Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 januari 2019, 01:57   #1
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2009
Berichten: 107
Lage hoeveelheid grafts/goedkope ingreep

Hoi,

Mijn situatie is vergelijkbaar met een Norwood 3A. Vooraan difuus haarverlies waar redelijk door de kuif heen te kijken is. Mijn kruin is tot nu toe helemaal nog goed.

Nu wil ik eigenlijk een transplantatie die vooraan net iets meer haartjes geeft en de aanzichtlijn iets sterker maakt en paar haren daarachter (wordt nu best kaal) . Ik heb vrij dik haar van mezelf en wil ong 250 tot 750 grafts. Waarbij het gaat om een versteviging ipv verbluffend resultaat.

Waar kan ik goedkoop en vlug laten uitvoeren? Groupon acties zie ik helaas niet meer.
spinner1 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2019, 12:38   #2
Gosat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2018
Berichten: 33
Geslacht:
Turkije is het antwoord als je het aandurft. Zeker als je naar een kliniek gaat welke per graft rekent. En anders kan je heel goed onderhandelen.
Ga voor een DHI behandeling, daarmee kan hogere dichtheid gehaald worden(bij mij 1000 grafts in de eerste 2-3cm van de voorlijn, ook ter verdichting).
Gosat is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2019, 19:41   #3
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2009
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gosat Bekijk bericht
Turkije is het antwoord als je het aandurft. Zeker als je naar een kliniek gaat welke per graft rekent. En anders kan je heel goed onderhandelen.
Ga voor een DHI behandeling, daarmee kan hogere dichtheid gehaald worden(bij mij 1000 grafts in de eerste 2-3cm van de voorlijn, ook ter verdichting).
Thx voor je antwoord! Turkije is idd te doen met het vliegtuig en DHI techniek lijkt ook ideaal (niet scheren, snel herstel en resultaat). Ik zal erover nadenken, toch voelt een consult alleen al in NL wat eng aan. Hoewel het in feite niet anders is als een medische haarstijl ingreep..
spinner1 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.