Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 juli 2016, 19:55   #16
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Innovator ga gewoon langs bij alle 3 de klinieken. Uit de verhalen die ik heb gehoord kan je beter wegblijven bij tattoo bob. Maar succes met je beslissing! Als jij het beste gevoel bij tattoo bob heb moet je natuurlijk daarheen gaan
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2016, 20:05   #17
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallo12 Bekijk bericht
Innovator ga gewoon langs bij alle 3 de klinieken. Uit de verhalen die ik heb gehoord kan je beter wegblijven bij tattoo bob. Maar succes met je beslissing! Als jij het beste gevoel bij tattoo bob heb moet je natuurlijk daarheen gaan
Wat voor verhalen heb je gehoord dan
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2016, 21:49   #18
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaa17 Bekijk bericht
Wat voor verhalen heb je gehoord dan
Ik ben ook benieuwd????
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2016, 01:39   #19
Tedje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Micro Hair Pigmentatie model gezocht

Na maanden van oefenen op oefenhoofden en oefenhuid ga ik volgende week de opleiding Micro Hair Pigmentatie in Rotterdam doen.

Nou ben ik op zoek naar een MODEL. Zelf heb ik al 40 jaar lang te maken met haarproblemen, zoals haaruitval, teruggroei, weer haaruitval.
Ervaringsdeskundige dus en ik oefen elke dag twee uur om ook bij het model al uitstekende kwaliteit te leveren, voor minder ga ik niet.

Met Micro Hair Pigmentatie zal ik mij altijd 100% inzetten voor het mooiste resultaat, het is zo belangrijk om tevreden in de spiegel te kijken.

Ik ga werken met biologische pigmenten die niet zo diep in de huid worden aangebracht als een tatoeage.
Het verschil zit hem in de superdunne micronaald, de diepte en het pigment.
De nieuwste pigmenten hebben een erg lange levensduur en soms na vele jaren is alleen nog een kleine touch-up nodig.

Welke man, of vrouw met alopecia androgenetica, of areata heeft interesse. Bij de behandeling zijn alleen de leraar en ik aanwezig.

