Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 19 augustus 2016, 23:13   #19
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Foto na behandeling 1

http://www.haarweb.nl/forum/album.php?albumid=642

Ik ben gister 19 augustus 2016 bij Tattoo Bob geweest voor een MHP behandeling. Ik heb gister de eerste van de vier ingeplande behandelingen gehad. Voordat er begonnen kon worden met MHP, werd mijn hoofd aan de bovenkant kaalgeschoren.
Deze behandeling duurde ongeveer 2,5- 3 uur. Tijdens deze behandeling heb ik de "pijn' aardig kunnen verdragen. Sommige plekken waren gevoeliger dan de andere.
Ik heb voor deze behandeling gekozen, omdat ik het een beetje zat was met smeren, slikken etc..
Ik heb namelijk nog overal wat haar en had me verdiept in haartransplantatie. Ik kwam voor mezelf achter dat als je een haartransplantatie doet, dat dit dan ook niet de eerste en de laatste zou zijn.
Een van de nadelen voor mij is dat je bij een MHP je haren eigenlijk zo kort mogelijk moet houden.
Na de eerste behandeling zag ik al een beetje resultaat, zie foto.
Ik begreep van Ralph dat het resultaat na de tweede en de rest van de behandeling goed zichtbaar zou worden.
Tijdens de behandeling heb ik een beetje tv zitten/liggen kijken onder het genot van een glasje water en een blikje Fanta op de kosten van Tattoo Bob. Voor de nazorg kreeg ik ook een busje Bepanthen mee, om twee keer te sprayen per dag..
Resultaten van behandeling 2 zal ik hier ook posten. Deze behandeling heb ik op 31 augustus...
Een nadeel is dat Tattoo Bob geen eigen parkeerplaatsen heeft. Ik vroeg of ze iets van een bezoekerspas hadden om de parkeerkosten wat te drukken, deze hadden ze helaas niet. Dus als je met de auto komt, dien je rekening te houden met betaald parkeren. Ik was voor die paar uurtjes iets van 7 Euro kwijt. Misschien is openbaar vervoer voor mij een optie, voor de volgende keer..
Ik zal van de zij, achterkant ook een foto maken en uploaden.
Wordt vervolgd..

Laatst gewijzigd door Innovator; 20 augustus 2016 om 13:41 Reden: Aanvulling Mhp behandeling bij Tattoo Bob
Innovator is offline   Met citaat reageren
 

Labels
mhp


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.