Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 juni 2005, 19:13   #46
Lies86
Be a miracle
 
Lies86's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 932
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganescha
Mensen die echt niks, maar dan ook echt NIKS hebben dat is misschien een keer 10% van nederland ofzo. Dusse wie zijn er nou raar??
Ik denk zelfs dat 10% nog veel is!!
Ik denk dat we rustig aan de 0,5% mogen gaan zitten.
Iedereen heeft wel iets, de een mist een arm, de ander is depressief, weer een volgende is scheel en een ander kan niet lezen.
Echt geloof me maar, iedereen heeft wel iets!!

Lies
__________________

Kaal of niet, je innerlijk verandert niet!
Lies86 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2005, 21:29   #47
Annewil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Berichten: 107
Citaat:
Ik vond het best moeilijk om zo intensief met mijn AA bezig te zijn.
En het heeft ook heel wat teweeg gebracht.
Maar ik ben wel blij dat ik heb meegedaan, iedereen reageert zo positief blij vrolijk en aardig!!
Ik hoop echt dat jullie wat aan de uitzending hadden, niet alleen AA'ers maar ook andere mensen, gewoon iedereen!!!!
Hallo (Anne)Lies,

Toen ik in april toevallig die uitzending van EO-Jong bekeek was ik een van die "andere mensen" "gewoon (als) iedereen". Ik was die week net naar de kapper geweest en had mijn overvloedige haardos weer laten millimeteren tot een vrolijk stekeltjeskapsel, dat deed ik zo om de 7 weken. Ik was toen onder de indruk van je verhaal, ik heb het beeld van jou nog steeds op mijn netvlies. Ik herinner me nog dat ik dacht: Wow, wat een meid, wat een vrouw! En ik vond je gezicht en de vorm van je hoofd ook gewoon mooi om te zien. Het maakte diepe indruk op me....

Ik kon van geen kanten bevroeden dat ik nog geen zes weken later ook ineens geconfronteerd zou worden met plotselinge dramatische haaruitval. Jouw verhaal helpt me nu erg om mijn eigen weg daarin te kiezen. Ik vermoed dat ik ook wel volledig kaal zal worden, tenslotte beperkt de haaruitval zich niet alleen tot mijn schedel. De onderzoeken zijn nog gaande, maar zoals het er nu uitziet, en met de gedachte in het (blote) achterhoofd dat mijn moeder al 40 jaar volledig kaal is, verwacht ik niet al te veel meer. Dat jij zo in het leven staat heeft me wel de moed gegeven om te gaan kiezen voor hoe IK wil dat ik omga met mijn kaalheid. Nee, ik ga geen pruik dragen omdat de omgeving dat wenst, alleen op momenten dat ik daar zin in heb. En ja, ik ga met jou voor acceptatie van deze handicap....

Ik ben blij dat ik toen die uitzending toevallig zag! Dank je wel!

Annewil
Annewil is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2005, 02:27   #48
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Hallo Annelies,

Jij bent keitof, , keicool, keislim, een kei op gevoelsgebied, dat heb ik al mogen ondervinden..waarvoor nog eens dank. 'K ga zeker kijken op 'Uitzending gemist'.
Eigenlijk wist ik dat het eens zover (voor televisie) zou komen. Proficiat!
Sorry voor mijn wat late reactie.
Thanks en groetjes, -Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Oproep] TTM-ers gezocht voor televisieprogramma JONG Mariska Witte Boeken en artikelen 8 6 mei 2005 15:42
Oproep: EO TV-programma 'Jong' zoekt lotgenoten met Hirsutisme Webmaster Hirsutisme - Algemeen 1 23 mei 2002 16:53
Oproep: EO-jongerenprogramma 'Jong' zoekt TTM-ers. Webmaster TTM - Algemeen 0 1 mei 2002 17:20
TV: 27 april 2002, 18:25 Yorin, programma over haartransplantaties. Webmaster Chirurgische behandelingen 0 26 april 2002 20:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.