Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 januari 2008, 06:30   #1
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Heath Ledger dood

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volkskrant
Brokeback Mountain-acteur Heath Ledger (28) overleden

Van onze verslaggever Diederik van Hoogstraten
gepubliceerd op 22 januari 2008 23:14, bijgewerkt op 23 januari 2008 00:06


NEW YORK - De 28-jarige Australische acteur Heath Ledger, vooral bekend van de film Brokeback Mountain, is gisteren dood gevonden in een appartement in New York. De politie liet weten aan zelfmoord door een overdosis pillen te denken.



Ledger werd naakt en omringd door pillen aangetroffen op een bed in de woning van de actrice Mary-Kate Olsen. Een schoonmaakster en een masseuse vonden de acteur. Hij werd ter plekke dood verklaard. Olsen (21) was in Californië.


Homoseksuele cowboy
Voor zijn rol als homoseksuele cowboy in Brokeback Mountain kreeg Ledger in 2005 veel lof toegezwaaid. Tijdens de opnamen voor deze film had hij de actrice Michelle Williams ontmoet, met wie hij zich verloofde en in oktober 2005 een dochter kreeg, Mathilda Rose. Het stel woonde in het New Yorkse stadsdeel Brooklyn, waar ze een gewoon bestaan wilden opbouwen, maar ook dag en nacht door de paparazzi in de gaten werden gehouden. Vorig jaar ging het stel uit elkaar.


Sindsdien ging het Ledger niet goed, gaf hij toe in interviews. In The New York Times zei Ledger in november dat hij ‘niet trots’ was op zijn meest recente rol in I’m Not There. In deze film was hij een van de acteurs die Bob Dylan speelde; de actrice Cate Blanchett speelde Dylan eveneens en kreeg daar gisteren een Oscar-nominatie voor.


Tienercomedie
Nadat hij uit Australië naar de VS was gekomen, verscheen Ledger onder meer in de tienerkomedie 10 Things I Hate About You, in Casanova en A Knight’s Tale. Zijn nieuwe project was The Dark Knight, een nieuwe Batman-film. In The New York Times omschreef hij hoe het werk ‘fysiek en mentaal uitputtend’ was, en hoe zelfs twee slaappillen hem niet in slaap kregen.


De entertainmentwebsite TMZ,com meldde gisteren op gezag van anoniemen bronnen dat Ledger een drugsprobleem had, maar al een jaar ‘clean’ was.
Geweldig acteur, jonge vader.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2008, 09:16   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Bizar. Op zo'n jonge leeftijd aan je einde komen...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2008, 17:41   #3
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Heeel raar dat hij dood is.
Vond hem opzich niet een geweldige acteur, in Lords of Dogtown had hij wel een leuke rol maar verder...

Rest in peace
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2008, 12:51   #4
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
vond zijn rol in "the patriot" erg goed.
erg jammer, leek me een symphathieke gast.

ps, heel erg off-topic, wat heeft hij inhammen gekregen sinds the patriot...
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2008, 15:46   #5
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Hij had inderdaad behoorlijke inhammen, maar hij werd er niet enorm veel minder aantrekkelijk door, denk ik.

Dat terzijde: Toch vind ik dit allemaal enorm fascinerend: Hoe kan één van de meest successvolle mensen op aarde op zo'n manier aan zijn einde komen? Goed, ze weten nog niet of het zelfmoord is of niet, maar hoe kan je je per ongeluk zo vergissen in zoveel slaappillen? Voor mijn gevoel is dit mijn eerste 'Kurt Cobain' die ik bewust heb meegemaakt en ik kan het dan ook niet laten er alles over op te zoeken.

Hij is vader van een meisje van 2 jaar wiens geboorte hij zijn "mooiste ervaring" van zijn leven tot nu toe vond. (Ook Kurt Cobain liet een jong dochtertje achter zich toen hij een geweer in zijn mond zette.) Hij en zijn verloofde Michelle Williams waren sinds september 2007 uit elkaar en sinds dien scheen het niet meer goed met hem te gaan. Tegelijkertijd had hij de rol van The Joker in de nieuwe Batman film 'The Dark Knight' waarvan hij helemaal scheen door te draaien. Hij had zich voor die rol een aantal weken opgesloten in een hotel en gezichtsuitdrukkingen en stemmen van The Joker geoefent met minimaal contact met de buitenwereld. In interviews heeft hij gezegd dat dat extreem zwaar was en dat hij op een gegeven moment niet meer dan twee uur per nacht kon slapen. Zelfs met twee slaappillen kwam hij niet meer in slaap.

