Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 juni 2005, 14:49   #46
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ja idd...

Maar van een afbraak van Europese integratie kan simpelweg geen sprake zijn. Op het moment dat dit toch door gaat zetten zullen we daar op een gruwelijk pijnlijke manier achterkomen.
Ik zie het eerder als de wat moeizame eerste stapjes van het baby'tje Europa.

We hebben elkaar keihard nodig, it's as simple as that.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2005, 20:08   #47
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongen25
Een zeer opvallende ontwikkeling. In het 'oude kerneuropa' (EGKS-landen plus Engeland, Denemarken) is het vertrouwen in en het enthousiasme voor het concept Europa de afgelopen vijftien jaar enorm afgenomen. Hoe verder naar het oosten en zuiden, hoe groter het vertrouwen in de EU wordt.
t Lijkt er op of de afbraak van de Europese integratie in de kern begint.
Da's toch niet helemaal waar. In het oosten Polen, Tsjechie, zijn de mensen uiterst sceptisch over wat de EU allemaal in hun land gaat bepalen. Bovendien verwachten ze daar enorme prijsstijgingen als de Euro wordt ingevoerd.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2005, 11:52   #48
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Da's toch niet helemaal waar. In het oosten Polen, Tsjechie, zijn de mensen uiterst sceptisch over wat de EU allemaal in hun land gaat bepalen. Bovendien verwachten ze daar enorme prijsstijgingen als de Euro wordt ingevoerd.
ik heb lekker NEE gestemd ,en ik ben er erg blij mee
het is wel uitgekomen waar ons Geld allemaal naar toe is gegaan.o.a 180 euro per burger per jaar betalen aan de EU om er Fanatiek bij te horen.en dat terwijl andere landen meer dan de hellft minder betalen.het word tijd dat het kabinet Balkenende nu maar eens opstapt voordat er straks helemaal geen geld en werk meer in Nederland is(voor de eigen mensen)
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2005, 13:52   #49
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry
ik heb lekker NEE gestemd ,en ik ben er erg blij mee
het is wel uitgekomen waar ons Geld allemaal naar toe is gegaan.o.a 180 euro per burger per jaar betalen aan de EU om er Fanatiek bij te horen.en dat terwijl andere landen meer dan de hellft minder betalen.het word tijd dat het kabinet Balkenende nu maar eens opstapt voordat er straks helemaal geen geld en werk meer in Nederland is(voor de eigen mensen)
Hmm, ik zou het verhaal van die knaken liever omdraaien. Wie hier heeft ooit die E180,- per jaar gemist? Ik niet. Ik zou liever zien dat al die landen die nu minder betalen dan Nederland, maar de centen wel hebben, ook E180 per jaar pp gaan betalen. De EU kan een goede impuls wel gebruiken. En, alsof dat geld hier zo veel beter besteed wordt... Don't think so.
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2005, 17:02   #50
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Da's toch niet helemaal waar. In het oosten Polen, Tsjechie, zijn de mensen uiterst sceptisch over wat de EU allemaal in hun land gaat bepalen. Bovendien verwachten ze daar enorme prijsstijgingen als de Euro wordt ingevoerd.
Sommige mensen in die landen zijn inderdaad sceptisch, maar toch zie je over het algemeen een veel groter Europa-enthousiasme in de nieuwe lidstaten dan in de oude, zo hebben diverse peilingen en onderzoeken laten zien.
Is natuurlijk ook logisch, want na ruim veertig jaar communisme horen deze landen eindelijk weer bij Europa en zijn ze weg uit de Russische invloedssfeer. Nog belangrijker: ze zien wat voor goede (economische) dingen er met landen als Spanje, Portugal en Griekenland zijn gebeurd sinds deze landen zijn toegelaten, en hopen op hetzelfde.
__________________
Regime:

-1 mg finasteride per dag (sinds 12-7-04), later overstap naar 1/4, later 1/5 proscar.
Vanaf 22 mei 2006: spiro. Na 2010 mee gestopt, wellicht weer mee beginnen

Stand van zaken:
Zomer 2003 bemerkte ik diffuse uitdunning bovenop (achterkant scheiding,rond kruin), sinds halverwege 2004 geleidelijk oprukkende inhammen.
Na start regimen reageerde de haarlijn heftig. Bitemporale recessie zet zich nog voort, maar in latere jaren in een langzaam tempo.
Bovenop meende ik verslechtering te zien, maar anno 2012 kan ik zeggen dat de situatie redelijk stabiel is (afkloppen!).

Updat herfst 2019: laatste half jaar behoorlijk veel haar kwijtgeraakt - diffuus bovenop en bij haarlijn. Kan TE als gevolg van stress zijn, maar uiteraard ook van AGA die doorzet/ verminderde werking fina. Voorlopig soelaas: gezond leven en in gaten houden
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.