Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juni 2019, 01:43   #46
Hairhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2015
Berichten: 60
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Er lopen op dit moment ontelbare aangiftes tegen HASCI wegens pure oplichting en ook bij Justitie liggen meerdere aangiftes wegens oplichting/samenzwering/misleiding en deelname aan criminele organisatie want dat is het wanneer je mensen willens en wetens structureel met een heel team voor tientallen miljoenen geld aftroggelt door ze eerst voor te liegen en te misleiden om daarna door Coen Gho als vuil aan de kant te worden gezet en dat is echt hoe deze witteboordencrimineel te werk gaat! Deze hele HASCI organisatie draait maar om 1 ding en dat is mensen zwaar oplichten en heeft juridisch gezien veel kenmerken van een bende!!

Ontelbare aangiftes??

Snap niet waarom die nog niet gearresteerd is voor verminking ?
Heb vaak gezien op tv dat zulke kwakzalver dokters hard worden aangepakt
Door de staat . Wellicht komt er een keer een doorgedraaide patiënt die
Zich niet serieus genomen vind En die het recht in eigen handen neemt en Coen
Een kop kleiner maakt want dit is echt ziek wat ik lees.
Hairhair is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2019, 02:24   #47
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairhair Bekijk bericht
Ontelbare aangiftes??

Snap niet waarom die nog niet gearresteerd is voor verminking ?
Heb vaak gezien op tv dat zulke kwakzalver dokters hard worden aangepakt
Door de staat . Wellicht komt er een keer een doorgedraaide patiënt die
Zich niet serieus genomen vind En die het recht in eigen handen neemt en Coen
Een kop kleiner maakt want dit is echt ziek wat ik lees.
Ik heb meerdere malen per telefoon een gesprek geprobeerd te voeren met Coen Gho want een afspraak maken in de kliniek om mijn klacht te bespreken daar had hij geen tijd voor en zelfs per telefoon liet hij het hele gesprek constant stiltes vallen en op een gegeven moment midden in het gesprek verbrak hij de lijn met de mededeling dat ie wat beters te doen had!! Wat ik zelf heb gezien en ook gehoord van ander HASCI slachtoffers is dat Coen Gho absoluut geen geweten heeft en schijt heeft aan alle klachten! Ik wilde in eerste instantie een review achterlaten op hun Facebookpagina maar dat was niet mogelijk en de hele review functie was zelfs uitgeschakeld. HASCI is ook de enige kliniek in Europa waar men geen review achter kan laten op eigen Facebook pagina omdat deze ALLEMAAL negatief waren.

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 14 juni 2019 om 15:22
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2019, 03:32   #48
Hairhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 november 2015
Berichten: 60
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
Ik heb meerdere malen per telefoon een gesprek geprobeerd te voeren met Coen Gho want een afspraak maken in de kliniek om mijn klacht te bespreken daar had hij geen tijd voor en zelfs per telefoon liet hij het hele gesprek constant stiltes vallen en op een gegeven moment midden in het gesprek verbrak hij de lijn met de mededeling dat ie wat beters te doen had!! Wat ik zelf heb gezien en ook gehoord van ander HASCI slachtoffers is dat Coen Gho absoluut geen geweten heeft en schijt heeft aan alle klachten! Ik wilde in eerste instantie een review achterlaten op hun Facebookpagina maar dat was niet mogelijk en de hele review functie was zelfs uitgeschakeld. HASCI is ook de enige kliniek in Europa waar men geen review achter kan laten op eigen Facebook pagina omdat deze ALLEMAAL negatief waren.


Heb je al aangifte gedaan van verminking ?
Hairhair is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2019, 13:26   #49
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairhair Bekijk bericht
Heb je al aangifte gedaan van verminking ?
Ik heb inmiddels een rechtszaak aangespannen tegen deze HASCI witteboordencriminele organisatie en zal misschien later ook aangifte gaan doen voor verminking!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 15 juni 2019 om 13:36
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2019, 20:59   #50
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
COEN GHO is een smerige kwakzalver.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2019, 00:58   #51
Member
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Met verbijstering deze en andere berichten over de HASCI kliniek gelezen. Een kliniek die een groot spoor van slechte haartransplantaties (verminkingen) en diep ongelukkige patienten achterlaat. De slachtoffers, vaak psychisch lijdend onder hun haarprobleem worden, in plaats van de hulp te krijgen die ze nodig hebben en in alle redelijkheid zouden kunnen verwachten, in medisch, cosmetisch en financieel opzicht moedwillig bedrogen en beschadigd voor het leven.

