Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 6 februari 2016, 13:16   #1276
Serge1974
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicknak Bekijk bericht
Voor de combinatie van MHP en FUE behandelingen werken wij onder meer samen met Aesthetic Beauty Clinics te Veldhoven. Neem contact met ons op om uw mogelijkheden te bespreken.
He Nicknak
Je schrijft 'we', en ook 'neem contact met ons op'. Dus mogen wij veronderstellen dat jij nu voor Beauty Care werkt?
Serge1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2016, 13:36   #1277
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
A.s. maandag mijn eerste behandeling bij BCN. Heb me nu op kortste stand geschoren. Ben ongeveer norwood 5 met nog wel iets van haar bovenop. Heb Middelbruin haar met grijze haren.
Nu ik het geschoren heb valt het me wat tegen hoe de haartjes aan de zijkant te zien zijn bij bepaalde lichtinvallen. Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ik een vrij lichte hoofdhuid heb. Heb een foto naar Isabelle gestuurd. Zij gaf aan dat in mijn geval een optie is om mhp op de tempelpoints te doen en zo een soort van overloop naar bovenop te maken en zodoende bovenop iets donkerder te maken dan het haar in mijn 'krans'.
De eerste sessie zal waarschijnlijk wel wat langer duren hierom en ietsje duurder zijn, maar er is wel een mooi resultaat mogelijk.

Was al naar de open dag geweest en had een goed gevoel bij Isabelle en haar team. Ook neemt ze telefonisch en in de mail echt de tijd voor je.

O ja, en ik post geen foto's, mijn privacy is erg belangrijk voor mij.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2016, 20:16   #1278
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
...
Nu ik het geschoren heb valt het me wat tegen hoe de haartjes aan de zijkant te zien zijn bij bepaalde lichtinvallen. Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ik een vrij lichte hoofdhuid heb. Heb een foto naar Isabelle gestuurd. Zij gaf aan dat in mijn geval een optie is om mhp op de tempelpoints te doen en zo een soort van overloop naar bovenop te maken en zodoende bovenop iets donkerder te maken dan het haar in mijn 'krans'....
Ik heb ook een overloop zoals je beschrijft. Was mede op mijn verzoek. Ze zijn ongeveer ter hoogte van mijn bovenkant oor begonnen met een aansluiting.

Succes maandag. Komt allemaal goed, je bent bij Isabelle, Jeffrey en paul, en .. in goede (familie) handen.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2016, 08:09   #1279
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Edwin, bedankt voor je positieve berichtje. Was de reden voor de overloop bij jou ook dat de haarkrans weinig zichtbaar is als het gemillimeterd is en dat met de overloop je naar iets donkerder bovenop kon gaan?

Laatst gewijzigd door Haarzoeker; 14 februari 2016 om 08:10
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2016, 23:41   #1280
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serge1974 Bekijk bericht
He Nicknak
Je schrijft 'we', en ook 'neem contact met ons op'. Dus mogen wij veronderstellen dat jij nu voor Beauty Care werkt?
Nou Serge als je de website van BCN gewoon leest zie je dat Nicknak de tekst gewoon heeft overgenomen.
Eerder op dit forum heb je al kunnen lezen dat Nicknak gewoon bij BCN behandeld is of nog in behandeling is. Uit alle reacties en op hun eigen website kun je eenvoudig zien wie er bij BCN werkzaam is.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2016, 21:38   #1281
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Edwin, bedankt voor je positieve berichtje. Was de reden voor de overloop bij jou ook dat de haarkrans weinig zichtbaar is als het gemillimeterd is en dat met de overloop je naar iets donkerder bovenop kon gaan?
Zijkant haar is dun en na millimeteren vond ik mij hoofdhuid te zichtbaar zeker naar mate het dichter bij de kruin is. Daarom hebben ze ook pigmenten aan de zijkant gedaan en een overloop gemaakt. We hebben het niet echt gehad over dat ze daarom een iets donkerdere kleur bovenop konden gebruiken.

Uiteindelijk moet je ze vertrouwen geven dat ze je tot een tevreden klant maken. Belangrijk is pas te oordelen na de tweede, of liever derde sessie.

