Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 april 2005, 21:10   #1
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Video na heli-crash Irak

Wat een ongelooflijk, ONGELOOFLIJK trieste schofterig lage kutwezens in dat KUTland... Hier beneden een link naar een filmpje van een neergeschoten helikopter met hulpverleners in Irak.

NIET KIJKEN als je niet tegen gruwelijkheden kunt


Onmenselijk... "Allah Ackbar"....................... Wat een ziek zooitje.

http://www.ogrish.com/archives/2005/...er_downed2.wmv
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 21:24   #2
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
ik heb mijn ouders met mijn eigen handen begraven...als je dat meemaakt dan dan is alles wat amerikaans is overbodig in dat land...dat wat jij zegt is ****en Robert als je niet alles weet dan moet je niet zo grove taal gebruiken, in de eerste week van de bombardementen in irak waren er al 40.000 onschuldige burgers omgekomen....vaders, moeders, dochters, broers, zussen, wie dat ziet voor zijn ogen die zweert wraak en door die wraak ben je blind en ga je verkeerde mensen op een verkeerde manier doden. en ja ze zeggen allah o akbar omdat ze denken dat ze bij deze wraak hebben genomen om hun onschuldige dochters enz enz
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 21:26   #3
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
en wat ik opmerk is dat jij alleen slechte kanten van allochtonen en of kut dit kut dat mensen in irak ziet en niet slechte kanten van amerikanen en of andere landen. volgens mij ben jij genaaid door je ex vrouw die een allochtoon was of een ex baas die een irakees was
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 21:32   #4
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Robert, jij grijpt ook werkelijk ieder feitje aan, om je gelijk te halen, is het niet? Je kunt niet wachten om met je vingertjes de toetsen van je toetsenbord in te tikken, wanneer de cursor in een HaarWeb-tekstvak staat, om vanuit daar weer wat propaganda te posten tegen alles wat niet westers is, na het zien, horen of lezen van iets wat jouw beeld bevestigt.

Waarom doe je dat jongen?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 21:38   #5
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Dat soort mensen kan ik ook niet uit staan en zou ik het liefst zelf kapot martelen. Maar je kan niet iedereen over 1 kam scheren....
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 22:12   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Wat een ongelooflijk, ONGELOOFLIJK trieste schofterig lage kutwezens in dat KUTland
Ik kon het filmpje niet afkijken, maar ik had zo dom niet moeten zijn om er überhaupt naar te beginnen kijken. Het zijn geen mensen die zoiets doen maar minder nog dan beesten en het is op geen enkele wijze goed te praten.
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 22:28   #7
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
in de eerste week van de bombardementen in irak waren er al 40.000 onschuldige burgers omgekomen
Onafhankelijke schattingen zeggen 7350 burgerslachtoffers tot 1 mei. Nog steeds een veel te groot aantal.
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 22:35   #8
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
alle gruwelijke dingen die islamieten doen moeten ze laten zien op tv, dat wat andere doen mogen ze niet uitzenden i.v.m dat snap ik niet? wie wel...?
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 22:36   #9
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
anthony ik weet niet waar jij die gegevens vandaan haalt, maar in een colum in spitskrant ( vertrouwelijk ) heb ik toch 40.000 gelezen.
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 22:54   #10
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
... in de eerste week van de bombardementen in irak waren er al 40.000 onschuldige burgers omgekomen
Zelfs de meest linkse propagandisten gaan niet hoger dan 23.000.
Citaat:
...en ja ze zeggen allah o akbar omdat ze denken dat ze bij deze wraak hebben genomen om hun onschuldige dochters enz enz
Ik vind dat barbaars en primitief.

