Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 juli 2013, 15:37   #1
dlanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2013
Berichten: 5
Fue en haarkleuring

Over 14 dagen krijg ik een Fue operatie. Normaal gesproken kleur ik mijn (grijze) haar bij de kapper donker. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met een bepaald type kleurshampoo of echte kleuring en hoe snel je dit mag doen? Ik zie er namelijk erg tegen op om met grijs haar rond te lopen na het herstel van de operatie....
dlanor is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2013, 16:03   #2
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dlanor Bekijk bericht
Over 14 dagen krijg ik een Fue operatie. Normaal gesproken kleur ik mijn (grijze) haar bij de kapper donker. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met een bepaald type kleurshampoo of echte kleuring en hoe snel je dit mag doen? Ik zie er namelijk erg tegen op om met grijs haar rond te lopen na het herstel van de operatie....
De getranplanteerde haren zullen binnen drie weken waarschijnlijk allemaal uitgevallen zijn. Dus daarna kan je gewoon je haren weer verven.

Persoonlijk vind ik haar verven bij mannen not done, vind het er niet uitzien. Echter gaat het er niet om wat ik of de rest van de wereld er van vind, maar waar jij je het prettigst bij voelt. Maar wie weet staat het je juist wel?
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2013, 21:12   #3
dlanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2013
Berichten: 5
Oh, 3 weken maar, dat valt wel mee! Ik dacht dat je een half jaar of zo moest wachten met kleuren..
dlanor is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2013, 21:04   #4
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Dit heb ik ook aan Dr. Feriduni gevraagd, maar hij waarschuwde mij voor de agressieve verven die kappers gebruiken met waterstofperoxide.

Ik heb aan verschillende kapsters gevraagd of er verf bestond die dit niet had, maar die grietjes hadden dat blijkbaar niet op de kappersschool gehad.

Nu gebruik ik Just for Men Touch of Grey, maar dit was je er na een paar weken weer uit. Maar ik zou hier ook niet mee beginnen tot de huid weer volledig rustig is.
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2013, 11:56   #5
dlanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2013
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percie Bekijk bericht
Dit heb ik ook aan Dr. Feriduni gevraagd, maar hij waarschuwde mij voor de agressieve verven die kappers gebruiken met waterstofperoxide.

Ik heb aan verschillende kapsters gevraagd of er verf bestond die dit niet had, maar die grietjes hadden dat blijkbaar niet op de kappersschool gehad.

Nu gebruik ik Just for Men Touch of Grey, maar dit was je er na een paar weken weer uit. Maar ik zou hier ook niet mee beginnen tot de huid weer volledig rustig is.
Dank je wel voor de tip!
Er zit inderdaad geen waterstofperoxide en ammonia in. Ik las dat er naast "Just for Men Touch of gray" er ook "Just for Men Autostop" kleuring is. Heb je met de laatste ook ervaring?
dlanor is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2013, 10:58   #6
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dlanor Bekijk bericht
Dank je wel voor de tip!
Er zit inderdaad geen waterstofperoxide en ammonia in. Ik las dat er naast "Just for Men Touch of gray" er ook "Just for Men Autostop" kleuring is. Heb je met de laatste ook ervaring?
Die autostop is volgens mij alleen het nieuwe kammetje wat je op de tube schroeft.
Wel een voordeel dat na het kleuren mijn haar (diameter) veel dikker wordt, en ziet er meteen gezonder uit voor de eerste 2 weken.
Percie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fue haartransplantatie, kleuren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.