Nogmaals succes morgen.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2016, 08:16   #1282
cantona
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Micro haar pigmentatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvk1987 Bekijk bericht
Ik ben een beetje aan het surfen geweest op het internet.. Ik kwam een site tegen waar mensen de haarlijn laten tattooeren doormiddel van punten welke de zelfde kleur als je haren hebben.

Ik heb enkele vragen:
- Heeft iemand hier ervaring mee?
- Hoe echt lijkt het?
- Wat zijn ongeveer de kosten?
- Hoe lang blijft het zitten?

http://www.youtube.com/watch?v=S4hHvTC0Gtg

Met vriendelijke groet,

HVK1987
Antwerpen, 08-02-2016

2014 was voor mij letterlijk en figuurlijk het jaar waarin mijn leven een ware revelatie kende en definitief veranderd is ...sinds mijn behandeling voor een Micro Haar Pigmentatie BIJ PROHAIR CLINIC, op HEIST-OP-DEN-BERG.

Op vrij vroege leeftijd (begin in mijn jaren 20) verloor ik helaas een groot gedeelte van mijn haar, kaalheid werd meer en meer een realiteit en een drama waardoor ik steeds nog enkel met mijn petje naar buiten ging, mijn zelfvertrouwen minderde met de jaren en zelfs mijn vriendenkring werd daar ook in benadeeld helaas. .TOT ALS IK DOOR PURE TOEVAL bij PROHAIR CLINIC terechtkwam...met veel terughoudendheid ben ik mezelf gaan aanmelden en werd daar als een prins ontvangen, ongeloofelijk...dit was iemand op de wenken bedienen.

Anyway men heeft op een wonderlijke wijze de Micro Haar Pigmentatie op mij toegepast en het resultaat is FENOMENAAAL!!!!

Mijn pet heb ik weggegooid en mijn nieuw leven sindsdien omarmd, al diegene die twijfelen, zou ik zeggen; DOEN!!!!!
a change of life!!!!!

K.
cantona is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2016, 18:36   #1283
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Ik heb een MHP en een haartransplantatie ondergaan. Dit binnen ongeveer 3 maanden. Ik moet zeggen dat ik super tevreden was met mijn MHP. Dit heb ik bij Beautycare Noordwijk gedaan. Ik geloof dat het nu Katwijk is. Iedereen die twijfelt over de deskundigheid. Je kunt zonder problemen gaan.
Reden dat ik toch een transplantatie heb gedaan is denk ik mijn ijdelheid. Ik ben bij Dr. Eberson geweest. Het resultaat is echt verbluffend, al zeg ik het zelf. Er staat ergens op dit forum wel een topic over mijn bevinding.

Iedereen succes met zijn of haar keuze.
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 22:18   #1284
realbor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 10
Wat is een overloop?
realbor is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 22:49   #1285
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door realbor Bekijk bericht
Wat is een overloop?
Een aansluiting. Bij mij tussen zijkanten en bovenop. De dichtheid nadat ik mijn zijkanten had afgeschoren was in de laatst centimeters richting kruin/bovenop van een mindere dichtheid dan ter hoogte van mijn oor. Door in deze 2 à 3 cm ook pigmenten te zetten konden ze bovenop een hogere dichtheid van pigmenten zetten. Zeg zelf dat van hoge naar lage naar hoge dichtheid zou er niet uitzien. Nu is het uniform.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 00:36   #1286
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
hvk1987 vraagje:

Ik vind dat je echt een super mooi resultaat heb behaalt!

Aangezien mijn resultaat (aan 1 kant) een beetje tegenvalt ben ik mij aan het orienteren op permanente MHP..

Nu is mijn vraag aan jou:

In welke mate denk je dat jou MHP heeft bijgedragen aan jou goede HT resultaat (qua dichtheid)?

Ben dit topic al een tijd aan het volgen, en als ik dit laat doen dan ga ik zeker weten voor Beauty care Noordwijk.

Die keuze heb ik gemaakt door de vele positieve reacties / resultaten van hen, in dit (lees : jou) topic!

