Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 november 2012, 19:21   #1
krieltje1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 november 2012
Berichten: 2
OC000459 in minox stopt mijn shedding :-)

Inmiddels ben ik zoo een 3 weken bezig met met oc000459 + minox.

In het verleden heb ik zo een 6 maandjes aan fina + minoxidil gezeten maar uit eindelijk gestopt wegens erectiestoornissen, brainfog en een ligt opkomende Gyno. tot 3 weken terug enkel minoxidil krikland 5% gebruikt, maar haaruitval zetten helaas gewoon dood leuk door :-(.
ik volg al een tijdje het buitenlandse forum en moet zeggen ze zijn goed bezig. http://www.hairlosshelp.com/forums/m...&enterthread=y

Als ik de gebruikers goed begrijp stopt oc000459 de shedding door dat het bloedvat en haarwortel vernietigingsproces tegen gaat. Klinkt allemaal heel mooi en aardig, maar ik dacht ik wil het eerst zien….

De shedding van de afgelopen maanden heeft mij de knoop doen doorhakken en doen besluiten de OC000459 te bestellen, en tot nu toe nog zonder spijt.
Het bestellen ging vrij eenvoudig via de kaneshop en betaling via paypal. Na 4 dagen het pakje binnen via TNT europe. Ik ben niet zo van moeilijk doen en aangezien ik geen verstand heb van topicals, weegschaaltjes etc, heb ik 1 tiende van het poeder in krikland gegooid een beetje geschud en klaar.

Gebruik:
Zoals gewoonlijk 1 ml sochtends voor het stylen van me haar en savonds.

Bijwerkingen:
wat droger hoofdhuid

Resultaat:
Na 2 a 3 dagen viel mij op tijdens het stylen van mijn haar en tijdens het douchen dat me handen praktisch niet meer onder de haren zitten wat bijna te mooi is om waar te zijn in korte tijd, maar inflammatie lijkt gestopt(dood gaan van haarwortel?).

Conclussie:
Al met al ben ik zeer te spreken over dit product. Het is leuk dat mijn haaruitval stopt maar ik hoop uiteraard op hergroei. Misschien door het volgen van hairlosshelp protocol dat dat mogelijk is.
Wie van jullie is bezig met oc000459 en wat zijn jullie bevindingen? Stopt het jullie shedding, hergroei?

krieltje

Laatst gewijzigd door krieltje1982; 13 november 2012 om 19:30
krieltje1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 22:10   #2
Hairday
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2011
Berichten: 35
Ik heb precies hetzelfde... ben nu zo'n 5 week van de fina af en merk helemaal niks van een shedding tot op heden. ik ben ook zo'n 5 week aan de OC, VPA en ciclopirox opgelost in minox. Mijn haren voelen beter/sterker aan en ook de jeuk is weg.

Ik ben wel intens moe de laatste tijd.. Dit kan ook komen door m'n nieuwe baan die veel aandacht eist maartoch, wel iets om in de gaten te houden.
__________________
Op mijn hersenen groeit wel haar!
Hairday is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2012, 22:24   #3
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
heee tof dat je ook met OC bezig bent! alleen had je deze post net zo goed in de grote OC post kunnen plaatsen, overzichtelijker :-p
Ik hoop dat je snel hergroei krijgt!
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2012, 19:42   #4
Real Madrid F.C
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2012
Berichten: 135
Hoeveel kost het? En moet je dit met minox combineren?
Real Madrid F.C is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2012, 21:23   #5
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Ja, dat vraag ik me ook af. Kan iemand uitleggen wat het precies is, want ik wil het best proberen..
Jhan-air is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2012, 21:39   #6
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jhan-air Bekijk bericht
Ja, dat vraag ik me ook af. Kan iemand uitleggen wat het precies is, want ik wil het best proberen..
hey deze 2 links leggen in principe alles uit. ook staan daar de bronnen vermeld waar je het kunt kopen. de kosten zijn zoo een 300 usd per jaar. 1 gram gaat +- 1 jaar mee.

