Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 maart 2016, 20:02   #1306
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
@edwin Welke zonnebrandcreme gebruij jij ?
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2016, 19:08   #1307
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
@edwin Welke zonnebrandcreme gebruij jij ?
Garnier Ambre Solaire - clear protect. Hoog 50
Is een spray, heeft blanke kleur en trekt snel in. Geur ook niet overdreven.

Maar heb ook vaak petje op, zeker als ik langer dan zeg 15 minuten vol in de zon loop. Beetje bruin worden moet kunnen, geen zichtbaar effect op mijn MHP.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2016, 09:14   #1308
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
touch up BCN

Gisteren mijn officiële eerste touch up ondergaan na bijna een jaar geleden van mijn volledige en laatste eindbehandeling van mijn MHP.

Mijn MHP zag er na bijna een jaar nog zeer goed en netjes uit. Maar ik heb toch maar besloten om een touch up te ondergaan om het gewoon effe op te frissen zeg maar, en om de ervaring van een touch up te leren kennen.

De behandeling is mij zeer bevallen, en was snel binnen ongeveer 1,5 uur volbracht en deze keer door Jeffery.

Het was (zoals gewoonlijk) weer een fijne en prettige ervaring bij BCN.
En dat laat mij waarschijnlijk weer eens beslissen om het volgend jaar nog weer eens te doen. Hetzij gewoon voor controle of als het nodig zou zijn nogmaals een touch up.

gr.Gregori

Laatst gewijzigd door Gregori; 22 maart 2016 om 09:18
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2016, 18:04   #1309
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Garnier Ambre Solaire - clear protect. Hoog 50
Is een spray, heeft blanke kleur en trekt snel in. Geur ook niet overdreven.

Maar heb ook vaak petje op, zeker als ik langer dan zeg 15 minuten vol in de zon loop. Beetje bruin worden moet kunnen, geen zichtbaar effect op mijn MHP.
Die is wel lekker goedkoop, maar glimt je hoofd daar niet heel erg van, want hij is niet matterend toch?
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2016, 16:39   #1310
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Vraagje aan de anderen die een MHP hebben ondergaan:

-Scheren jullie m.b.v. een tondeuze of nat met een scheermes?

Ik heb zelf het idee dat het zo hard groeit dat ik het elke 2 dagen moet bijhouden met de tondeuze( zonder opzet stukje) .

Het geeft allemaal niet, maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie methodes
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2016, 00:19   #1311
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Die is wel lekker goedkoop, maar glimt je hoofd daar niet heel erg van, want hij is niet matterend toch?
Heb gelukkig niet teveel last van een glimmende huid. Nooit gehad, ook niet voor de MHP.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2016, 00:40   #1312
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Vraagje aan de anderen die een MHP hebben ondergaan:

-Scheren jullie m.b.v. een tondeuze of nat met een scheermes?

Ik heb zelf het idee dat het zo hard groeit dat ik het elke 2 dagen moet bijhouden met de tondeuze( zonder opzet stukje) .

Het geeft allemaal niet, maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie methodes
Ik ga er ook elke twee dagen met tondeuse overheen. Kost voor mijn maar paar minuten.

Omdat ik nog wat haren aan voorkant haarlijn heb van een long time ago haartransplantatie vindt ik het zo mooier overkomen dan na nat scheren. Zijkant haartjes zijn ook erg dun en na nat scheren zouden de zijkanten nogal kaal zijn.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2016, 03:46   #1313
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Hallo Pamo,

Ik scheer mezelf (om de dag) nat met scheermes(Headblade) en/of met scheerapparaat. Of zelfs droog met alleen de scheerapparaat. Ik ben in ieder geval geheel glad en/of met een dag stoppels.

Dit past het beste en is het mooiste bij mijn type/kleur MHP.
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2016, 08:44   #1314
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey Pamo,

Ik kan me bij de vorige antwoorden aansluiten.
Ik gebruik ook de tondeuse om de 2 dagen en dan met een scheerkop zodat het helemaal kaal is. Ik vind dat ook het mooiste bij de mhp.
Ik doe zo mijn hele hoofd, voor- en zijkanten. De mhp lijkt na het scheren dan altijd iets donkerder wat ik wel mooi vind.
Met een headblade of scheermes heb ik zelf nooit aangedurfd, bang dat ik wellicht de mhp zou beschadigen wat natuurlijk onzin is. Maar ik ben tevreden zo met de tondeuse en het is eigenlijk ook een werkje van niks natuurlijk. Binnen 5 minuutjes ben ik altijd wel klaar.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2016, 17:53   #1315
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hey Pamo,

Ik kan me bij de vorige antwoorden aansluiten.
Ik gebruik ook de tondeuse om de 2 dagen en dan met een scheerkop zodat het helemaal kaal is. Ik vind dat ook het mooiste bij de mhp.
Ik doe zo mijn hele hoofd, voor- en zijkanten. De mhp lijkt na het scheren dan altijd iets donkerder wat ik wel mooi vind.
Met een headblade of scheermes heb ik zelf nooit aangedurfd, bang dat ik wellicht de mhp zou beschadigen wat natuurlijk onzin is. Maar ik ben tevreden zo met de tondeuse en het is eigenlijk ook een werkje van niks natuurlijk. Binnen 5 minuutjes ben ik altijd wel klaar.
Ha Pablo,

Ja dat doe ik nu ook. alleen ik heb ook nog een body groomer liggen van Philips die eigenlijk gemaakt is voor lichaamsbeharing en niet direct voor het hoofd.
Deze scheert sterker dan mijn andere Philips haartrimmer.
Ik neem aan dat dit geen kwaad kan.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2016, 07:31   #1316
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Even gewoon ter info.

