Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 november 2016, 09:23   #1
broseph
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2016
Berichten: 4
Geslacht:
De Kroon haarkliniek - ervaringen?

Hallo iedereen,

Ik heb dit forum doorzocht of ik enige informatie over deze kliniek kan vinden maar zonder resultaat. Op internet vind ik vrijwel niets. Heeft iemand hier ooit over gehoord? De prijzen zijn erg aangenaam maar het lijkt mij allemaal in beetje ongeloofwaardig.

Iemand die hier wat licht op kan schijnen?

Bedank.
broseph is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2016, 11:01   #2
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Dit is een tweede Beauclinic,

Voor- en na foto's op de homepagina plaatsen terwijl het bedrijf pas 2 maanden !! bestaat.

ik quote:
Wij kunnen u in een persoonlijk gesprek zeer veel foto’s laten zien van de fantastische resultaten die ons medisch team in het verleden heeft geboekt. Neemt u dus vooral contact op om eens te kijken naar onze resultaten.

de naam van de site staat ook echt garant voor kwaliteit

http://www.goedkope-haartransplantatie.nl/

Doet mij denken aan de scooter handelaren die een paar jaar geleden allerlei pandjes hadden. mooi ingericht, garantie beloven tot in de eeuwigheid en een jaar later waren ze vertrokken

Ik zou hier geen euro uitgeven.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 3 november 2016 om 11:09
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2016, 15:15   #3
broseph
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Hallo HairCoach,

Bedankt voor de opheldering, goedkoop is duurkoop zeggen ze ook wel.
broseph is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2016, 23:20   #4
J11
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Ik kan het niet laten....

Goedenavond allen in deze discussie!

Allereerst wil ik graag laten weten dat ik het pas echt goedkoop vind om iets volledig af te branden, terwijl je geen onderbouwing geeft of over relevante informatie beschikt (hetgeen je zelf ook aangeeft in je post)

De gedachtengang kan ik volgen. Toen ik deze website vond, had ik ook meteen zoiets van: kan zo goedkoop ook goed zijn?
Ik besloot te bellen en stelde vragen hieromtrent. De antwoorden waren zeer bevredigend en ik besloot op consult te gaan.

Hoewel de kliniek inderdaad pas een paar maanden bestaat, hebben ze wel degelijk een arts in huis met jarenlange ervaring en wanneer je serieus bent, kan je ook met haar in contact komen en werk van haar inzien! Ik heb dit gedaan en ben overtuigd. Ik besloot een behandeling te ondergaan. Zo geschiedde. Mij werd gevraagd of er een filmpje gemaakt mocht worden van de behandeling en wanneer ik tevreden zou zijn ook een recensie achter te willen laten met wat foto's. Ik vond dit geen probleem. Mijn filmpjes staan op de website!

Ik ben inmiddels 6 weken verder en alles is perfect verlopen kan ik wel zeggen. Hoewel je het uiteindelijke resultaat pas echt goed kan zien over 6-12 maanden zie ik nog steeds een groot verschil nu al en ben ik perfect genezen zonder een enkele complicatie! 2 vrienden van mij zijn inmiddels op mijn aanraden ook geweest en ook deze behandelingen zijn top verlopen. We hadden allemaal tussen de 1300 en 1700 graast voor 2400 euro!!!!!

Ik ben bereid om voor degenen die twijfelen telefonisch in contact te komen en in gesprek te gaan. Als dit gewenst is maak je interesse dan kenbaar door het nummer op de website goedkope-haartransplantatie te bellen en dan zal je mijn mobiele nummer krijgen. Die laat ik hier niet achter want ik wens ook niet door iedereen gebeld te worden...

En ja, ik ben inderdaad gebeld door de eigenaar die me deze post liet zien om hier een eerlijke reactie op te geven. Ik was de enige die deze moeite wilde nemen van de tot dusver uitgevoerde behandelingen dus besloot ik hieraan mee te werken. Kostte me veel moeite.. moest me registreren, dit verhaal schrijven etc. MAAR: ik vind het gewoon zo onrechtvaardig dat wanneer iemand een initiatief onderneemt om deze behandeling bereikbaar te maken voor een grotere groep mensen, omdat hij zelf deze behandeling ondergaan heeft en hier zoveel geluksgevoel heeft uitgehaald wordt afgebrand door mensen die niet weten waar ze het over hebben....

En de naam goedkope-haartransplantatie.nl ?? Tja.. het dekt de lading mijner inziens! Noem een koe een koe

Conclusie: Ik heb de proef op de som genomen en ben daar heel content mee! Je kunt hier gewoon voor een meer dan scherp tarief een FUE-haartransplantatie ondergaan uitgevoerd door een zeer ervaren arts!

Moest dit gewoon even delen en nogmaals, vertrouw je dit bericht ook niet? Bel met de kliniek en vraag naar het 06-nummer van de ALLEREERSTE behandeling die de kliniek heeft uitgevoerd. Ik zal je met respect te woord staan en je vragen/ twijfels naar eerlijkheid beantwoorden

Laatst gewijzigd door Henk; 18 november 2016 om 12:19 Reden: Link verwijderd.
J11 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2016, 08:06   #5
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Heel nobel dat je jouw ervaring wilt delen.

Ik ben en blijf van mening dat je niemand mag lokken met misleidende reclame.