Alvast bedankt!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2016, 17:12   #1287
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Ik kan alleen zeggen dat ik super tevreden ben door een MHP te laten doen bij BCN Noordwijk/Katwijk.

Ik had vroeger eerst een HT laten doen maar door MHP is het super mooi geworden en compleet. Dit allemaal door BCN. Ik ben ze voor altijd dankbaar want het heeft mijn leven erg in positieve zin verandert
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2016, 22:24   #1288
Mistermhp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2016
Berichten: 10
Geslacht:
mhp

Ik wil bij deze toch ook even een recensie achterlaten omdat ik zeer tevreden ben van het werk en resultaat van Mhp bij prohair clinic!

Het begon allemaal toen ik 25 was en kaal werd.
In het begin vond ik dat natuurlijk verschrikkelijk en heb ik verschillende dingen geprobeerd.
Natuurlijk zonder resultaat buiten dat ik zeer lang minoxidil heb gebruikt om het te vertragen.
Uiteindelijk om een lang verhaal kort te maken had ik me er bij neergelegd,m'n haar afgeschoren en me er niet teveel meer van aangetrokken alhoewel ik m'n minox wel bleef gebruiken.
Het is niet dat ik er nog wakker van lag of er onzeker van werd ofzo want was het vrij snel gewoon maar af en toe kijk je eens in de spiegel en denk je... Had ik m'n haar nog maar...
Dat zijn van die momenten dat je nog eens op het internet kijkt of er nog geen wonderen zijn uitgekomen en kijk je eens naar haar implantaten en dergelijke.
Ik heb wel aan implantaten gedacht maar heeft me nooit echt aangesproken om het effectief te doen.
Zo ben ik wel bij Mhp terechtgekomen.
Toen is de bal beginnen rollen want dat vond ik wel zeer interessant.

Ik heb zelf zeer lang getwijfeld omdat ik altijd zeer sceptisch sta tegenover zulke dingen.
De foto's en filmpjes die ik kon vinden op sites zagen er dan wel zeer goed uit toch wou ik het in het echte leven met m'n eigen ogen kunnen zien.
In het begin was dat niet mogelijk omdat er niet echt mensen waren die het wilden laten zien omdat ze liever anoniem wilden blijven wat natuurlijk begrijpelijk is.
Ik wou vooral niet dat het zou opvallen en dat mensen zouden zien dat het niet echt is of zouden denken,wat heeft hij daar op z'n hoofd!
Dus...
Ik was ongeveer 3 jaar geleden al eens op consultatie geweest bij prohair en hoewel dat het er allemaal zeer professioneel uitzag had ik het nog altijd niet in real life kunnen zien.
Ik heb hen dan ook verteld dat ik er daarom m'n twijfels over heb.
Dat begrepen ze maar al te goed en zeiden me zelf er eerst zeer goed over na te denken alvorens een beslissing te maken.
Dus absoluut geen druk!
Ik ben zelfs tot 3 maal toe terug geweest op consultatie en dat was nooit een probleem.
Uiteindelijk was er dan ook iemand die het had laten doen bij prohair die ik kon ontmoeten.
Ondertussen zijn er nu al een stuk of 4 personen die het op een verschillende tijd hebben laten doen waarbij je terecht kan om het in real life te zien.
Waarvan iemand die het al 2 jaar heeft.
Toen ik het zag vond ik het resultaat echt super!
Zelf zou ik het ook niet erg vinden om iemand op deze manier te kunnen helpen.

Ik heb dan nog steeds m'n tijd genomen (bijna een jaar denk ik) en veel research gedaan en ook nog op andere plekken op consultatie geweest.

Ik was daarbij ook erg aan het twijfelen of ik het permanent wou of met inkt die terug verdwijnt.
Maar uiteindelijk wou ik dit liever omdat je het dan altijd kan laten aanpassen, en als je het niet meer wil of het zou tegenslaan verdwijnt het zelf en hoef je niet met een laser op je hoofd te zitten en weer lang te moeten wachten vooraleer het genezen is en terug moet behandelen.
Ik vind het zelf langs de ene kant wel verleidelijk om het met permanente inkt te laten doen maar had en heb nog steeds bang dat als ik permanente inkt zou gebruiken dat het op lange termijn (zoals bv na 10 jaar of misschien zelfs korter) toch zou verkleuren naar een blauwe schijn.
Ok je kan het dan laten weg laseren maar ik bedenk me dan weer,de weinige bestaande haren (stoppels) laser je dan misschien gelijk ook weg.
Ik ben zelf wel benieuwd hoelang de puntjes zullen blijven alvorens een touch up te moeten doen want ik mijd de zon absoluut niet,af en toe ook een zonnebankje en veel sporten...