Laatst gewijzigd door Tedje; 28 juli 2016 om 16:54 Reden: toevoeging
Tedje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2016, 19:16   #20
frankmhp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Ben Frank uit Zwijndrecht en zag dit voorbijkomen op het internet betreft Tattoo Bob en hun MHP. Ik kan heel duidelijk zijn ik ben daar geweest en het is super !!! Ik ben bij de andere klinieken ook geweest in Nederland maar daar had ik niet zulke resultaten gezien als bij Tattoo BOb.
Ik vraag mij dan ook af wie hier zo stukje schrijft ? is dat gewoon een MHP bedrijf die bang is voor concurrentie van Tattoo Bob?
Nu hebben 3 vrienden van mij zich ook laten behandelen met de ultra fijne techniek van Tattoo Bob en is werkelijk bizar goed. De zoon van Tattoo Bob (Ralph) die al jaren o.a medische Tattoo's aanbrengt en dit ook in ziekenhuizen moet doen op verzoek weet wel waar hij mee bezig is. Volgens mij is het heel simpel iemand die al zolang in het tattoo vak zit weet denk ik heus wel hoe hij dit moet aanbrengen. Mijn vrouw heeft haar wenkbrauwen ook door Ralph van Tattoo Bob laten doen...daarvoor 4 x bij een schoonheidssalon laten doen die het verziekt hadden en de inkt er niet in kreeg...bij hem was het in 1 x goed
frankmhp is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2016, 21:44   #21
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankmhp Bekijk bericht
Ben Frank uit Zwijndrecht en zag dit voorbijkomen op het internet betreft Tattoo Bob en hun MHP. Ik kan heel duidelijk zijn ik ben daar geweest en het is super !!! Ik ben bij de andere klinieken ook geweest in Nederland maar daar had ik niet zulke resultaten gezien als bij Tattoo BOb.
Ik vraag mij dan ook af wie hier zo stukje schrijft ? is dat gewoon een MHP bedrijf die bang is voor concurrentie van Tattoo Bob?
Nu hebben 3 vrienden van mij zich ook laten behandelen met de ultra fijne techniek van Tattoo Bob en is werkelijk bizar goed. De zoon van Tattoo Bob (Ralph) die al jaren o.a medische Tattoo's aanbrengt en dit ook in ziekenhuizen moet doen op verzoek weet wel waar hij mee bezig is. Volgens mij is het heel simpel iemand die al zolang in het tattoo vak zit weet denk ik heus wel hoe hij dit moet aanbrengen. Mijn vrouw heeft haar wenkbrauwen ook door Ralph van Tattoo Bob laten doen...daarvoor 4 x bij een schoonheidssalon laten doen die het verziekt hadden en de inkt er niet in kreeg...bij hem was het in 1 x goed
Ben ik de enigen die de echtheid van dit profiel betwijfeld? Eerste bericht is deze reactie.. Volgens mij gewoon een accountje van de kliniek zelf.
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2016, 22:10   #22
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Het zou me niks verbazen. Is niet de eerste.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2016, 10:34   #23
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
In een andere thread ook al opvallend positief commentaar over tattoo bob en zn zoon. Ik geloof beide niet.
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2016, 11:15   #24
frankmhp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2016
Berichten: 8
Geslacht:
pfff wat een onzin. Ben inderdaad een klant van Tattoo BOb en heb dus die stoppeltattoo laten doen. En dan ga je meer kijken op google en toen zag ik dit onderwerp naar boven . Is dat zo raar dat ik me aanmeld en hier op reageer ?
Heb zelf verder niks met haartransplantatie of zo. Zeg alleen dat vrienden het ook bij Tattoo Bob hebben laten doen en erg tevreden waren. Daarom begrijp ik niet als er zoiets op internet staat. Ik sta trouwens in de foto gallery .
Trouwens denk niet dat Tattoo Bob op forums zit of hem dat iets kan schelen ze bestaan al sinds 1968. Heb zelf ook veel tattoos van daar. Maar ook bij andere shops laten zetten
frankmhp is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2016, 15:06   #25
hijzonderhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2014
Berichten: 59
Geslacht:
Ik zou er wel wat om geven, andere thread waarin zo positief was gereageerd is 192.000 keer bekeken.
hijzonderhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2016, 17:32   #26
frankmhp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2016
Berichten: 8
Geslacht:
sorry ik weet niet wat u bedoelt. Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet handig of vaak te vinden ben op forums. Mijn reactie was alleen omdat ik dit voorbij zag komen op het "Net" verder heb ik niet veel verstand van haar klinieken of haar produkten. Weet alleen dat de stoppeltattoo bij en mij vrienden mooi is geworden
frankmhp is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2016, 18:51   #27
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankmhp Bekijk bericht
pfff wat een onzin. Ben inderdaad een klant van Tattoo BOb en heb dus die stoppeltattoo laten doen. En dan ga je meer kijken op google en toen zag ik dit onderwerp naar boven . Is dat zo raar dat ik me aanmeld en hier op reageer ?
Heb zelf verder niks met haartransplantatie of zo. Zeg alleen dat vrienden het ook bij Tattoo Bob hebben laten doen en erg tevreden waren. Daarom begrijp ik niet als er zoiets op internet staat. Ik sta trouwens in de foto gallery .
Trouwens denk niet dat Tattoo Bob op forums zit of hem dat iets kan schelen ze bestaan al sinds 1968. Heb zelf ook veel tattoos van daar. Maar ook bij andere shops laten zetten
Ja. De meeste doen eerst onderzoek naar de kliniek en stellen er vragen over in plaats van het aanprijzen van een kliniek in het eerste bericht. Waarom zou je naar de kliniek zoeken als je er al een MPH hebt laten doen?
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2016, 20:43   #28
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankmhp Bekijk bericht
sorry ik weet niet wat u bedoelt. Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet handig of vaak te vinden ben op forums. Mijn reactie was alleen omdat ik dit voorbij zag komen op het "Net" verder heb ik niet veel verstand van haar klinieken of haar produkten. Weet alleen dat de stoppeltattoo bij en mij vrienden mooi is geworden
Vooruit, ik geloof je
Elser is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2016, 23:08   #29
frankmhp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2016
Berichten: 8
Geslacht:
sorry maar wat een onzin maaa17.
Ben zelf daar klant en had alles op TV gezien waarom zou ik dan onderzoek op een forum? wist uberhaut niet af van een haarforum.
Nogmaals als je foto is de foto gallery staat en je ben enthousiast en je gaat ook andere fotos bekijken kwam ik dit forum tegen. En geef ik mij mening...sorry dat is Rotterdams,,,,
frankmhp is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2016, 10:02   #30
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Ik ga het vandaag laten doen, ik zal mijn voor en na foto's plaatsen als ik mijn MHP heb gehad..
Ben zelf ook heel erg benieuwd naar het resultaat...
Innovator is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mhp

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.