Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 26 februari 2016, 07:40   #1291
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Hee Pablo, heb vorige week maandag laten doen bij BCN. Het resultaat was echt super toen de roodheid was weggetrokken. Mooie haarlijn en goede dichtheid. Nu is het vanaf afgelopen zondag heel erg gaan vervagen, althans de huid is zich aan het herstellen en er komt een soort van ondoorzichtig laagje op. Dit staat ook in de begeleidende brief van BCN dat de MHP na 5 tot 10 dagen kan vervagen.
Blijft dit zo tot de volgende behandeling, 30 dagen na de eerste, of wordt de MHP tussentijds weer iets duidelijker?

Btw het is echt een fantastisch team, Isabelle is een topvrouw, Collin, Paul en Jeffrey zijn toffe gasten en echte professionals en de gastvrouw is ook top.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 12:40   #1292
Kenny047
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2016
Berichten: 2
Geslacht:
MHP Prohairclinic Heist op den berg

Hallo iedereen,

Ik was even wat forum's aan het afgaan om de MHP ervaring eens op te zoeken en te lezen hoe anderen het ervaren.

Bij deze wil ik dan ook mijn ervaring delen, daar ik het toen ook belangrijk vond om te kunnen lezen wat anderen ondergingen.

Ikzelf heb nu bijna een jaar geleden ook een MHP laten uitvoeren, dit bij PROHAIRCLINIC in Heist-op-den-berg.
Eerst was ik absoluut niet te vinden voor dit concept...vooral omdat ik echt gefocust was op een haartransplantatie....Alsook bij hun kliniek.
Helaas bleek na nader inzicht dat het donorgebied niet voldoende gedekt was en konden ze mij ook geen top resultaat garanderen...
Een grote teleurstelling...maar enerzijds waardeer ik ook enorm de eerlijkheid dat ze dit toch meedelen, en niet zomaar behandelen uit winstbejag!

De ervaring met de mensen daar is super....ze zijn heel meegaand, gaan mee in je verhaal, je ervaring, je gevoelens...
Ik heb daar Ilse - Bart en Sabine leren kennen...Naar mijn mening echte toppers! Mensen die hun vak uitvoeren uit liefde voor het vak, en zij genieten ook van elk mooi resultaat!
Zelden zie je nog mensen die met zo'n passie hun job uitvoeren.

Uiteindelijk na een tijdje nadenken ben ik dan toch voor de MHP gegaan, zoals daarnet aangehaald.
Was even wennen...alles afscheren...terwijl ik toch eigenlijk haar wou??!
Maar door hun goede opvang voelde ik me al snel wat geruster.
De goede uitleg en aanpak helpen hier enorm in.

Na de eerste behandelingen was het eventjes wachten op hoe de huid reageert...
Hier had ik geluk mee, mijn huid nam de pigmenten zeer goed op, en ik had dan ook snel een mooi resultaat.
Na enkele weken mocht ik dan terug gaan voor de bijwerking.
Toen liet ik ook de haarlijn wat zakken en kon ik echt gelukkig in de spiegel kijken!
Het contact met Ilse-Bart en Sabine maakt dit ook zo eenvoudig, en net alsof je nooit anders hebt gehad.

Ondertussen bijna een jaar verder, heb ik de haarlijn nog eens laten zakken en ziet het er ook gewoon super uit!
De reacties van mensen rondom zijn ook leuk, NIEMAND ziet het gewoon, zelfs niet als je je hoofd onder hun neus duwt.
Iedereen denkt dat het echt haar is!

Wetende wat ik nu weet, had ik ook niet zolang gewacht met de MHP.
Het ziet er net uit alsof je een echte coupe haar hebt, maar wel kort geschoren uiteraard.

Ik zag hier enkelingen negatief uithalen naar de Prohairclinic....
Op welke basis of feiten baseren jullie zich? Op forum basis? héél betrouwbaar zou ik zo zeggen....

Liever media-geile klinieken die video's en campagnes rondstrooien en mensen betalen voor 'reviews' te schrijven dan een echte betrouwbare kliniek....
Vind ik eerlijk gezegd maar zwak...
Je kan van Prohairclinic absoluut niet zeggen dat ze met bepaalde technieken werken uit winstbejag.
Zij spenderen hun tijd aan hun klanten en opvolging, in plaats van forums te bestoken met reclame en valse reviews, hier zou je net blij om moeten zijn.