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...&enterthread=y

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=31373

In het kort, Androgenen veroorzaken een paar bij producten. tot kort was het niet duidelijk wat nou echt de boos doener was, en werd maar DHT compleet geblokkeerd door middel van finasteride/ dutasteride, met als gevolg de naarste bijwerkingen. De studie van van DR. Cotseralis gepubliceerd op 22 maart toont aan dat PGD2 de boos doener is en apoptosis (dood gaan van cellen) veroorzaakt. .. anyway als je die links bekijken vind je een uitgebreide uitleg.


sucess.
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2012, 21:28   #7
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
Hoe is het nu Krieltje? Jeuk nog steeds weg? En geen shedding?

Jij hebt de normale OC gehaald denk ik? Kun je zien hoe het oplost in je minox?
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2012, 22:32   #8
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krieltje1982 Bekijk bericht
Inmiddels ben ik zoo een 3 weken bezig met met oc000459 + minox.

In het verleden heb ik zo een 6 maandjes aan fina + minoxidil gezeten maar uit eindelijk gestopt wegens erectiestoornissen, brainfog en een ligt opkomende Gyno. tot 3 weken terug enkel minoxidil krikland 5% gebruikt, maar haaruitval zetten helaas gewoon dood leuk door :-(.
ik volg al een tijdje het buitenlandse forum en moet zeggen ze zijn goed bezig. http://www.hairlosshelp.com/forums/m...&enterthread=y

Als ik de gebruikers goed begrijp stopt oc000459 de shedding door dat het bloedvat en haarwortel vernietigingsproces tegen gaat. Klinkt allemaal heel mooi en aardig, maar ik dacht ik wil het eerst zien….

De shedding van de afgelopen maanden heeft mij de knoop doen doorhakken en doen besluiten de OC000459 te bestellen, en tot nu toe nog zonder spijt.
Het bestellen ging vrij eenvoudig via de kaneshop en betaling via paypal. Na 4 dagen het pakje binnen via TNT europe. Ik ben niet zo van moeilijk doen en aangezien ik geen verstand heb van topicals, weegschaaltjes etc, heb ik 1 tiende van het poeder in krikland gegooid een beetje geschud en klaar.

Gebruik:
Zoals gewoonlijk 1 ml sochtends voor het stylen van me haar en savonds.

Bijwerkingen:
wat droger hoofdhuid

Resultaat:
Na 2 a 3 dagen viel mij op tijdens het stylen van mijn haar en tijdens het douchen dat me handen praktisch niet meer onder de haren zitten wat bijna te mooi is om waar te zijn in korte tijd, maar inflammatie lijkt gestopt(dood gaan van haarwortel?).

Conclussie:
Al met al ben ik zeer te spreken over dit product. Het is leuk dat mijn haaruitval stopt maar ik hoop uiteraard op hergroei. Misschien door het volgen van hairlosshelp protocol dat dat mogelijk is.
Wie van jullie is bezig met oc000459 en wat zijn jullie bevindingen? Stopt het jullie shedding, hergroei?

krieltje
Ha Krieltje, ben jij de kriel van DBB?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2012, 23:54   #9
intermilan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 december 2012
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairday Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde... ben nu zo'n 5 week van de fina af en merk helemaal niks van een shedding tot op heden. ik ben ook zo'n 5 week aan de OC, VPA en ciclopirox opgelost in minox. Mijn haren voelen beter/sterker aan en ook de jeuk is weg.

Ik ben wel intens moe de laatste tijd.. Dit kan ook komen door m'n nieuwe baan die veel aandacht eist maartoch, wel iets om in de gaten te houden.
hey, ik ben nieuw hier en ik zou het heel erg fijn vinden als jullie me een beetje op weg kunnen helpen.
hoe los je OC, VPA en cicloplox in minoxidil?

alvast bedankt
intermilan is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2012, 16:47   #10
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Ha Krieltje, ben jij de kriel van DBB?
Nee dat is hij zeker niet.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.