Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 oktober 2016, 16:17   #1
gebruiker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2009
Berichten: 4
Hairworld Istanbul 12-08-'16 Fue CT 2800 grafts

Iets minder dan 2 maanden geleden ben ik behandeld bij Hairworld Istanbul.

Een paar jaar geleden zo rond mijn 18e verjaardag begon de kaalheid toe te slaan, als jongen van 18 natuurlijk een ramp. Wat kon ik hier aan doen!? Na eerst medicatie te hebben gebruikt (minoxidil) en daar wel een klein beetje verschil mee had maar niet genoeg. Op mijn 22e gekozen voor een transplantatie bij een turkse kliniek (+- 3000 grafts) nadat in redelijk tevreden was over dit resultaat, het was niet top maar oke misschien 60% hergroei. Met meer ben je altijd blij natuurlijk en dat gevoel
overheersde maar dit was niet wat ik wilde en dit was me ook niet voorgehouden door de kliniek. Na lang twijfelen ervoor gekozen om een 2e behandeling te doen. Ik was jong en had maar 1 droom, HAAR! Zelfde kliniek, op naar Istanbul!
Deze keer werden er iets minder dan 3000 grafts geplaatst! De 2e behandeling... Tsja wat moeten we er over zeggen, drama ik heb eerlijk gezegd geen hergroei meer gezien. Totaal dus 6000 grafts. Het was nog steeds niet wat ik wilde en ik voelde me er nog steeds niet goed bij.. Bleef me haar nog steeds millimeteren zoals voor mijn eerste ht.. 6000 grafts, 6000€.. Was het het waard? Ik was niet veel opgeschoten.. Mijn haar was nog steeds een probleem waar iedereen om me heen kilos gel in hun haar smeerde stond ik om de dag me haar te milimeteren.. 2 jaar na mijn laatste ht in contact gekomen met BCN. Dit was het ik zou weer een volle 'coupe' krijgen oke wel milimeteren maar wel een 'volle bos' na 4 behandelingen te hebben gehad was ik redelijk tevreden het zag er echt top uit, niemand zag het. Tijdens de behandeling hebben ze mn haarlijn 2cm verlaagd omdat de oude getransplanteerde haarlijn gewoon niet mooi was. Ik moest dus nog steeds me haar om de dag milimeteren anders zag je verschil met de stoppeltjes omdat de haarlijn nu 2cm lager lag. Na een half jaar was ik daar ook weer klaar mee en zag ik in mijn omgeving mensen die waren behandeld bij HW istanbul. De resultaten waren zo goed dat ik begon te twijfelen over een 3e ht.. Na lang twijfelen en een goed gesprek, waarin hij me vertelde dat 2500 grafts de max is ivm mij. 2 vorige behandelingen gekozen om het toch te doen.

De dag van de behandeling.
Alles verliep eigenlijk zoals bij de vorige 2 HT's. Wel kreeg ik bij HW een pilletje zodat je in een 'roesje' kwam voor mijn gevoel deden daarom de verdovingen minder pijn. Totaal zijn er 2800 grafts geplaats 300 meer dan was afgesproken. Tijdens het consult was afgesproken dat ze zorgvuldig de grafts uit mijn donor zouden halen ivm de vorige 2 behandelingen zodat het niet een groot 'gat' zou worden en dit waren er dus 300 meer. Nu zijn we bijna 2 maanden verder er komen al redelijk wat haartjes naar boven. Dus ben benieuwd waar dit gaat eindigen. Heb van Hairworld een potje hairgrow pillen gekregen en wat vitamines omdat mijn haar voor de behandelig futloos was (omdat ik t toch altijd afscheerde nam ik geen vitamines meer voor mijn haar)
Voor de mensen die het willen volgen zal ik om de maand wat foto's plaatsen in mijn album.
gebruiker is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2016, 19:30   #2
mp0
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 75
Bijna 9000grafts, dat is nogal wat . Ik ben benieuwd naar je foto's ook die van je donor. Ik wens je voorspoedig herstel en een goed gevulde coupe.
mp0 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2016, 01:31   #3
webzilla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Hallo,

Heb je voor een FUE CT gekozen bij HW?
Ik ga zeker je volgende posts opvolgen!

