Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 maart 2008, 15:45   #1
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Concert ervaringen

Hoooi,

Ik kan binnenkort kiezen voor een muziekconcert in de 013 (Dommelsch Zaal) in Tilburg of Paradiso in Amsterdam. Weet iemand welke de beste ervaring geeft qua sfeer, geluid etc.

Thanks!
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.



Laatst gewijzigd door kevin; 5 maart 2008 om 16:06
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 15:50   #2
Tai
HaarWeb lid
 
Tai's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2003
Berichten: 102
Paradiso staat bekend om z'n sfeer...en volgens mij ook vanwege het geluid..het is toch dedicated daarop toegerust? Paradiso dus volgens mij de betere van de 2.

Maar los van je vraag wil ik er ook wel een stellen: waarom maken sommige bands zo'n pokkeherrie? Ja, het zijn de mensen aan het mengpaneel die dat veroorzaken, maar die hebben dan al een of andere gehoorbeschadiging denk ik, want hard is nl niet altijd mooier..soms het tegenovergestelde!

Zaterdag was ik een trip down memory lane aan het doen in Den Bosch bij Level42. Ga al jaar en dag naar hun concert in NL en de laatste jaren ook altijd 1x per jaar met mijn broer naar de UK (eigen publiek, toch leuker).
Maar zaterdag was ik maar wat blij dat ik mijn oordopjes bij me had...wat een herrie. Nergens voor nodig lijkt me...iets zachter kan best en het publiek hoeft ook niet met suizende oren weg te gaan (waar ik dus geen last van had )
Tai is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 16:08   #3
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tai Bekijk bericht
Paradiso staat bekend om z'n sfeer...en volgens mij ook vanwege het geluid..het is toch dedicated daarop toegerust? Paradiso dus volgens mij de betere van de 2.

Maar los van je vraag wil ik er ook wel een stellen: waarom maken sommige bands zo'n pokkeherrie? Ja, het zijn de mensen aan het mengpaneel die dat veroorzaken, maar die hebben dan al een of andere gehoorbeschadiging denk ik, want hard is nl niet altijd mooier..soms het tegenovergestelde!

Zaterdag was ik een trip down memory lane aan het doen in Den Bosch bij Level42. Ga al jaar en dag naar hun concert in NL en de laatste jaren ook altijd 1x per jaar met mijn broer naar de UK (eigen publiek, toch leuker).
Maar zaterdag was ik maar wat blij dat ik mijn oordopjes bij me had...wat een herrie. Nergens voor nodig lijkt me...iets zachter kan best en het publiek hoeft ook niet met suizende oren weg te gaan (waar ik dus geen last van had )
Paradiso is al uitverkocht .

Veel mensen vinden hard geluid iets speciaals hebben. Het geeft meestal wel een extra dimensie aan de belevenis, maar het geluid moet niet pijn doen aan je oren .
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 17:53   #4
Stefke
TTM'er

 
Stefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 304
Geslacht:
Ik vond Tivoli in het centrum van Utrecht ook echt een prachtige sfeer hebben, het geluid vond ik ook erg bijzonder. (komt ook door de band vond ik) Bijkomend voordeel is dat de zalen niet al te groot zijn.

Je gaat dus niet af voor een super groot publiek


Een andere aanrader is 'de Boerderij' in Zoetermeer. Qua sfeer heeft het niet veel speciaals te bieden, maar het geluid was goed te noemen.
__________________
Zeilen op een zee van haren
Stefke is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 23:01   #5
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefke Bekijk bericht


Een andere aanrader is 'de Boerderij' in Zoetermeer. Qua sfeer heeft het niet veel speciaals te bieden, maar het geluid was goed te noemen.

In boerderij is inderdaad ontzettend goed geluid. Ik heb de band intwine daar eens mogen zien en dat was echt een geweldig optreden! Natuurlijk niet alleen door het geluid maar ook omdat het gewoon geweldige muzikanten zijn!
INT is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met de ELOS-methode Tini Hirsutisme - Behandelingen 11 4 augustus 2011 01:39
haarwerk k33 marijke Haarwerken 70 23 mei 2008 02:34
Dringend verzoek aan onze leden: post ervaringen! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 0 16 maart 2005 18:47
Negatieve ervaringen finasteride! Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 6 7 december 2003 17:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.