Misleidende verkoop

Een ondernemer mag geen:
  • Misleidende reclame maken, dus reclame maken waarbij hij dingen zegt die niet waar zijn.
  • Reclame maken voor producten die niet beschikbaar zijn. Dit worden ook wel 'lokkertjes' genoemd.
  • Een gratis product aanbieden zonder te vertellen dat u daarna iedere maand nog meer producten krijgt waarvoor u moet betalen.
  • Belangrijke informatie over het product of de dienst die u afneemt weglaten of verstoppen. De ondernemer moet u alle belangrijke informatie geven over het product of de dienst. Bijvoorbeeld over de prijs, de eigenschappen en hoe het product werkt. Deze informatie moet volledig en duidelijk zijn.
3 van de 4 items zijn bij deze kliniek al discutabel.

Een arts die in het verleden, in een andere setting, bepaalde resultaten heeft gehaald, zegt niks over resultaten in de toekomst.

Ik kan niks zeggen over de kwaliteit die deze arts aflevert binnen deze kliniek, maar de arts zelf ook niet. Eerst maar eens bewijzen !
Daarnaast zie ik slechts 1 persoon die de complete behandeling uitvoert.
Dit heb ik nog nooit gezien en lijkt mij ook niet verantwoord.

We zullen het zien in de toekomst.
Goedkoop is over het algemeen duurkoop.

Probeer je te onderscheiden op kwaliteit en in de tweede plaats is misschien de prijs van belang.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2016, 23:02   #6
Robert Oppie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Haarkliniek De Kroon

Hallo,

Toen ik dit las vond ik ook dat ik moest reageren. Ik ben onlangs behandeld bij Haarkliniek de Kroon en ik vind dit echt onrecht aandoen aan de arts en haar 2 fantastische assistenten. Ze hebben me echt goed behandeld en ik ben heel blij met het resultaat. Ik heb 1530 grafts gekregen voor 2400,-. Nu weer een kop vol haar waar ik echt blij mee ben.

Dus haircoach, het siert je niet dat je zo negatief bent over een kliniek die je volgens mij niet kent. Je noemt ook maar meteen een andere kliniek bij naam als je toch bezig bent, dus ik neem even aan dat je andere belangen hebt. Misschien moet die kliniek waar jij een belang in hebt een voorbeeld nemen aan de Kroon, dan hoef je dit soort berichten niet te plaatsen. Ga er eens langs en vorm je mening op basis van wat je ziet.

Dus mensen luister er niet naar en ga gerust naar de Kroon. Ik heb er hele goede ervaringen. En voor de Kroon: ga vooral zo door met dit soort prijzen.

Gr Robert
Robert Oppie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2016, 23:12   #7
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Twee nieuwe leden, beide een behandeling bij Kroon AKA goedkope haartransplantatie.nl.

De kliniek bestaat 3 maanden, jij bent behandelt door dit fantastische team en nu al een kop vol met haar.
Misschien moet de naam omgedoopt worden naar MAGIE.

alsjeblieft....bouw een naam en reputatie op en kom daarna terug.

Dat hebben alle gerenommeerde klinieken moeten doen en het is heel goedkoop om op dat succes me te willen liften.

Of ik andere belangen heb ?
JA !!! belangen van mensen die hier voor advies komen en dan dit soort sprookjes voorgeschoteld krijgen.

Ik kom hier niet om uitspraken te doen die mij sieren.....ik kom hier omdat ik al 15 jaar ervaring heb als klant bij diverse klinieken.

Overigens....informatie over het team willen ze zelf ook niet kwijt.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door HairCoach; 18 november 2016 om 23:15
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2016, 10:34   #8
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Hi Mark,

Ik dacht al....ben ik nu de enige die dit apart vindt ?

Gelukkig zijn er nog oplettende ervaringsdeskundigen
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2016, 12:33   #9
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
J11 en Robbert Oppie, is dit een serieuze poging, dit kunnen jullie toch niet menen?!

Beide heren speciaal geregistreerd om een mooi verhaal te houden over de Kroon haarkliniek, en dan ook nog beweren dat je weer een kop vol met haar hebt terwijl deze kliniek pas 3 maanden bestaat.. weten jullie überhaupt wel dat het haar na een HT na minimaal 3 maanden pas weer begint te (her)groeien?!

Ik lees toch wel vaker reacties die ik verdacht vind (lees: sluik reclame) op Haarweb, normaal ga ik hier niet op in, maar dit bovenstaande spant in mijn ogen toch wel de Kroon, ik vind dan ook dat Haircoach een duidelijk punt heeft!

Just my 2 cents..
Ik reageer al lang niet meer op zo'n praktijken en laat hun topics liever een stille dood sterven.
Wekelijks zie je ze verschijnen de newbies met schitterende resultaten en een stukje proza erbij. Gewoon niet op reageren. Btw, kliniek bestaat 3 maanden en ze hebben al een kop vol haar
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2016, 18:27   #10
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.251
Geslacht:
Het meest frappant vind ik dat er op hun site reviews staan van klanten die twee weken geleden een haartransplantatie hebben laten doen en die zeer tevreden en het iedereen aanraden, vanwege de vriendelijke maar zeer ervaren chirurg. Na twee weken kun je nog helemaal niets zeggen over het resultaat. Zulke ervaringen en reviews zie ik ook kliniekervaringen.nl staan. Na een week een review over een ht en dan een 10 geven aan de betreffende kliniek. Het verbaasd mij gewoon dat het gebeurd en ik het vind ook frusterend dat zoiets geplaatst wordt, omdat ik weet dat er mensen zijn die zo'n review serieus nemen en op basis van die review kiezen voor een kliniek.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
de kroon

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.