Wens je alvast een zeer goede herstelling en een mooie coupe
webzilla is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2016, 18:44   #4
Haarbelangrijk1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2014
Berichten: 48
Geslacht:
Welke kliniek ging je bij je 1e en 2e behandeling?
Haarbelangrijk1 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2016, 23:18   #5
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Voor geinteresseerden as zondag om 11.55 uur is HWI op RTL4 bij het programma "altijd jong"
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2016, 19:54   #6
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Hi gebruiker. Balen zeg. 6 ruggen en je donor naar de klote. Ik heb zojuist ook een HT laten doen (2800 grafts bij Esteworld) en ik denk ook zeker om in de toekomst bij BCN aan te kloppen. Eerste contact is al gelegd. Hangt een beetje af van het resultaat uiteraard maar ik denk dat de combi HT/MHP op lange termijn een goede oplossing is. Hoe is je ervaring met BCN en waarom HWI gekozen. BCN heeft toch een overeenkomst met Veldhoven? Hoezo dan weer naar Turkije gezien je eerdere ervaringen? Geen kritiek overigens, fgewoon interesse.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2016, 15:26   #7
gebruiker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2009
Berichten: 4
Ik zit nu op bijna 3 maanden en de haren schieten letterlijk uit me hoofdhuid. Je ziet al zoveel verschil met 3 maanden geleden. ik zal om de 2 maanden foto's in mijn album plaatsen. Donor is wel nog steeds zichtbaar en zal ook altijd zichtbaar blijven onder de halve cm ben ik bang maar dat wist ik van te voren en is me ook duidelijk gemaakt door HWI. Ik heb inderdaad gekozen voor de FUE CT behandeling neem nu ook z'n 2,5 maand de pillen die je van HWI krijgt en heb het gevoel dat mijn bestaande haar daar ook goed op reageert. Over een maand krijgen jullie van mij weer een nieuwe update incl. foto's!
gebruiker is offline   Met citaat reageren
Oud 6 november 2016, 16:11   #8
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Jaa klopt was bij mij ook (ben ook bij HWI) behandeld. Gaat vrij snel dat de
grafts uitkomen. Bij 6 maanden zullen de meeste er wel uit zijn.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker Bekijk bericht
Ik zit nu op bijna 3 maanden en de haren schieten letterlijk uit me hoofdhuid. Je ziet al zoveel verschil met 3 maanden geleden. ik zal om de 2 maanden foto's in mijn album plaatsen. Donor is wel nog steeds zichtbaar en zal ook altijd zichtbaar blijven onder de halve cm ben ik bang maar dat wist ik van te voren en is me ook duidelijk gemaakt door HWI. Ik heb inderdaad gekozen voor de FUE CT behandeling neem nu ook z'n 2,5 maand de pillen die je van HWI krijgt en heb het gevoel dat mijn bestaande haar daar ook goed op reageert. Over een maand krijgen jullie van mij weer een nieuwe update incl. foto's!
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2016, 15:51   #9
Sonnyit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2016
Berichten: 1
Geslacht:
hallo...
ik ben nu 6 weken na de vue ct transplantatie, bij me hebben ze ook tussen de haren getransplanteerd, ik merk dat paar haren dat ik had voor de haartransplantatie groeien niet en sommige groeien wel , had je het ook ?

Laatst gewijzigd door Sonnyit; 15 november 2016 om 15:54
Sonnyit is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2017, 18:00   #10
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Heb je nog een update? Ik ben zelf ook aan het kijken bij HWI.

Gr Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2017, 12:32   #11
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Hee gebruiker, iedere 2 maanden een update geven lijkt niet helemaal gelukt te zijn. Wellicht ben je erg tevreden met je huidige situatie.

Kun je ons een update geven?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2017, 15:20   #12
Damian.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 31
Geslacht:
Bijna 9000 grafts? Ben wel erg benieuwd naar je donor area dan.

Vrij onmogelijk in de meeste gevallen zonder de donor area hevig toe te takelen.
__________________
BHR Clinic /// https://hairtransplantelite.com
Youtube /// https://www.youtube.com/channel/UCRk..._pcGSrH6J7FlJw
E-mail (consult) /// damian@bhrclinic.com
Damian. is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2017, 10:09   #13
nieuweharen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2015
Berichten: 22
Geslacht:
We zijn benieuwd naar een update!
nieuweharen is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2017, 22:16   #14
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Laatste online geweest 30 december jl. dus of die zich nog een keer laat zien :-p
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, hairworld, istanbul, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.