Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 september 2012, 20:17   #1
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
Ht

Hallo,

Slik nu 14 maanden finasteride, en heb nog steeds dezelfde haargrens. Ik ben het een beetje beu nu. Wil toch een ht ondergaan bij Prohair. Heb 2 foto`s bijgevoegd in de post. Wat denken jullie hoeveel grafts ik nodig zal hebben? Sabine van prohair had vorig jaar voor zone 1,2,3 opgemeten dat ik daar 1300 grafts nodig zal hebben. Wat zal het op de kruin zijn denken jullie? Hierbij een filmpje van een persoon die ook een ht is ondergaan bij prohair, heeft een beetje zelfde kruin als mij: http://www.youtube.com/watch?feature...v=oD3yhQxS8h4#!

Ik hoor het graag van jullie. Waarschijnlijk zal 3000 grafts voldoende zijn voor zone 1,2,3,4? Of raden jullie me aan enkel de kruin te doen?

Gr,

Do
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20120911_193934.jpg‎ (148,9 KB, 103x gelezen)
Bestandstype: jpg 20120911_193951.jpg‎ (148,0 KB, 107x gelezen)
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 20:52   #2
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Hallo,

Dus toch besloten om een ht te laten doen? Dat lijkt mij ook de beste optie.
Maar nu ik je foto's zie kijk ik toch wel op van het dunne gebied bovenop, niet alleen op de kruin. Ik dacht dat dit minder was gezien andere foto's.

Maar wat Sabine tegen jou heeft gezegd snap ik helemaal niks van. Zeker zone 2-3 is bij mij nog een stuk dikker, maar heb wel inhammen. Bij prohair raadde ze mij al zo'n 2600 grafts aan voor een goed resultaat. Met je kruin erbij moet je nog aan wat meer denken, mijn kruin is nog goed.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 21:25   #3
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
Je moet wel goed lezen vriend. bij mijn inhammen zeg maar het voorstuk. 1300 a 1400 grafts. kruin is erg dun zoals je ziet. groot gedeelte van zone 4. denk dat 1600 grafts daar wel voldoende zijn. maar dit is een foto in buitenlucht en met hd camera ook natuurlijk. met het blote oog zie je het niet echt zo. zie filmpje van die kruin van de patient. is beetje zoals mijn situatie ?http://www.youtube.com/watch?feature...v=oD3yhQxS8h4#!

denk dat 3000 wel voldoende zal zijn? want 4000 is het grootste wat ze doen, en dat is voor mensen die helemaal kaal zijn. dat ben ik absoluut nog niet.
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 21:30   #4
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Voor mensen die helemaal kaal zijn kunnen het er evengoed 10000 zijn hoor.
Maar bon met een dikke 3000 zal je al een deftige resultaat hebben
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 21:41   #5
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Waar lees ik niet goed dan? Ik probeer je steeds te helpen, ook in een ander topic, maar je komt steeds met dat zo'n naar toontje.

1300 of 1400 is gewoon weinig voor zone 1 2 en 3. Ik zie op de foto al een aardig dun gebied met een vormend bruggetje. Nogmaals bij prohair raadde ze mij al 2600 grafts aan voor die zone, en bij mij is het nog wat dikker.

Met je kruin erbij zit je daar ruim over natuurlijk.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 23:12   #6
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
mm, weet het ook niet meer hoor. is wel klote allemaal. weet niet of millimeteren me zal staan. op hoeveel mm zou ik het moeten doen zoals bij wesley sneijder? en valt het dan niet meer op bij me?
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 23:24   #7
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Domi is dit nu al je 3e topic:S?
Stop daar eens mee en hou het aub op 1.

Ik zou eerder alleen de bovenkant doen, dit heeft een groter cosmetisch effect (zeker per graft). Wesley heeft gigantisch veel grafts gehad en gebruikt ook nog toppik.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 23:41   #8
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
ja kom op zeg, maak ik zelf toch wel uit? kan in die andere topics geen nieuwe foto`s plaatsen. dus vandaar!! en dit is nieuwe update kwa foto`s. maar je bedoeld dus enkel de kruin opvullen, enkel zone 4? want vooraanzicht valt nog wel mee ? enkel wat dunner bij de inhammen. maar ze zitten nog niet op me reet zeg maar;-) ik hoor het wel. hoe weet je dat wesley sneijder topic gebruikt? kale kop staat hem goed. maar laat het dat hij 20.000 euro betaald hebt. dan zie je toch nog echt op zijn achterhoofd dat hij amper haar heeft. maar het aanzienlijk minder opvalt en ook niet storend is. omdat hij het op zijn dunste stand gemillimeterd hebt? wel maf dat hij dan een transplantatie gedaan hebt.
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 23:41   #9
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
en daarbij, nieuwe post lezen mensen ook weer sneller. en het helpt mij wel als jullie advies geven, vandaar.
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2012, 23:46   #10
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
hoeveel grafts denk jij dat ik nodig zal te hebben op mijn kruin? koekenbakker denkt meer als 1600. maar vergeet niet dat mijn donorharen heel dik en goed zijn. en als je het youtubefilmpje van die patient ziet van zijn kruin. die heeft beetje zelfde kale/dunnere plek als mij zo te zien?
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2012, 00:15   #11
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Domi80, wij kunnen maar gissen hoeveel grafs.
Consults zijn 1000x correcter en concreter.
Ik zou het eventjes aankijken, ik heb het gevoel dat je paniekeert.
Toppik gaat wonderen doen bij u. Al moet ik zeggen dat dit een verslavend middel is.

Heb je een idee hoe snel uw aga gaat?
Hoe was u situatie vorig jaar, twee jaar geleden?

En ik moet dZinee bijtreden, hou het in één thread AUB!
Andere kunnen foto's plaatsen in een bestaande thread dus jij vast ook.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2012, 08:03   #12
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
ok maar topic, is camouflagemiddel. en heb liever gewoon nieuwe volle haren daar. situatie is niet erger geworden. inhammen zetten niet door. en kruin is nog hetzelfde. als 2 jaar geleden. hoewel de kruin wel iets meer dikke haren heeft gekregen door finasteride. raad je me aan finasteride te blijven gebruiken? en hoe kan ik andere foto`s plaatsen in een oudere post? na een dag of 2 kan ik die post niet meer bewerken hoor! en kan ik dus geen nieuwe foto`s bij plaatsen
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2012, 10:59   #13
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
OK, prima. Je stuurt mij meerdere malen privé berichten (ondanks dat ik vraag om het niet te doen); en zegt nu dat je dat zeker zelf mag weten.

Bij deze. Zoek het zelf maar uit; dat mag ik ook zelf weten.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2012, 12:50   #14
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
Sorry daarvoor. Ik bedoelde omdat ik geen fotos kon uploaden in oude forums
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2012, 00:22   #15
domi80
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2010
Berichten: 188
zone 3 en 4. zou ik op 2500 grafts komen. maar ik wacht nog even met een ht. lijkt wel dikker te gaan worden. en zie veel nieuwe haren doorkomen.
domi80 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.