Het is dan ook iets 'intiem' wat je ondergaat, dan smeek je eigenlijk ook om persoonlijk en een goed contact.

De Pigmenten vergaan wel, maar dit zie je amper!
En door de touch up's blijft het er ook altijd mooi uitzien, en dat is toch net de bedoeling???
Als je nog haar had / hebt, ga je toch ook nog meerdere keren per jaar naar de kapper?
Verwijt je die kapper dan ook dat je eigen haar groeit om zijn of haar business te doen draaien....?!

En ik zie jullie altijd maar vragen naar foto's....jullie lijken die foto's zo belangrijk te vinden....
Maar jullie staan er dus niet bij stil hoe snel een foto is bijgewerkt...?
Lichtinval, Photoshop,....

Ikzelf ben ook zelfstandige, en heb dezelfde " drive " als de mensen achter de Prohairclinic.
Goed en kwalitatief werk leveren, zodat de klant gelukkig is én blijft.
Een opgezette show hoeft daar niet bij....

En als jullie graag het goede werk van hun kliniek willen zien, kom dan eens langs en bekijk het in realiteit, in plaats van een (bewerkte?) foto dat je tegenkomt op het net.
Dan mogen jullie nadien nog eens een review hier schrijven, gebaseerd op feiten en niet op fictie.

Ik kan diegene dat overwegen voor een MHP uit te voeren absoluut aanraden naar Prohairclinic te gaan in Heist op den berg.
Mijn ervaring is TOP, en ben er zeker van dat velen voor mij, en diegene na mij ook allemaal tevreden zijn.


Diegenen dat vragen hebben over mijn behandeling mogen me gerust een bericht sturen.


Groeten,

Kenny
Kenny047 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 15:11   #1293
nicknak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2013
Berichten: 20
De personen die bij prohair zijn geweest hebben wel hele lappen tekst nodig om ze de hemel in te prijzen 😉
nicknak is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 19:06   #1294
Kenny047
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Ik zal het anders formuleren Nicknack.... een eerlijke review omschrijf je in duidelijke woorden.

Ik zal het even naar mijn branche vertalen (auto sector)
Ooit al een auto review gezien waar men in 5 zinnen de ervaring beschrijft?

Denk het niet....!!?

Maar vind het wel leuk hoe jij ze probeert slecht te praten.
Dit getuigt ervan wat voor type persoon je bent.
Jij zal vast en zeker er al eens langs geweest zijn en weten waarover je praat.

Zoals gezegd, kom gerust eens tot bij mij om het resultaat te bekijken, maar ik heb nu eigenlijk al vrij snel door dat jij een praatjesmaker bent.

Ik wou hier mijn neutrale mening geven en mensen die twijfelen mijn ervaring laten weten.
Dat jij niet neutraal bent is heel duidelijk, en ik denk dat er ook geen mens iets aan heeft met wat jij zal schrijven over een kliniek waar je niet eens binnen geweest bent.
Kenny047 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 20:24   #1295
BelgiumHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2014
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10
Geslacht:
Mhp

Hallo allemaal,

Ik vind het grappig om te lezen hoe de meeste mensen, of laat me beter zeggen, 'haarklinieken', elkaar liggen zwart te maken op dit forum.
Begrijp ik dit? Ergens wel.
Het is logisch dat jullie allemaal zoveel mogelijk klanten naar jullie toe willen lokken.
Een mhp is nergens gratis. Dus hoe meer klanten, des te meer winst jullie maken.

Ik ga hier niet te veel liggen neerschrijven, want daar zijn WIJ, en daarmee bedoel ik mensen die zichzelf super slecht voelen door hun haarverlies, niets mee geholpen.

Luister mensen, het is heel simpel.

MHP is volgens mij geen beslissing die je van vandaag op morgen maakt.
Zoek op internet naar haarklinieken die mhp aanbieden.
Maak afspraken, bezoek verschillende klinieken en volg je buikgevoel.
Meer kan je niet doen. Overal zullen ze zeggen dat ze de beste in hun vak zijn.

