Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 augustus 2003, 23:25   #1
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Raar verhaal...

Laatst maakte ik iets vreemds mee... Ik ben best nuchter maar geloof niet in toeval, jullie wel?

Ongeveer twee weken geleden zat ik te chatten met een Belgische vriendin. Haar man deed vroeger PA-werk (Licht en geluid) voor een band bij hen uit de buurt, gewoon als hobby. Nou kom ik nogal eens op bluesfestivals en daar spelen ook best veel bands uit België.
Het muzikantencircuit is natuurlijk best uitgebreid, maar je kunt maar niet weten of ze elkaar kennen in dat wereldje. Ik vroeg of ze Ruthless 3 kende, een gitaartrio dat ik 6 a7 jaar geleden ergens voor het laatst gezien had. Haar zei de naam niets, maar ze zou eens informeren bij haar echtgenoot. Nadat ik eens mijn gedachten had laten gaan over hoe de leadgitarist ook al weer heette- ik herinnerde me alleen nog zijn voornaam- beeindigden we het gesprek en ik dacht er verder niet meer aan...
Vorige week was ik in Breda, op de Harleydag. Ik zat op een terras te genieten van mijn favoriete band en zag een vriend van mij aankomen met iemand in zijn kielzog. Die vriend vroeg mij: "Ken je hem nog?"en wees op de man achter hem. Ik zag wel iets bekends maar kon het niet plaatsen. "Hoe was je naam ook alweer?"' vroeg ik Hij noemde de naam van de leadgitariist van de band waar ik met mijn vriendin over gesproken had...
Dat we elkaar op een plek met tienduizenden mensen, na zo'n lange tijd weer ontmoetten, zo kort nadat ik met iemand anders over hem gesproken had ...

Groetjes, Wendy
P.S Hebben jullie ook van die verhalen, ik vind het leuk om ze te lezen...
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.
Wendy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.