Ik heb hem wel in interviews gezien en hij kwam altijd over als een enorm sympathieke maar ook enorm gesloten jongeman. Goed, als je dan gevoelig bent voor depressies en ook nog eens een drugsprobleem had in combinatie met een rol als The Joker is het denk ik niet enorm gek dat je je op een gegeven moment "vergist" in je hoeveelheid slaappillen.

Ik ben geen psycholoog, maar het lijkt me niet verstandig om je, als je niet lekker in je vel zit voor een aantal weken in totale eenzaamheid op te sluiten en dan een karakter als The Joker te gaan instuderen. Op die manier dring je jezelf een soort van schizofrenie op lijkt me.

En dan naakt gevonden worden in een enorm duur apartement in Manhattan omringt door pillen. Veel meer rock 'n' roll moet het toch niet worden. Het deed me direct aan Jim Morrison's dood denken.

Ik ben in ieder geval zelden meer benieuwd geraakt naar een film als ik nu ben naar The Dark Knight.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08

Laatst gewijzigd door Guoy; 24 januari 2008 om 15:53
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2008, 21:03   #6
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy Bekijk bericht
Hij had inderdaad behoorlijke inhammen, maar hij werd er niet enorm veel minder aantrekkelijk door, denk ik.

Dat terzijde: Toch vind ik dit allemaal enorm fascinerend: Hoe kan één van de meest successvolle mensen op aarde op zo'n manier aan zijn einde komen? Goed, ze weten nog niet of het zelfmoord is of niet, maar hoe kan je je per ongeluk zo vergissen in zoveel slaappillen? Voor mijn gevoel is dit mijn eerste 'Kurt Cobain' die ik bewust heb meegemaakt en ik kan het dan ook niet laten er alles over op te zoeken.

Hij is vader van een meisje van 2 jaar wiens geboorte hij zijn "mooiste ervaring" van zijn leven tot nu toe vond. (Ook Kurt Cobain liet een jong dochtertje achter zich toen hij een geweer in zijn mond zette.) Hij en zijn verloofde Michelle Williams waren sinds september 2007 uit elkaar en sinds dien scheen het niet meer goed met hem te gaan. Tegelijkertijd had hij de rol van The Joker in de nieuwe Batman film 'The Dark Knight' waarvan hij helemaal scheen door te draaien. Hij had zich voor die rol een aantal weken opgesloten in een hotel en gezichtsuitdrukkingen en stemmen van The Joker geoefent met minimaal contact met de buitenwereld. In interviews heeft hij gezegd dat dat extreem zwaar was en dat hij op een gegeven moment niet meer dan twee uur per nacht kon slapen. Zelfs met twee slaappillen kwam hij niet meer in slaap.

Ik heb hem wel in interviews gezien en hij kwam altijd over als een enorm sympathieke maar ook enorm gesloten jongeman. Goed, als je dan gevoelig bent voor depressies en ook nog eens een drugsprobleem had in combinatie met een rol als The Joker is het denk ik niet enorm gek dat je je op een gegeven moment "vergist" in je hoeveelheid slaappillen.

Ik ben geen psycholoog, maar het lijkt me niet verstandig om je, als je niet lekker in je vel zit voor een aantal weken in totale eenzaamheid op te sluiten en dan een karakter als The Joker te gaan instuderen. Op die manier dring je jezelf een soort van schizofrenie op lijkt me.

En dan naakt gevonden worden in een enorm duur apartement in Manhattan omringt door pillen. Veel meer rock 'n' roll moet het toch niet worden. Het deed me direct aan Jim Morrison's dood denken.