Goedkoper kan altijd. Maar vergeet niet, een mhp komt op je hoofd! Niet op je arm of op een ander lichaamsdeel dat je kan bedekken om een slecht resultaat te verstoppen.

Zelf heb ik gekozen om mijn mhp te laten zetten door Prohairclinic.

En voor haarklinieken die hier nu gaan opspringen als dikke zeikerds...
Ja, hier werken ze met NIET PERMANENTE PUNTJES.
Boehoe, zo erg zeg. Puntjes die met de jaren gaan vervagen en die je soms moet laten bijwerken.
Persoonlijk ben ik niet gierig als het op mijn uiterlijk aankomt.

En zoals ik al zei, voor diegene die liever gierig zijn. Voldoende mensen die het goedkoper zullen aanbieden... Succes!

En nog even voor de echte lotgenoten, dus niet voor al die f*cking leugenaars hier.
Ik weet als geen ander wat je nu meemaakt, hoe moeilijk deze zoektocht is.
Met plezier zal ik je informeren over mijn persoonlijke ervaring inzake mhp.

Als ik tijd heb, en je bent in de buurt, ik laat met plezier het resultaat in real life zien. Geen bullshit, geen fake foto's... The real thing!

Grtz
BelgiumHG is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 20:31   #1296
nicknak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2013
Berichten: 20
Beste Kenny047 , ik Weet zeker waar ik over praat heb 3 jaar geleden bij prohair mhp gedaan wil je het resultaat weten ? Ze hebben 3 jaar lang al me leven verpest omdat het totaal mislukt is ben tot op de dag als vandaag er nog steeds mee bezig om het te laten verwijderen en het einde is nog lang niet inzicht dus ik weet duidelijk waar ik over praat
nicknak is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 23:26   #1297
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Hee Pablo, heb vorige week maandag laten doen bij BCN. Het resultaat was echt super toen de roodheid was weggetrokken. Mooie haarlijn en goede dichtheid. Nu is het vanaf afgelopen zondag heel erg gaan vervagen, althans de huid is zich aan het herstellen en er komt een soort van ondoorzichtig laagje op. Dit staat ook in de begeleidende brief van BCN dat de MHP na 5 tot 10 dagen kan vervagen.
Blijft dit zo tot de volgende behandeling, 30 dagen na de eerste, of wordt de MHP tussentijds weer iets duidelijker?

Btw het is echt een fantastisch team, Isabelle is een topvrouw, Collin, Paul en Jeffrey zijn toffe gasten en echte professionals en de gastvrouw is ook top.
Inderdaad er omstaat tijdelijk een hoornlaag waardoor er extra vervaging lijkt. Dit is maar tijdelijk. Ook door je immuunsysteem vervaagt het pingment. De naald is dikker dan een haar, en je immuunsysteem absorbeert het pigment van buitenaf. Resultaat is dat het pigment puntje blend met direct omgeving, het puntje kleiner wordt (en dus meer net zo dik als echte haar), en minder straks is. Dit alles maakt het resultaat meer natuurlijk.

Heb vertrouwen in de tweede sessie dan ziet het er anders uit.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2016, 11:23   #1298
Mistermhp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2016
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gregori Bekijk bericht
Mistermhp,

Laat ons eens wat foto's zien van je MHP bij prohair clinic.
Want daar zijn de meningen soms over verdeeld of zij werkelijk zo goed zijn als ze claimen. Daarnaast vind ik het persoonlijk jammer dat ze daar niet aan permanenten pigmenten werken, maar met tijdelijke pigmenten die in verloop van tijd geheel verdwijnen. Maar dat is aan de andere kant natuurlijk weer goed voor hun business zo moet je wel bij prohair clinic terug komen om het goed en netjes te houden.

Over BCN valt niet te twisten, daar kun je kiezen tussen permanent of niet permanent pigmenten, daarnaast zijn het vakmensen. Daar zijn de resultaten altijd zeer positief over. Ook de alreeds eerdere geplaatste foto's van hun cliënten zien er elke keer uitstekend uit.

