door de veel dunner densiteit denk ik dat je sneller (direct) ziet dat de baardharen nep zijn. Plus je kan geen lengte effect creëeren. Je zou dan streepjes moeten zijn in plaats van pigment puntjes. Zelfs al zou je streepjes kunnen maken, dan zou je dat al zien bij een 0,1mm dat het onnatuurlijk eruit ziet.

In je voorbeelden hebben de mannen allemaal millimeters lange baardharen, en alleen in de 2de foto zou er sprake kunnen zijn van een MHP (maar twijfel). In alle andere voorbeelden zie je dat het echt haar is (haren zijn te lang voor MHP).

Conclusie, baardharen moet je toch echt zelf kweken. Als je je baard trimt, merk je vanzelf dat en je haren dikker worden en de densiteit omhoog gaat en zie je ook 'gaten' langzaam aan vullen (mits er baard haardzakjes zijn).

Laatst gewijzigd door Edwin72; 27 december 2015 om 15:53
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2015, 19:41   #1258
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Wat ik me afvraag. Ik heb diffuse haaruitval en denk ik nog zo'n 20 a 30 procent van mijn oorspronkelijke haar nog heb. Zou een behandeling bij mij sneller en dus ook goedkoper zijn dan bij iemand die helemaal geen haar meer heeft (buitenom de haarkrans).

Als ik dan een mhp laat uitvoeren en in de loop van de tijd valt een gedeelte van de nog oorspronkelijke haren uit kan er dan gewoon bij de touch ups wat mhp stipjes bijgezet worden of moet ik dan nogmaals zo'n uitgebreide (en dure) behandeling laten uitvoeren?

@KXH. Als je googled op smp en thinking beards kom je wel wat tegen.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2015, 23:35   #1259
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Wat ik me afvraag. Ik heb diffuse haaruitval en denk ik nog zo'n 20 a 30 procent van mijn oorspronkelijke haar nog heb. Zou een behandeling bij mij sneller en dus ook goedkoper zijn dan bij iemand die helemaal geen haar meer heeft (buitenom de haarkrans).
Ga op consult - eventueel op open dag - en ze geven je een quote van de kosten en aantal sessies. Ik was een Norwood 5 type (dus ook nog zeg 25% haren bovenop) en had toch drie sessies nodig waarvan de eerste sessie twee behandeldagen, toen dag en nog halve dag. In de sessies is een litteken meebehandeld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Als ik dan een mhp laat uitvoeren en in de loop van de tijd valt een gedeelte van de nog oorspronkelijke haren uit kan er dan gewoon bij de touch ups wat mhp stipjes bijgezet worden of moet ik dan nogmaals zo'n uitgebreide (en dure) behandeling laten uitvoeren?
ik ga er vanuit dat ze het in de touchup wel bij werken. Om de densiteit fors te vergroten zetten ze al pigmenten tussen je haren, het is niet dat ze die gebieden 'overslaan' (in jou situatie kijkend naar je profielfoto). Zou kunnen zijn dat ze je een uurprijs quoten mocht het haarverlies tussen de touchups hard zijn gegaan. Uiteindelijk is een touchup een tijdsperiode die ze er voor uit willen trekken voor een vaste prijs en als het langer duurt omdat het meer is dan controle en bijwerken (de touchup) dat ze je daarvoor een meerprijs rekenen.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2015, 06:32   #1260
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Dank je wel.Edwin. btw de profielfoto is een fototje van internet geplukt van een comb over. Ben ik zelf niet hoor. In mijn openbaar profiel staat een fotootje van mijzelf.

Ga je advies voor een consult opvolgen.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.