Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 juli 2003, 13:17   #16
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Ik heb ook nog een strijkbout-blunder !!
Toen ik 16 was had ik een optreden met de balletschool in de grote zaal van de schouwburg.
Natuurlijk ben je dan een beetje zenuwachtig en wil het hoofd nog wel eens op "pauze" staan...
Mijn rokje was nog wat gekreukt en dacht : daar moet ik nog even snel iets aan doen voordat ik op moet !
Jullie raden het waarschijnlijk al ; het stof was synthetisch , gevolg : een groot gat ( gelukkig aan de onderkant !!) in mijn rokje !! Paniek !!!! Wat nu ???? Heeeeelllup !!!
De enige oplossing was : afknippen.......
Sta ik daar als enige in een kort rokje tussen 10 "lange" rokjes op het toneel .......Het was ook nog een dans op het nummer " la vie en rose ", erg toepasselijk !!

Nog een spinnenblunder als toetje :
Ik werkte in een brasserie als serveerster en stond met een vol dienblad . Ik voelde ineens iets kriebelen op mijn voet , keek ernaar en zag er een enorm grote zwarte harige dikke spin erop zitten !!!!!!!! Ik gilde het uit en mijn dienblad vloog door de lucht !!
Bleek het een nep-spin aan een touwtje te zijn waar een jongetje mee aan het spelen was !!
Hij heeft ongelofelijk op zijn kop gekregen van zijn ouders , terwijl de rest van de mensen in een deuk lagen en ik nog na stond te trillen !!!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2003, 18:55   #17
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Haha! Wat een leuke thread is dit!!! We moeten deze nog maar lang laten voortleven
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2003, 20:03   #18
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Ben ik het helemaal mee eens !!!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2003, 12:05   #19
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
Lightbulb Blunder!!

Ik heb er ook nog wel eentje:

ik ging met mijn vriend mee naar zijn diploma uitreiking (zat zelf ook op die school dus kende iedereen) maar had toen ook blaasontsteking en ja hoor ik moest weer naar de wc, mantelpakje aan met kort rokje en hoge hakken, was de vloer een paar dagen eerder gewaxed en daar ging ik natuurlijk onderuit op het midden gangpad. Ik denk snel op staan en wegwezen, maar nee komt de directeur naar me toe om me te helpen en zegt dan ook nog eens "je moet ook wat dames-achtiger lopen"
Nou ik kon wel door de grond zakken.

Marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2003, 10:34   #20
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
euh...
Wordt er tegenwoordig niet meer geblunderd??? 't is zo stil hier...
(moet eerlijk toegeven: tot nu toe ook bij mij geen noemenswaardige stommiteiten geweest. Worden we saai??? )
greetz, Fara
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2003, 10:29   #21
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Saaai !!!????
Let effe op je woorden ! Wat een blunder van je om zoiets te zeggen Fara !!
Maar goed , misschien dat ik nu saai ga worden want een kleine blunder van mij is dat ik van alle druiven uit mijn tuin geen wijn heb gemaakt ...........maar jam !!! Oeps....even Apeldoorn bellen !
Nu zit ik dus met een te laag alcoholpercentage in mijn bloed te kijken.....
Maar ja , het is misschien ook een blunder dat ik dit niet schrijf onder topic " Jam"????
Maar hoe zit het nu met jou Fara ?? Niet geblunderd op de planken ??? Of ga je dat nog doen ??!!


Ellis !!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2003, 12:08   #22
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Op de planken nog niet. Zijn nu nog bezig met repetities (vanavond de generale, morgen t/m volgende week zaterdag uitvoeringen). Al wel een genant momentje gehad naast de planken. Zag een van de dansers, iemand die twee en drie jaar geleden ook meedanste. Was heel blij hem te zien en vloog er natuurlijk meteen op af. Na al een heel gesprek zag ik ineens heel de groep van dansers naar ons kijken. Bleek dat ik midden in een bespreking kwam vallen.. Oeps...

Ongetwijfeld zullen er de komende dagen meer blunders volgen, we'll keep in touch


Even een TTMopmerking erbij: ik heb er de laatste maanden nog niet zo behaard bij gelopen!

Ben erg trots op mezelf!!!

Maar genoeg over TTM op deze thread! We gaan weer verder met de blunders!!! Go girls!!!!! (boys?)
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2003, 17:57   #23
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Niet echt een blunder, wel een "heb ik weer"verhaal.

Ik speel mee in een toneelstuk en speel daar een gevangene in een 18e eeuwse gevangenis. Iedereen in die gevangenis wordt bleek geschminkt, met daar overheen wat "vuile"vegen. Ik sta netjes in de rij te wachten, ben aan de beurt en krijg enkel die zwarte vegen!!!
Voor diegenen die me nog nooit gezien hebben: ik ben nogal bleek...
En dus blijkbaar zo bleek dat die grimeur dacht dat ik al een bleke basis had!!!
Het is nu DE grap van ons bedrijf

Ach ja...
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2003, 23:12   #24
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Thumbs up Lachen

Dit is echt hartstikke leuk om te lezen. Ik lag echt in een deuk bij het verhaal van Centerparcs. Ik heb die wildwaterbaan ook gehad.

Ik bleef gelukkig niet in een putje vastzitten, had mijn eigen volle haardos toen nog, maar ik had de handicap dat ik zonder bril niet door de wildwaterbaan durfde. Alles ging goed, maar aan het eind schiet je in dat ronde poeltje en je raadt het al. Mijn bril vloog af, in de stroming en het enige waar ik aan kon denken: hoe moet ik naar huis, want zonder bril ben ik zo scheel als malle pietje (was die scheel?) en kan ik nooit naar huis rijden.

Ik heb de hulp van een centerparcsmedewerker ingeroepen, want in dat ronde poeltje staat ook een soort stroming of draaikolk. Helaas was die knul niet onder de indruk van me, heb ik zelf (stoere vrouw) al hangend aan zo'n touw graaiend in het rond mijn brilletje teruggevonden. Een wonder!

Who's next?

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.