Nat scheren met scheermes bij een persoon die een MHP heeft ondergaan is totaal geen probleem, en/of een soort van "gevaar" voor de mogelijkheid de MHP te beschadigen en/of negatief te beinvloeden.

Ikzelf heb speciaal gekozen voor een type en kleur MHP waar een gladgeschoren hoofd en/of een dag stoppels het beste en mooiste bij staat.

Daar waren ze bij BCN alreeds op de hoogte van mijn keuze en deze hebben ze toen goedgekeurd. En ik heb daarover niets maar dan ook niets ooit over gehoord of vernomen van BCN of van wie anders dan ook dat je hoofd scheren met een scheermes met een MHP slecht zou zijn voor de MHP, of dat het zelfs afgeraden is.

Oke, je moet natuurlijk niet je hele hoofd kapot en open scheren met sneetjes en kerven, dat spreekt voor zichzelf. Maar ikzelf scheer me nu al jaren mijn hoofd met een scheermes van Headblade, en met een Headblade kan het eigenlijk niet mis. Daarnaast hoe vaker en langer je het doet hoe beter je er in wordt, Oefening en ervaring baard kunst en vaardigheid.

En zelfs als ik zeer,zeer,zeer erge haast heb dan pak ik snel mijn Panasonic elektrische scheerapparaat waarmee je jezelf ook geheel kaal kan scheren gelijk zoals mes kaal, maar dan geheel zonder risico om jezelf mogelijk te snijden. Dan is het letterlijk minuten werk, insmeren en klaar!

Ieder zijn ding.Respect!

Gregori.

Laatst gewijzigd door Gregori; 11 april 2016 om 07:36
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2016, 22:02   #1317
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gregori Bekijk bericht
Even gewoon ter info.

Nat scheren met scheermes bij een persoon die een MHP heeft ondergaan is totaal geen probleem, en/of een soort van "gevaar" voor de mogelijkheid de MHP te beschadigen en/of negatief te beinvloeden.

Ikzelf heb speciaal gekozen voor een type en kleur MHP waar een gladgeschoren hoofd en/of een dag stoppels het beste en mooiste bij staat.

Daar waren ze bij BCN alreeds op de hoogte van mijn keuze en deze hebben ze toen goedgekeurd. En ik heb daarover niets maar dan ook niets ooit over gehoord of vernomen van BCN of van wie anders dan ook dat je hoofd scheren met een scheermes met een MHP slecht zou zijn voor de MHP, of dat het zelfs afgeraden is.

Oke, je moet natuurlijk niet je hele hoofd kapot en open scheren met sneetjes en kerven, dat spreekt voor zichzelf. Maar ikzelf scheer me nu al jaren mijn hoofd met een scheermes van Headblade, en met een Headblade kan het eigenlijk niet mis. Daarnaast hoe vaker en langer je het doet hoe beter je er in wordt, Oefening en ervaring baard kunst en vaardigheid.

En zelfs als ik zeer,zeer,zeer erge haast heb dan pak ik snel mijn Panasonic elektrische scheerapparaat waarmee je jezelf ook geheel kaal kan scheren gelijk zoals mes kaal, maar dan geheel zonder risico om jezelf mogelijk te snijden. Dan is het letterlijk minuten werk, insmeren en klaar!

Ieder zijn ding.Respect!

Gregori.
Respect terug Gregori en bedankt voor je berichtje.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2016, 08:17   #1318
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Gister weer mijn jaarlijkse update gehad bij BCN in Katwijk. Jeffrey heeft het weer eens geweldig gedaan. Het ziet er weer perfect uit.

Ondanks dat ik zelf dacht dat het eigenlijk nog niet echt nodig was omdat ik het er na een jaar nog steeds goed uit vond zien, maar ik voor touch-ups toch standaard altijd een jaar aanhoud, ben ik weer altijd blij als ik dat dan toch heb gedaan.
Het ziet er dan allemaal weer super fris uit. Voor mij altijd toch weer volledig de moeite waard ondanks de vele files op mijn terugweg.
Maar dat weegt niet op tegen het fantastische werk daar. Het is en blijft voor mij werkelijk een superbedrijf met geweldige mensen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2016, 16:33   #1319
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Gister weer mijn jaarlijkse update gehad bij BCN in Katwijk. Jeffrey heeft het weer eens geweldig gedaan. Het ziet er weer perfect uit.

Ondanks dat ik zelf dacht dat het eigenlijk nog niet echt nodig was omdat ik het er na een jaar nog steeds goed uit vond zien, maar ik voor touch-ups toch standaard altijd een jaar aanhoud, ben ik weer altijd blij als ik dat dan toch heb gedaan.
Het ziet er dan allemaal weer super fris uit. Voor mij altijd toch weer volledig de moeite waard ondanks de vele files op mijn terugweg.
Maar dat weegt niet op tegen het fantastische werk daar. Het is en blijft voor mij werkelijk een superbedrijf met geweldige mensen.
Top!

Ik wacht nog een jaartje en dan ga ik graag terug voor een update. Ik heb het pas 1 jaar en het ziet er nog perfect uit. Alleen ik ben aan het denken om mijn haargrens ietsjes te verleggen
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2016, 17:25   #1320
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey Pamo,

Toevallig had ik het daar nog met Jeffrey over. Als mensen er inderdaad wat aan gewend zijn willen ze vaak toch wat aan de haarlijn laten doen zei hij.
Dat klopt dus wel bij jouw idee Pamo. Voor mij zelf hoeft dat niet omdat ik nu tevreden ben.
Ach wat je ook wilt Pamo jij weet net zo goed als ik dat het bij hen altijd goedkomt. Ik heb er voor de volle 100% vertrouwen in bij hen. Dus jouw wensen zullen ze ook weer perfect oplossen of je althans vakkundig adviseren.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.