Ik ben in ieder geval zelden meer benieuwd geraakt naar een film als ik nu ben naar The Dark Knight.
Het deed me inderdaad meteen denken aan Kurt Cobain. Was Kurt ook niet 27 of 28?
Tja mischien speelden die inhammen ook wel een rol, kan ik me opzich best voorstellen als je door zo veel mensen bekeken wordt.
Ik vind hem trouwens wél lelijker geworden met die inhammen hoor en ik hoor veel meisjes/vrouwen ook zeggen dat hij vroeger knap was en nu 'oud.'
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2008, 21:57   #7
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
kan me zijn actie enerzijds wel voorstellen.
denk dat hij relatiebreuk en het weinige contact met zijn dochtertje niet kon verwerken.

en hollywood lijkt me nog materialistische en onpersoonlijker dan de gewone wereld.
hij had moeten stoppen met zijn carriere en een tijdje op een tropisch eiland gaan zitten zonder die ellende om hem heen.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 02:33   #8
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Het deed me inderdaad meteen denken aan Kurt Cobain. Was Kurt ook niet 27 of 28?
Kurt Cobain was idd 27.

Citaat:
Tja mischien speelden die inhammen ook wel een rol, kan ik me opzich best voorstellen als je door zo veel mensen bekeken wordt.
Nee. Hij heeft genoeg geld om de allerbest meest pijnloze HT's of wat dan ook te doen. Of gewoon zijn haar millimeteren. Gemillimeterd haar zou hem geweldig staan. Hij heeft echt een goede kop voor kort haar. Dat lange wat hij had ten tijde van zijn dood stond hem denk ik niet zo goed als kort haar. Hij zou ook gewoon net zoals John Travolta, Al Pacino, Arnold Schwarzenegger, Matthew McConaughey of één van zijn collega acteurs een pruik gaan dragen als hij er zo mee zou zitten dat hij zich van kant zou willen maken.

Citaat:
Ik vind hem trouwens wél lelijker geworden met die inhammen hoor en ik hoor veel meisjes/vrouwen ook zeggen dat hij vroeger knap was en nu 'oud.'
Ik denk niet dat er veel meisjes in de wereld hem als vriendje zouden weigeren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray
kan me zijn actie enerzijds wel voorstellen.
denk dat hij relatiebreuk en het weinige contact met zijn dochtertje niet kon verwerken.
Ik denk niet dat dat een oorzaak was. Matilda (zijn dochtertje) was zijn grote lichtpunt zoals hij zelf aangaf en hij en zijn ex Michelle Williams hebben duidelijke afspraken gemaakt dat de opvoeding van hun dochter en ook de tijd dat ze met beide ouders doorbrengt belangrijk zijn. Ik denk niet dat hij haar weinig zag, maar misschien was het niet genoeg. Ik kan me best voorstellen dat je zo'n kleintje de hele dag bij je wilt hebben. Maar om dan jezelf bij haar weg te halen door zelfmoord zou denk ik niet passen bij de liefde van een vader. Ik denk dat de kans redelijk groot is dat hij behoorlijk depressief was in combinatie met angstaanvallen (hiervoor slikte hij medicijnen) en dat weer in combinatie met drugsproblemen, zijn isolatie voor de rol van The Joker en waarschijnlijk ook eenzaamheid.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray
en hollywood lijkt me nog materialistische en onpersoonlijker dan de gewone wereld.
hij had moeten stoppen met zijn carriere en een tijdje op een tropisch eiland gaan zitten zonder die ellende om hem heen.
Helemaal mee eens. Dit had Cobain ook moeten doen. Maar door bepaalde dingen waaronder waarschijnlijk zelfhaat heeft hij dat niet gedaan. Ik weet niet of dit bij Ledger een oorzaak had kunnen hebben. Hij kwam niet zo depressief over als Cobain. Hoewel het makkelijk te verbergen is.

In zijn hotelkamer zijn overigens zes soorten medicijnen gevonden waaronder slaapmiddelen en pillen die angstaanvallen onderdrukken (welke overigens best veel op elkaar lijken). Ik vraag me nog steeds af of één van die andere vier finasteride of dutasteride is geweest.

__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 11:23   #9
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Bij Kurt waren er zaken in het spel wat bij Heat niet het geval waren;

Hij had een afwijking aan zijn rug wat meer voor buikpijn zorgde waar de dokters niet tegen konden vinden. Hier werd hij gek van, na een van zijn depressies een tijdje voor zijn zelfmoord zei hij al in een intervieuw dat hij zichzelf af en toe dood wilde maken door die pijn.
De media maakte hem gek waardoor veel mensen een hekel aan hem kregen.
Hij kreeg geen voldoening meer uit het spelen en begon zijn eigen fans te haten.