Patienten wordt voorgelogen dat de procedure leidt tot nieuwe groei in hun donorgebied terwijl hiervoor geen enkel wetenschappelijk bewijs bestaat. Integendeel, de operatie wordt zo slecht en onprofessioneel uitgevoerd dat donor gebieden onnodig beschadigd worden, waardoor een hersteloperatie vaak niet eens meer mogelijk is. Wat erg voor deze patienten! Wat erg ook dat deze patienten vervolgens zo ontzettend in de steek worden gelaten..

WAT IS DIT AFSCHUWELIJK ZEG!!!

Iedereen die op wat voor manier dan ook aan deze smerige misdadige praktijken meewerkt zou zich diep moeten schamen! En dat geldt nog het meest voor Coen Gho. Ik wens de slachtoffers van HASCI veel sterkte toe in het verwerken van hun leed en het vervolgen van deze walgelijke criminele organisatie.
Member is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2019, 01:52   #52
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
Mijn opinie:

Heel rationeel en feitelijk gezien kunnen er twee mogelijkheden zijn ten aanzien van het resultaat:
1. De eerste is dat HASCI niet waarmaakt wat gemiddeld genomen verwacht mag worden van een haartransplantatie voor een bepaald budget.
2. De tweede is dat HASCI wél waarmaakt wat gemiddeld genomen verwacht mag worden van een haartransplantatie voor een bepaald budget.

Punt twee kan pas ontkracht worden als er genoeg feiten zijn.. Dit houdt in principe in minimaal voor en ná foto’s gepubliceerd dienen te worden van een ‘redelijk’ aantal patiënten om punt twee te ontkrachten. Hierin zijn waarschijnlijk twee problemen:
- Ten eerste de schaamte bij de patenten. Deze distantiëren zich (na een tijd) van de ‘ellende’.
- Ten tweede de mogelijkheid om de resultaten te bundelen en objectief te laten beoordelen door deskundigen (dat zal de stap zijn om zo eventueel tot een rechtelijke macht te wenden). Dit laatste dient op een of andere manier georganiseerd te worden (door al dan niet belanghebbenden).

Een mogelijke oplossing: Dit forum kent veel meer bezoekers dan leden en zeker leden die posten. Open een draadje waarin een oproep staat om naar één persoon resultaten te sturen. Deze archiveert de resultaten en de gegevens van de personen. Op deze manier bundel je met elkaar feiten. Naar een persoon zeg ik omdat de drempel wellicht lager is dan foto’s voor iedereen te publiceren. Let erop dat het een ‘gevalideerd lid’ is (en niet eventueel iemand van HASCI). Organiseer indien mogelijk met elkaar een stichting (niet duur!). De next step naar een eventuele rechterlijke macht zal zo mogelijk kunnen worden en de drempel lager.

Ten aanzien van de methode van HASCI ‘an sich’ ben ik bang dat er oneindig gediscussieerd kan worden. Vermeerdering ja/nee, stamceltransplantatie ja/nee. Vergeet niet dat ongetwijfeld een team van juristen de protegé is voor HASCI. Steek de energie in het bundelen van mislukte resultaten!

