Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 januari 2021, 08:36   #1
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Wat denken we van Sebastien Vettel?

Zou de Aston Martin piloot deze winter even wat nieuwe haartjes hebben ingekocht? Ben benieuwd wat er allemaal op zit over een paar maandjes bij de seizoenstart.

https://www.news.com.au/sport/motors...4cd6bc5d0e75e6
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2021, 12:04   #2
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Het is wel hard gegaan bij hem. En dan ook nog icm een bleke huid en zijn haar iets te lang, lijkt hij ineens op Prince William. Het is dat zonnebank en teveel in de zon slecht is voor je huid, maar in zo’n geval zou een klein tintje en een gemillimeterde coupe wel beter staan denk ik.
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2021, 12:05   #3
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Toch verbazingwekkend dat hij belachelijk wordt gemaakt. Het is niet dat hij er voor kiest ofzo.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2021, 12:12   #4
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Toch verbazingwekkend dat hij belachelijk wordt gemaakt. Het is niet dat hij er voor kiest ofzo.
Mensen willen de lolbroek uithangen. Net als wanneer je getrouwd bent dat door de stress je haar uitvalt. Bij hem is dat vanwege de slechte prestaties bij Ferrari. Is niet heel kwaad bedoeld toch? Zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar. Of heb jij echt beledigingen gelezen ofzo?
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2021, 12:16   #5
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Mensen willen de lolbroek uithangen. Net als wanneer je getrouwd bent dat door de stress je haar uitvalt. Bij hem is dat vanwege de slechte prestaties bij Ferrari. Is niet heel kwaad bedoeld toch? Zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar. Of heb jij echt beledigingen gelezen ofzo?
Tot dat het hen zelf over komt.

Heb op o.a. Facebook en dergelijke genoeg nare reacties gezien hoor. Mensen die chronisch ziek zijn maak je toch ook niet belachelijk?

Maar Vettel kan het vast niks schelen, en terecht.

En ik geloof er echt niks van dat hij z'n haar verloren heeft door z'n matige prestaties bij Ferrari. De vent had altijd al dunner wordend haar. Het is hooguit wat versneld in de afgelopen jaren. Maar met middellang haar kan je veel verbergen .
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2021, 07:25   #6
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Ik wilde hem niet belachelijk maken. Dacht juist dat hij een HT achter de rug zit en nu aan het wachten is dat de haartjes doorkomen.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2021, 12:58   #7
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shazam Bekijk bericht
Ik wilde hem niet belachelijk maken. Dacht juist dat hij een HT achter de rug zit en nu aan het wachten is dat de haartjes doorkomen.
Ik had het ook niet tegen jou hoor, maar alleen in z'n algemeen w.b.t. reacties op sociale media etc.

Ik denk niet dat hij een HT heeft gedaan. Je ziet namelijk niks van de grafts enzo. Zou kunnen dat het al een paar weken geleden is maar lijkt me stug. Ik denk echter wel dat hij in de toekomst een ingreep laat doen.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.