Ik vraag me dan af wat bij Heath allemaal die factoren zijn... Moeten er toch heel wat zijn denk wil je zoiets doen...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2008, 12:09   #10
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
als je verliefd tot over je oren bent op een meisje, ermee trouwt, een kind krijgt en misschien door je carriere je gezinsleven en liefde verwaarloost dan kan die klap van scheiding heel heftig zijn.

na mijn allereerste echte vriendin voelde ik me ook extreem kut,extreem veel drankgebruik, agressie, zelfhaat en soms scheelde het een haar.
heb een zwaar auto ongeluk gehad doordat ik risico's bewust nam waarvan ik wist dat het op het randje zou zijn.
stapte wonder boven wonder zonder een schrammetje uit het wrak

heeft zeker 5 jaar geduurd voordat ik het kon accepteren en nog soms maak ik me ernstige verwijten voor dingen die gezien mijn leeftijd toen en situaties erg omplex waren voor een puber

vind het echt sneu voor hem dat hij schijnbaar geen kans heeft gehad om tot zichzelf te komen.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2008, 08:03   #11
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Hoor nu dat ze denken dat hij niet bewust zichzelf om zeep heeft geholpen
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2008, 18:39   #12
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Hoor nu dat ze denken dat hij niet bewust zichzelf om zeep heeft geholpen
Klopt. Het was dan ook wel een hele wazige en niet typische zelfmoord. Naakt en geen afscheidsbrief. Hij sliep waarschijnlijk naakt en ging net naar bed na het slikken van zijn slaappillen en andere medicijnen. Van slaapmiddelen wordt je lichaam afhankelijk en hoogstwaarschijnlijk nam hij steeds meer om hetzelfde effect te krijgen met alle gevolgen van dien.

Hij slikte teveel medicijnen, was waarschijnlijk te depressief, teveel slaapproblemen, teveel verslavingen om goed in te schatten hoeveel pillen je bij elkaar kan nemen. De combi die hij nam was dan ook hoogstwaarschijnlijk verkeerd of gewoon te hoog.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2008, 05:10   #13
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy Bekijk bericht
Klopt. Het was dan ook wel een hele wazige en niet typische zelfmoord. Naakt en geen afscheidsbrief. Hij sliep waarschijnlijk naakt en ging net naar bed na het slikken van zijn slaappillen en andere medicijnen. Van slaapmiddelen wordt je lichaam afhankelijk en hoogstwaarschijnlijk nam hij steeds meer om hetzelfde effect te krijgen met alle gevolgen van dien.

Hij slikte teveel medicijnen, was waarschijnlijk te depressief, teveel slaapproblemen, teveel verslavingen om goed in te schatten hoeveel pillen je bij elkaar kan nemen. De combi die hij nam was dan ook hoogstwaarschijnlijk verkeerd of gewoon te hoog.

Ellèndig als je zo aan je einde moet komen. Vind het erg lullig voor zn ex-vriendin/vrouw en zn kind!
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2008, 13:04   #14
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Ellèndig als je zo aan je einde moet komen. Vind het erg lullig voor zn ex-vriendin/vrouw en zn kind!
Inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat dit voor de familie mischien wel beter is dan zelfmoord. Het blijft natuurlijk een ellende maar het gevoel dat iemand uit mijn familie zelfmoord zou plegen...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2008, 18:10   #15
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat dit voor de familie mischien wel beter is dan zelfmoord. Het blijft natuurlijk een ellende maar het gevoel dat iemand uit mijn familie zelfmoord zou plegen...

Nee is waar.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haarfolikels dood of niet gebruiker1 AGA - Algemeen 5 21 juni 2005 22:52
Commotie na dood tasjesdief Robert18 Van alles en nog wat... 23 3 februari 2005 18:15
Iraanse tiener na seksmisbruik ter dood veroordeeld Robert18 Van alles en nog wat... 123 25 december 2004 22:36
Moslimdocent wenst Kamerlid Wilders dood Tiuri Van alles en nog wat... 150 7 december 2004 18:43
dood gre TTM - Algemeen 6 16 mei 2003 01:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.