Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 februari 2008, 11:02   #1
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Goed nieuws voor de kalende mannen!!!!!!

AMSTERDAM - Kalende mannen hoeven niet meer te treuren. In tegenstelling tot wat veel wordt gedacht, vindt een groot deel van de Nederlandse vrouwen deze coupe helemaal niet onaantrekkelijk, zo blijkt uit onderzoek van Ruigrok NetPanel onder 543 mensen, in opdracht van shampoomaker Andrélon.

Voor 36 procent van de vrouwen is een man met een steeds dunner wordende bedekking van de hoofdhuid niet meer of minder aantrekkelijk dan mannen met een weelderige haardos. Maar wie probeert zijn minimale bezit te camoufleren tot een plakkerige 'Bob de Rooij-look', alsof het nog heel wat is, wordt genadeloos afgemaakt. Zeker 88 procent van de vrouwen zegt dan liever een kale man te zien.
Uit de studie blijkt voorts dat mannen steeds 'vrouwelijker' met hun haar omgaan. Zo vindt ruim een derde van de mannen dat hun dag pas goed is als ook hun haar goed zit. „Niet voor niets wast 39 procent van de mannen dan ook elke dag zijn haar. Een op de tien mannen föhnt zijn haar wel eens en eenzelfde aantal waagt zich wel eens aan een kleurtje”, stellen de onderzoekers.

Laatst gewijzigd door Martijn; 8 oktober 2008 om 22:10 Reden: beetje reclame van de zoekmachine eruitgehaald...
agatha is offline  
Oud 22 februari 2008, 14:32   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Voor 36 procent van de vrouwen is een man met een steeds dunner wordende bedekking van de hoofdhuid niet meer of minder aantrekkelijk dan mannen met een weelderige haardos. Maar wie probeert zijn minimale bezit te camoufleren tot een plakkerige 'Bob de Rooij-look', alsof het nog heel wat is, wordt genadeloos afgemaakt. Zeker 88 procent van de vrouwen zegt dan liever een kale man te zien. .
Ja, nogal wiedes bij een Bob-de-Rooij-look!

Niemand heeft 't echter niet in de gaten als een man een prachtig #64 lace remy haarwerkje draagt en bij #16 al helemáál niet.
Hanna is offline  
Oud 2 maart 2008, 20:41   #3
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik wil hier wel even op reageren in die zin dat ikzelf er nooit moeite mee gehad heb mannen (of vrouwen) te zien die kalend waren of werden. Op dit forum te ontdekken dat er zoveel mannen waren die dit een probleem vonden was echt een openbaring. Ikzelf heb het altijd niet meer dan normaal gevonden, niet minder sexy dan behaarde mannen.

En daarbij, who am i to judge??? Iemand wordt er niet beter of minder door vanwege meer of minder haar.
Marte is offline  
Oud 2 maart 2008, 22:17   #4
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
ik wil hier wel even op reageren in die zin dat ikzelf er nooit moeite mee gehad heb mannen (of vrouwen) te zien die kalend waren of werden. Op dit forum te ontdekken dat er zoveel mannen waren die dit een probleem vonden was echt een openbaring. Ikzelf heb het altijd niet meer dan normaal gevonden, niet minder sexy dan behaarde mannen.

En daarbij, who am i to judge??? Iemand wordt er niet beter of minder door vanwege meer of minder haar.
Dat vrouwen het niet zo'n probleem vinden hoor ik ook wel vaker, maar een dik vet kapsel kan zo ontzettend veel met je uiterlijk doen
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline  
Oud 2 maart 2008, 22:52   #5
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Dat vrouwen het niet zo'n probleem vinden hoor ik ook wel vaker, maar een dik vet kapsel kan zo ontzettend veel met je uiterlijk doen
Idd ,vind ik ook ,een mooie haardos maakt deel uit van je schoonheid als je alleen al weet hoe knap je er kan uitzien met verschillende haarstijlen. Daar tegenover stelt een kaal bolletje niks voor .
Bovendien zal een man met een mooie hardos veel meer zelfvertrouwen uitstralen dan een kalende ...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline  
Oud 2 maart 2008, 23:05   #6
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Idd ,vind ik ook ,een mooie haardos maakt deel uit van je schoonheid als je alleen al weet hoe knap je er kan uitzien met verschillende haarstijlen. Daar tegenover stelt een kaal bolletje niks voor .
Bovendien zal een man met een mooie hardos veel meer zelfvertrouwen uitstralen dan een kalende ...
mee eens.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 3 maart 2008, 01:38   #7
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
mee eens.
Btw ,dat trekt op veel he ,bovenstaande afbeelding bij dat artikel van die kalende vent ...is precies of der is ne vogel begonnen met een nest te maken op zen hoofd vooraan
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline  
Oud 3 maart 2008, 09:27   #8
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Sterker nog!

Ik vind sommige mannen juist extra sexy met een kaal hoofd! Die knappen er echt van op! Een goed lijf erbij, strakke kleding en natuurlijk een gezonde dosis zelfvertrouwen! Helemaal niks mis mee! En geloof me, ik ben behoorlijk kritisch!
Sammy is offline  
Oud 3 maart 2008, 15:25   #9
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
tja, persoonlijk maakt het mij absoluut niets uit of er nu veel of weinig haar op de hoofdhuid staat. Wel kan ik me voorstellen dat iemand die kalend of kaal is, en zich daardoor heel onzeker voelt, een andere, en door de meeste mensen minder antrekkelijk gevonden uitstraling dan iemand die wel zeker van zz is. Maar dat heeft dan vooral met uistraling en zelfvertrouwen te maken, niet met de hoeveelheid haar. Maar goed, wat iemand aantrekkelijk vindt en wat neit is natuurlijk erg persoonlijk. Zoiets kun je erg moeilijk voor iemand anders bepalen.
Marte is offline  
Oud 3 maart 2008, 15:29   #10
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Btw ,dat trekt op veel he ,bovenstaande afbeelding bij dat artikel van die kalende vent ...is precies of der is ne vogel begonnen met een nest te maken op zen hoofd vooraan
Tsja, het lijkt mij ook heel erg sterk dat vrouwen hem er zo beter uit vinden zien dan met een mooi kapsel......
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline  
Oud 3 maart 2008, 15:42   #11
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Gaarne hier verder: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12797
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weer 30 minuten gedwangd.... Grover TTM - Algemeen 7 25 december 2003 06:30
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14
goed nieuws! Priya Haarproblemen bij vrouwen 10 25 maart 2003 18:50
goed nieuws voor België bolleke TTM - Algemeen 11 29 april 2002 21:23
Goed nieuws (?) met betrekking tot HairMultiplication Jay Overige behandelingen 16 6 april 2002 17:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.