Schandalig dat jij hier trouwens een beetje probeert dat gedrag van die gasten op die video goed probeert te praten.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 23:08   #11
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
simbah]als je goed leest dan zeg ik niet dat wat zij hebben gedaan goed is wel zeg ik dat als hun dochters moeders vaders voor hun ogen worden vermoord dat ze dan uit wraak slechte dingen doen GOED LEZEN ROBBERT.......schandalig is echt dat jij hele tijd achter hun aan zit en nog erger is dat jij nooit een thread begint over americanen die fouten hebben gemaakt en altijd maar die kut dit kut dat ...en jah misschien heeft degen in de spitskrant fout gemaakt maar dan praat je nog over tiental duizenden onschuldige burgers.


ik vind het juist erger dat die kut amerikanen miljoenen doden op hun geweten hebben, door irak afghanistan, japan, afrika en dan ben jij degene die nooit iets slechts over hun begint je bent gewoon een arme stakker. Als er paar gasten zoals jouw aan de top stonden. DAN DURF IK TE WEDDEN DAT DE HEEL DE WERELD MET ELKAAR IN OORLOG IS
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 23:14   #12
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Mag ik je een cursus Nederlands aanraden...? En gebruik ook eens wat meer interpunctie aub. Het is anders zo lastig je posts te lezen.

Citaat:
Als er paar gasten zoals jouw aan de top stonden.
Ten eerste, ik ben een fel voorstander van vrede en vrijheid. En ik vind ook dat voor die idealen gestreden mag worden. Het lijkt mij prachtig om te strijden voor vrijheid en vrede. Een heel nobele zaak. Respect voor de mensen en landen die zichzelf op willen offeren voor de vrijheid van een heel ander volk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
ik vind het juist erger dat die kut amerikanen miljoenen doden op hun geweten hebben.
Zonder die kut Amerikanen hadden we nu Duits of Russisch geluld. Zonder die Amerikanen zouden er elke dag nog honderden doden vallen en honderden mensen gemarteld worden in Irak onder het regime van Hussein, ELKE DAG.

In de media krijg je alleen al het negatieve nieuws uit Irak te zien. Irak is een groot land, er gebeuren ook héél veel goede dingen dankzij de Amerikanen. Alleen rond Baghdad is het nog gevaarlijk, en dat komt door de mentaliteit van de mensen die geen vrijheid willen, en liever zichzelf en onschuldigen opblazen in naam van ene Allah.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 23:23   #13
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Waarom zou jij mij cursus nederlands willen aanraden....ik maak foutjes door jouw ( me bloeddruk stijgt door mensen zoals jij ) omdat jij elke keer weer hier een thread begint over alles behalve blanken. Het liefst wil jij dan ook dat iedereen je een groot gelijk geeft. Schandalig dat jij hier trouwens een beetje probeert dat gedrag van die amerikanen goed probeert te praten en elke keer weer wijst naar die Irakezen. Het lijkt er meer op dat jij geen voor maar tegenstander van vrede en vrijheid bent.
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 23:26   #14
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Waarom is het zo dat jij actief bezig bent met het zwart maken van buitenlanders hier en die irakezen daar. Heb jij wat meegemaakt hier waardoor je alleen met dit soort dingen aankomt? Ben nieuwsgierig, hoop op een eerlijke antwoord
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 23:35   #15
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Waarom is het zo dat jij actief bezig bent met het zwart maken van buitenlanders hier en die irakezen daar. Heb jij wat meegemaakt hier waardoor je alleen met dit soort dingen aankomt? Ben nieuwsgierig, hoop op een eerlijke antwoord
Ja ik woon in Rotterdam, wat denk je??? Ik maak elke week wel weer iets negatiefs mee met buitenlanders. Ook wel eens met blanken hoor. En ik maak ook wel goede dingen met buitenlanders mee hoor, om genuanceerd te blijven. Alleen gewoon in 95% van de gevallen heeft het met buitenlanders te maken. Kan ik ook niks aan doen.

Citaat:
Het lijkt er meer op dat jij geen voor maar tegenstander van vrede en vrijheid bent.
Waar is je argumentatie???

Citaat:
Waarom zou jij mij cursus nederlands willen aanraden....ik maak foutjes door jouw ( me bloeddruk stijgt door mensen zoals jij )
Ook in andere threads heb ik moeite met je posts normaal te lezen. Serieus, goed gebruik van interpunctie scheelt een hoop.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.