Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 september 2012, 00:22   #46
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domi80 Bekijk bericht
ja, maar wat ik zeg. er zitten nog veel dunne haren. en sabine van prohair adviseerde me om het beter nog niet te doen. omdat shockless kan optreden. de bestaande dunne haren zouden dan verloren gaan door de getransplanteerde haren. je moet wel lezen wat ik schrijf in de post he! en bart zei ook. na 2 jaar is finasteride echt het best kwa werking.
Ik lees best wat je zegt. Maar bij mijn consult was het geen probleem om tussen bestaande haren in te planten zei Bart. Vind het persoonlijk ook onzin om te moeten wachten totdat de kruin kaal is voordat je actie kan ondernemen. Ik vind je kruin echt wel enorm uitgedund. Ook heb ik me al veel ingelezen en komt er eigenlijk weinig shockloss voor waardoor bestaande haren niet meer terugkomen.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 00:23   #47
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domi80 Bekijk bericht
is ook vooral de kruin bij mij. wat inhammen vind ik niet zo erg. dan knip je het daar gewoon korter.
Inhammen vind ik zelf nog wat erger als de kruin, vandaar dat ik wat laat doen aan mijn inhammen. Dat is toch je gezicht waar je altijd naar kijkt.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 06:54   #48
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
hoe oud ben jij dan? zou dan wel finasteride slikken anders kan je na verloop van tijd weer een transplantatie doen. en zoals je op mijn fotos ziet. mijn inhammen vallen nog wel mee. je kan een goede coupe aanmeten.
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 06:55   #49
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
waar laat jij een ht doen als ik vragen mag? kan ik wat foto`s zien van jou haar situatie? en hoeveel grafts laat je plaatsen en hoe duur is dit?
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 10:45   #50
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
om even terug te komen op je vraag.

Ik ben vorige week op consult geweest bij Feriduni (verslag volgt snel!) en wil daar ook mijn FUE-laten doen (1200-1400 grafts, zone 1,2,3). Het is wel vrij prijzig maar was erg onder de indruk van de kliniek en van Dr. Feriduni zelf.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 11:03   #51
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik snap het niet. Je opent een topic om te vragen of je moet een ht moet doen of millimeteren. koekiebakker geeft je advies om een ht te doen, en je zegt elke keer weer dat je het eigenlijk niet wilt. Dunne haren of niet, als je al weet wat je gaat doen wat voor nu heeft deze topic dan? Dan zeg je elke keer weer dat prohair jou als advies heeft meegegeven dat je beter even kan wachten en daar heb je vertrouwen in. Zinloos topic dit.

Gewoon millimeteren en als het je niet bevalt doe je een ht. Zo simpel is het.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 11:16   #52
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Hij twijfelt dus sterk, en lijkt op te zoek te zijn naar argumenten voor en tegen... Ik neem niet aan dat hij de vraag stelt voor een ja of nee antwoord; en als wij ja zeggen dat hij het dan per direct doet.

Met je eindconclusie ben ik het eens
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 13:43   #53
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Ik zou het lekker millimeteren als het je staat. tegenwoordig is dit mode en staat ook lekker stoer.
Een HT kan dan nog altijd. dat is mijn mening.

Ik vind het kapsel van Sneyder helemaal niet verkeerd staan.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 14:24   #54
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domi80 Bekijk bericht
hoe oud ben jij dan? zou dan wel finasteride slikken anders kan je na verloop van tijd weer een transplantatie doen. en zoals je op mijn fotos ziet. mijn inhammen vallen nog wel mee. je kan een goede coupe aanmeten.
Ik ben bijna 25, ik slik inderdaad finas, anders is het dweilen met de kraan open. Maar opzich ben ik in de laatste 3 jaar zonder fina ook niet heel erg veel haar verloren, maar wel genoeg. Als ik mijn haar in model doe zie je nog niks, trek ik het naar achter zijn de inhammen zichtbaar, ooik lijkt er een brug te vormen. Verder bovenop en achterop is het nog een oerwoud.

Maar een 2e ht over een paar jaar zal idd wel moeten, het zij zo. Mijn haar wil ik zeker nog de komende jaren behouden.

Ik raad jou ook gewoon een ht aan.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 14:29   #55
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Ik zou het lekker millimeteren als het je staat. tegenwoordig is dit mode en staat ook lekker stoer.
Een HT kan dan nog altijd. dat is mijn mening.

Ik vind het kapsel van Sneyder helemaal niet verkeerd staan.
Moet je wel staan he. Mij staat het voor geen meter en de topic starter lijkt het mij ook niet te staan. Smal gezicht ipv breed gezicht. Sneijder heeft een vierkante kop.

Nee ik vind het ook zonde om je haar te mm als je dit prima kan repareren.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 14:32   #56
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
om even terug te komen op je vraag.

Ik ben vorige week op consult geweest bij Feriduni (verslag volgt snel!) en wil daar ook mijn FUE-laten doen (1200-1400 grafts, zone 1,2,3). Het is wel vrij prijzig maar was erg onder de indruk van de kliniek en van Dr. Feriduni zelf.
Heb je ook foto's van je situatie? Ik vind 1200 a 1400 voor zone 12 en 3 nogal weinig, of je moet er nog een hoop haren hebben staan......

Bij mij kwamen ze al uit op 3000 om zone 1 2 en 3 op te vullen en een haarlijn te maken. Ik ga op 10 okt bij esteworld onder het mes. Zal een verslag doen, miss is dit dan ook voor jou een optie.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 14:34   #57
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domi80 Bekijk bericht
waar laat jij een ht doen als ik vragen mag? kan ik wat foto`s zien van jou haar situatie? en hoeveel grafts laat je plaatsen en hoe duur is dit?
Bij esteworld in istanbul. Mijn foto's staan in een paar topics lager als de jouwe genaamd fue oktober
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 15:09   #58
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ja, voor een aantal reviews wil ik sowieso al foto's maken; zal denk ik deze week zijn.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 17:37   #59
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Ja, voor een aantal reviews wil ik sowieso al foto's maken; zal denk ik deze week zijn.
Ik wacht met spanning af, kennelijk moet je je er op voorbereiden .
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2012, 18:04   #60
Xantos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2010
Berichten: 51
Geslacht:
Ik zou sowieso millimeteren. Is een grote stap, dat weet ik. Het heeft heel wat lef nodig.. Maar je bent ineens een heel stuk minder bezig met je haar.
Je kijkt niet steeds in de spiegel of winkelruit.. is een opluchting maar heeft wel wat lef nodig.

Millimeteren heb ik steeds op 4mm gedaan. Kortste stand van de tondeuse. Na 1 week vond ik dan al niet meer mooi, dus 1x per week mijn hoofd scheren.

Als je een FUE laat doen wordt je sowieso geschoren, dus..

grtz
Xantos is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.