Gregori en Pablo,

Ik heb lang getwijfeld tss permanent of tijdelijk maar op de eerste plaats durfde ik permanent niet aan omdat ik eerst het resultaat wou zien.
Daarbij komt dan nog eens dat niemand weet hoe het er over ettelijke jaren eruit gaat zien. Over 5 jaar misschien wel maar over 10 jaar?
Daar zijn nog geen resultaten van.
Ok je kan het laten weglaseren maar dat kan volgens mij ook tegenslaan qua littekens of bestaande haren die je kwijtspeelt plus tussen een laser behandeling en terug Mhp laten doen zit ook een half jaar.
En daarbij kost het ook geld.

Plus stel ik me ook de vraag bij permanente inkt of het nu echt permanent is of niet want ik zie dat je ook jaarlijks een touch up moet doen.
Als ze dan uiteindelijk echt permanent zijn en je doet jaarlijks een touch up om de kleur misschien op te grissen ofzo... ga je dan op de lange duur niet teveel puntjes op je hoofd hebben zodat het uiteindelijk dan op een waas of 1 grote vlek lijken?

Nu in mijn geval gaat het verdwijnen en kan de kleur altijd opgefrist en aangepast worden en doordat de puntjes verdwijnen kan het niet op 1 grote waas beginnen lijken.

Ik ben iemand die ook wantrouwig ingesteld is en op de eerste plaats dacht ik zelf ook dat de tijdelijke pigmenten enkel om winstbejag draaide.

Maar ik denk toch niet dat dit het geval is want de derde keer dat is was terug geweest was normaal m'n laatste keer en dus op een lang verhaal toch iets korter te maken :-)
Wou ik het vooraan wat donkerder en m'n zijkanten ook nog wat bijgewerkt hebben maar Ilse raadde me aan om het niet te doen omdat de puntjes zich nog moeten inkapselen en gaat sowieso nog donkerder worden en dergelijke.
Dat wist ik wel van de eerste sessies maar ik had zoiets van,het is wel m'n laatste keer en volgende keer kan ik betalen.
Dat heb ik dan ook gewoon gezegd.
En het antwoord was dat ze niet iets gaat doen waar ik spijt van zou krijgen en dat ik ze daar moet in vertrouwen...
En ze zei me dat ik niks zal moeten betalen tot het volledig op punt staat zoals ik het wil dus ik mag volgende maand weer terug om het te optimaliseren.
En ik ben tot hiertoe echt tevreden van de service en het resultaat.
Ik ga m'n haarlijn nog ietsje meer laten uitfaden volgende keer omdat ik het
Nog iets te strak vind...
Ik doe het liever in baby stapjes dan een grote stap
Te nemen en dan met de gebakken peren te zitten.

Daarna zal ik dan denkelijk tussen het half jaar en het jaar terug moeten vr touch ups maar dat kost 150€ per uur.
Als ik In het slechtste geval 2 keer in een jaar terug moet dan ben ik 300€ kwijt.
Als je jaarlijks bij permanente terug moet 250€.
Een verschil van 50€ waar ik me dan voorlopig beter bij voel omdat het verdwijnt...
Als ik dan toch ooit vr parmanente zou kiezen omdat het bv te snel verdwijnt of om welke reden dan ook dan is dat ook geen enkel probleem.
Plus stel dat je maandelijks naar de kapper moet,reken dat uit op een jaar en dat komt op hetzelfde neer.

Ik heb het ook al aan Ilse gevraagd waarom zij geen permanente willen doen.
En het antwoord was dat haarkleur veranderd en op verloop van tijd de pigmenten ook kunnen verkleuren en zij willen dat risico niet nemen.
Zij werken liever met de tijdelijke pigmenten en dat is hun beslissing.
Zij verplichten of forceren niemand om het bij hen te laten doen.
Dat was bij mij ook niet.
Als ik permanente wou dan zei ze zelf dat er andere zijn zoals bcn waar ik terecht kan.
Ik zou ook denken dat het misschien in hun nadeel is maar dat is een beslissing waar zij volledig achter staan en dat vind ik toch ook wel knap,daaraan kan je naar mijn mening ook wel afleiden dat het niet enkel om winstbejag draait.
Anders zouden ze het toch ook gewoon aanbieden.
Ik zal straks of morgen wat foto's posten...
Mistermhp is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2016, 11:42   #1299
Mistermhp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2016
Berichten: 10
Geslacht:
Ik deel de mening van Kenny en belgiumhg.

