Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 mei 2021, 13:03   #31
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajn Bekijk bericht
Beste Mikey en andere hooggeleerde heren,

Allereerst dank voor het feit dat jullie tijd voor mij hebben kunnen vrijmaken tussen al dat Temptation Island kijken. Ik neem de wijze woorden van onze Henkie aan en ik zal na dit bericht niet meer hier inloggen. Dit forum is eigenlijk een prachtige metafoor voor de louche industrie die de HT-industrie is: regels gelden er niet, wetten die er zijn (zoals het simpelweg kunnen verwijderen van een account) worden niet nageleefd en het niveau van de gemiddelde deelnemer is er een van het tv-programma dat ik veelvuldig noem. Het brengt mij tenslotte ook tot een ander definitief besluit: ik ga lekker de tondeuse eroverheen halen en mijn tijd aan meer belangrijke zaken besteden.

Ik wens jullie hetzelfde, maar ik vrees gezien het niveau hier dat dit onhaalbaar is.

Adieu.
Hahaha je hebt echt niet in de gaten dat je jezelf alleen maar belachelijk maakt hè?

Je hebt 7 jaar op dit forum gezeten dus ga nou niet doen alsof je jezelf te goed voelt voor andere mensen op dit forum. "Ik ga mijn tijd aan meer belangrijke dingen besteden" zegt die heel interessant. Haha ja dat hebben we gemerkt.

Heel zielig dat je het ook nodig hebt om continu andere mensen belachelijk te maken en dat je zo zielig loopt te doen over het verwijderen van je account.

Je komt over als een klein gefrustreerd kind. Mensen hebben je van repliek gediend en daar kun je niet tegen dus neem je maar deze houding aan. Echt heel sneu...

Laatst gewijzigd door FVDS; 7 mei 2021 om 13:05
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2021, 16:53   #32
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Hahaha je hebt echt niet in de gaten dat je jezelf alleen maar belachelijk maakt hè?

Je hebt 7 jaar op dit forum gezeten dus ga nou niet doen alsof je jezelf te goed voelt voor andere mensen op dit forum. "Ik ga mijn tijd aan meer belangrijke dingen besteden" zegt die heel interessant. Haha ja dat hebben we gemerkt.

Heel zielig dat je het ook nodig hebt om continu andere mensen belachelijk te maken en dat je zo zielig loopt te doen over het verwijderen van je account.

Je komt over als een klein gefrustreerd kind. Mensen hebben je van repliek gediend en daar kun je niet tegen dus neem je maar deze houding aan. Echt heel sneu...
+1

Het is ook behoorlijk ironisch om beweringen over het niveau van anderen zonder onderbouwing als argumenten te gebruiken. Ook dat eisen dat iemand anders je account verwijdert, alsof anderen niks beters te doen hebben. Heb je er last van, verwijder dan lekker zelf je berichten.

Ook kloppen een aantal zaken die hij in z'n OP zet niet. Na een masteropleiding ben je een MSc/MA, vroeger Drs. maar zeker geen Dr. Daarnaast was de arts die mij behandeld heeft geen basisarts en is hij omgeschoold voor haartransplantaties. Ook is het resultaat voor een belangrijk deel afhankelijk van het naleven van de nazorg door de cliënt, zal me niks verbazen als mensen te veel roken bijvoorbeeld of ongezond eten. En dan is er nog een genetische component. Het is niet zo zwart/wit dat een tegenvallend resultaat enkel aan de kliniek te wijten is.

Laatst gewijzigd door Ssg92; 7 mei 2021 om 17:04
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2021, 22:04   #33
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
+1

Het is ook behoorlijk ironisch om beweringen over het niveau van anderen zonder onderbouwing als argumenten te gebruiken. Ook dat eisen dat iemand anders je account verwijdert, alsof anderen niks beters te doen hebben. Heb je er last van, verwijder dan lekker zelf je berichten.

Ook kloppen een aantal zaken die hij in z'n OP zet niet. Na een masteropleiding ben je een MSc/MA, vroeger Drs. maar zeker geen Dr. Daarnaast was de arts die mij behandeld heeft geen basisarts en is hij omgeschoold voor haartransplantaties. Ook is het resultaat voor een belangrijk deel afhankelijk van het naleven van de nazorg door de cliënt, zal me niks verbazen als mensen te veel roken bijvoorbeeld of ongezond eten. En dan is er nog een genetische component. Het is niet zo zwart/wit dat een tegenvallend resultaat enkel aan de kliniek te wijten is.
Niks aan toe te voegen.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
welke kliniek

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.