Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 maart 2004, 22:18   #1
ell
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 3
ramp

hallo,

via deze weg wil ik graag mijn verhaal kwijt over overbeharing. WAT EEN RAMP!!!! echt vreselijk. Begon op mijn 14 e en ben nu 27 dus beheerst het al 13 jaar van mijn leven. Beheerst zelfs mijn sociale leven. Durf amper meer op het terras te gaan zitten met vrienden of collega's want stel dat ik fout kom te zitten en de zon schijnt net in mijn gezicht. nee dank je de koekoek. Ook durf ik geen relatie aan te gaan. Schaam mezelf teveel. Ik heb van alles al gedaan maar niks heeft geholpen. kreeg ik ook nog een medicijnen voorgeschreven waarbij de haargroei nog erger werd. Maar sinds januari laat ik mezelf laseren. Ik heb nu twee maal mijn gezicht laten laseren en ben zeer tevreden. In mijn hals groeit als haast niks meer en de haartjes die terug komen zijn zeer licht van kleur. Mijn benen zijn nu 1 keer gelaserd en daar groeit op sommige plekken al geen haar meer. Ik moet er wel bij vertellen dat ik de meest geschikte huid/haar combi heb. Lichte huid/donker haar. God wat een geluk bij een ongeluk.

Alleen het kosteplaatje is vreselijk. 700 euro voor je benen. Tja je moet er wat voor over hebben en 300 euro voor je gezicht. Tis echt veel geld maar ik denk wel dat ik hierdoor een leven terug ga krijgen.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn verdere resultaten betreft het laseren..................
ell is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2004, 20:19   #2
maud
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2002
Berichten: 8
hoe gaat het ?

Hoi Ell,

Hoe staat het met je laserbehandeling, zie je al enig resultaat ?
Waar ben je onder behandeling. Ik loop zelf enorm te twijfelen of ik het moet doen en zo ja bij wie moet ik het laten doen. Er zijn zoveel aanbieders dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik hoop dat de behandeling aanslaat bij je.

Groetjes
maud
maud is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2004, 19:40   #3
ell
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 3
update

Hoi Maud,

ik boek ontzettende goede resultaten. Na drie keer in mijn gezicht te zijn gelaserd ben ik al rond de 60% van mijn haargroei kwijt en op mijn benen heb ik nu nog een paar "bosjes" haar staan. Die zijn nu 2 keer gedaan. Gaat echt de goede richting op. ben er ook erg gelukkig mee. Tis duur maar voor mij betekend het wel weer een beetje mijn leventje terug... Psygisch erg aan onderdoor gegaan.
Wat wel is is dat sommige plekken erg pijnlijk kunnen zijn tijdens het laseren. Bovenlip en sommige plekken in de hals. Maar dat is maar ff want dan gaat de kracht van de laser omlaag.
Het is een kleine bijkomstigheid.
Als je het geld er voor over hebt moet je het zeker laten doen.....
Ben erg gelukkig
ell is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.