Asook vind ik dat Mhp nog redelijk in z'n beginschoenen staat en juist daarom kan je niet weten wat het resultaat is met permanente inkt op lange termijn.
Want het bestaat max 7 jaar denk ik...
Mistermhp is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2016, 21:24   #1300
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey Haarzoeker,
Ik zal niet in herhalingen vervallen.
Edwin heeft je vraag helemaal beantwoord. Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten.
Na mijn allereerste behandeling vond ik het ook wat tegenvallen. Ik denk achteraf om dezelfde reden die jij beschrijft. Na mijn 2e behandeling was ik erg tevreden en dat ben ik, ruim 3 jaar later nog steeds.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2016, 21:47   #1301
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
@BelgiumHG en @mistermhp:

ik snap niet wat je bedoelt met leugenaars en klinieken die voor reviews zouden betalen. Ik ken ze niet!
Fijn dat je tevreden bent met prohair. Ik ben dat al jarenlang met mijn behandelingen bij BCN. Is dat dan verboden of ben je dan een leugenaar als je je positieve ervaringen vertelt?
En zoveel klinieken op dit gebied zijn er echt niet hoor! Ieders persoonlijke keus en inderdaad het is je hoofd dus vakmanschap is wel nodig. Ik vind dat ik dat bij bcn wel heb gevonden, daar twijfel ik geen seconde aan. Hoop voor je dat jij dat ook hebt gevonden.

Je kan elkaar beter helpen op dit forum dan afzeiken lijkt mij. Daar is toch niemand mee gebaat. Het is in ieder geval mijn bedoeling om lotgenoten te helpen door mijn erg positieve ervaringen die ik met bcn heb, te delen. En natuurlijk permanent of niet permanent is een persoonlijke keuze met voor welke keuze dan ook zijn voor- en nadelen. Ik heb zelf specifiek voor permanent gekozen en ben daar nog steeds erg tereden mee. Ik laat het wel elk jaar nakijken en bijwerken. Niet dat dat echt nodig is maar dat is meer voor mijn eigen gemoedsrust en daarom blijf ik dat zo doen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2016, 12:34   #1302
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Ik kan persoonlijk niet zelf oordelen over de kliniek in Belgie alleen over BCN en die waren de eerste in Nederland en hebben verreweg de meeste ervaring waarvan de kliniek in Belgie het van hebben afgekeken.

Ik heb alleen ervaring met BCN en ze zijn super geweldig en hebben mijn leven verandert.
Deze zomer wordt het 1 jaar geleden voor mij en het ziet er nog precies perfect uit als toen.
Ik zorg wel dat ik in de zomer altijd een petje opheb en dus met mijn hoofdhuid nooit in de zon gaat, maar goed, het is voor het goede doel..

Een touche up is bij mij nog helemaal niet nodig. Misschien ga ik een keertje in de loop van 2017 voor een kleine touche up. Niet dat ik geloof dat het nodig is maar gewoon even laten bijkleuren

Laatst gewijzigd door Pamo1972; 28 februari 2016 om 12:36
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2016, 13:10   #1303
Chef V.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2010
Berichten: 13
? Ligt het nou aan mij of lijkt de MHP lichter na gebruik van "headlube matte"..??
Chef V. is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2016, 23:16   #1304
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Dat lijkt toch erg vreemd dat dit product je mhp lichter zou maken.
Ik heb er zelf geen ervaring mee want ik gebruik het simpelweg niet.
Veel reacties zijn er nog niet gekomen op je bericht.
Vraag het anders aan de echte vakmensen (de behandelaars) of dit überhaupt mogelijk is!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2016, 01:31   #1305
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Ik gebruik 'Headlube matte' maar niet elke dag. Althans niet in de wintermaanden. Ik smeer het alleen dun en merk niet echt dat het mijn MHP lichter wordt.

In de naam zit al wel dat het wat matterend is maar zie het zelf niet.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.