Uiteindelijk na in totaal 3 jaar twijfelen en onderzoek,foto's,filmpjes en consultaties heb ik het er dan toch op gewaagd.
Ik heb het eind december 2015 laten doen door Ilse en ben er enorm tevreden over!
Nog geen moment spijt gehad!
Ik heb enkel spijt dat ik het niet vroeger heb laten doen!


Wat ik wel nog heb veranderd is m'n haarlijn.
Ik wou het eerst vrij strak maar vond het uiteindelijk dan toch te recht dus heb ik het natuurlijker laten maken.
Daar voel ik me momenteel veel beter bij.
Maar het fijne eraan is dat ik het kan laten veranderen wanneer ik wil...

De eerste dag nadat ik het had laten doen dacht ik van,wat gaan de reacties zijn.
Bijna niemand merkte er iets van...
M'n vriendin vond het schitterend!
De mensen in m'n nabije omgeving die toch iets zagen wisten niet goed wat denk ik...
Want de ene zei,zeg uw haar is zo kort... De andere zei,ben je uw haar aan het laten groeien!?
Dus je ziet het wel maar je ziet het niet!
En dat vind ik er zo geweldig aan!
Zelfs m'n eigen moeder zag eerst niets en heb haar zeker een uur tijd gegeven tot ik vroeg,zie je niks aan mij...
Ze bekeek me even en dan zag ze het plots!
Maar ik had haar 2 of 3 maanden ervoor al eens ingelicht en filmpjes laten zien en gezegd dat ik dat misschien ook wel ga doen.
Anders had ze het volgens mij niet direct gezien.
Na een tijdje waarschijnlijk wel...

Ook de paar mensen die dan dachten dat het kort of gegroeid was zagen het ook niet allemaal van de eerste keer.
2 mensen vroegen me pas iets na
2 of 3 weken...
Het valt niet meteen op en dat vond ik ook super!
De ene zal het merken en de andere nooit.
Mistermhp is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 12:45   #1289
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Mistermhp,

Laat ons eens wat foto's zien van je MHP bij prohair clinic.
Want daar zijn de meningen soms over verdeeld of zij werkelijk zo goed zijn als ze claimen. Daarnaast vind ik het persoonlijk jammer dat ze daar niet aan permanenten pigmenten werken, maar met tijdelijke pigmenten die in verloop van tijd geheel verdwijnen. Maar dat is aan de andere kant natuurlijk weer goed voor hun business zo moet je wel bij prohair clinic terug komen om het goed en netjes te houden.

Over BCN valt niet te twisten, daar kun je kiezen tussen permanent of niet permanent pigmenten, daarnaast zijn het vakmensen. Daar zijn de resultaten altijd zeer positief over. Ook de alreeds eerdere geplaatste foto's van hun cliënten zien er elke keer uitstekend uit.
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2016, 23:46   #1290
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ja ben het helemaal met je eens Gregori. Veel foto's van die behandelingen ben ik nog nergens tegengekomen. Wel staan er elders foto's van Noxi die er ook erg goed uitzien moet ik zeggen.

Maar ja over BCN hoef je wat mij betreft inderdaad geen seconde na te denken. Ruim 3 1/2jaar geleden ben ik daar voor het eerst geweest. Binnenkort weer eens een afspraak maken voor een update. Alles weer wat laten opfrissen. Niet echt noodzakelijk maar wel fijn. Ik doe dat jaarlijks en zal dat ook blijven doen. Het is al zo vaak gezegd maar zij zijn werkelijk fantastisch.

Laatst gewijzigd door pablo7542; 25 februari 2016 om 23:58
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.