Heel veel succes!!
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2019, 12:04   #53
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Ik denk toch dat het beter is om de media op te zoeken! Want ik denk dat hij met die rechtszaken er toch weer makkelijk vanaf komt! En met de media kunnen we hem waarschuwen voor de rest van Nederland. Misschien radar of Alberto zoiets
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2019, 14:11   #54
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Ik denk toch dat het beter is om de media op te zoeken! Want ik denk dat hij met die rechtszaken er toch weer makkelijk vanaf komt! En met de media kunnen we hem waarschuwen voor de rest van Nederland. Misschien radar of Alberto zoiets
Laten we met z'n allen een mail sturen naar Alberto Stegemans want pas wanneer er veel klachten zijn over iemand besteden de media aandacht aan dit soort onderwerpen! Ik heb ook geheime video opnamen die ik in de Rechtszaak ga gebruiken van een ex-hoofdarts van HASCI waarin deze arts precies uitlegt tot op de kleinste detail hoe Coen Gho mensen oplicht. Deze arts noemt Coen Gho een grote oplichter en zegt heel duidelijk in de opnamen dat meerdere artsen afscheid hebben genomen omdat ze gewetensbezwaren hadden en niet konden aanzien hoe kwetsbare patiënten werden opgelicht! Deze arts was ook doodsbang voor Coen Gho omdat elke arts die daar werkt een zwijgcontract/wurgcontract moet tekenen met verstrekkende gevolgen wanneer iemand uit de school klapt en alles in het contract is natuurlijk verpakt onder het mom van Beroepsgeheim! Na de Rechtszaak zal ik alle geheime video opnames op YouTube gooien!! Nogmaals, laten we met z'n alle Alberto mailen!
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2019, 14:42   #55
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Gaan we zeker doen! Als iemand één e-mail evt heeft van Alberto is het welkom!
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2019, 15:05   #56
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer Bekijk bericht
Gaan we zeker doen! Als iemand één e-mail evt heeft van Alberto is het welkom!
Hierbij het E-mailadres van Alberto Stegemans: alberto@albertostegeman.nl Met de geheime video opnames die ik heb van de HASCI arts heb ik al het meeste werk gedaan voor Alberto! Het enige wat hij moet doen is uitzenden en heel Nederland en de rest van de wereld waarschuwen voor deze walgelijke beroepsoplichter/kwakzalver!
IEDREEN DIE DIT LEEST STUUR A.U.B. EEN EMAIL NAAR ALBERTO STEGEMANS MET EEN KORT VERHAAL OVER HASCI OPLICHTING!! SAMEN STAAN WE STERK!!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 16 juni 2019 om 15:35
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2019, 19:16   #57
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Hierbij het E-mailadres van Alberto Stegemans: alberto@albertostegeman.nl Met de geheime video opnames die ik heb van de HASCI arts heb ik al het meeste werk gedaan voor Alberto! Het enige wat hij moet doen is uitzenden en heel Nederland en de rest van de wereld waarschuwen voor deze walgelijke beroepsoplichter/kwakzalver!
IEDREEN DIE DIT LEEST STUUR A.U.B. EEN EMAIL NAAR ALBERTO STEGEMANS MET EEN KORT VERHAAL OVER HASCI OPLICHTING!! SAMEN STAAN WE STERK!!
Het lijkt mij niet de bedoeling dat jan en alleman gaat mailen naar Alberto dat HASCI oplichterij is. Alleen slachtoffers zou juist zijn, anders krijg je rare toestanden.
Ik snap dat je kwaad bent maar oproepen van dit soort praktijken is ook niet juist.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2019, 22:41   #58
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Het lijkt mij niet de bedoeling dat jan en alleman gaat mailen naar Alberto dat HASCI oplichterij is. Alleen slachtoffers zou juist zijn, anders krijg je rare toestanden.
Ik snap dat je kwaad bent maar oproepen van dit soort praktijken is ook niet juist.
In het geval van Coen Gho maakt het geen moer uit aangezien onomstotelijk vast staat dat deze idioot en keiharde oplichter is en de mensen gaan ook niet zeggen dat zij behandeld zijn door HASCI maar gewoon aan de bel trekken en deze oplichter signaleren!
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2019, 02:18   #59
jorisvermeer
HaarWeb lid
 
jorisvermeer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2015
Berichten: 58
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
In het geval van Coen Gho maakt het geen moer uit aangezien onomstotelijk vast staat dat deze idioot en keiharde oplichter is en de mensen gaan ook niet zeggen dat zij behandeld zijn door HASCI maar gewoon aan de bel trekken en deze oplichter signaleren!
Toch moet je het er niet bij neer leggen! Misschien als hij met een camera op zijn neus toch wel gaat nadenken!

alberto@albertostegeman.nl
jorisvermeer is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2019, 14:29   #60
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairgroww Bekijk bericht
In het geval van Coen Gho maakt het geen moer uit aangezien onomstotelijk vast staat dat deze idioot en keiharde oplichter is en de mensen gaan ook niet zeggen dat zij behandeld zijn door HASCI maar gewoon aan de bel trekken en deze oplichter signaleren!
Dan wil je ervaringen van slachtoffers, niet dat jan en alleman mailt dat het een oplichter is, dan neemt een persoon als Alberto het ook niet serieus.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
coen gho, hair stem cell clinic, hairscience institute, hasci, hsi, kwazalver, oplichter

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.