Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 juli 2004, 18:40   #1
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
donshaartjes

Mensen die middeltjes tegen haaruitval gebruiken zijn vaak blij als op de kale plekken donshaartjes verschijnen. Ze zijn pigmentloos en erg klein, dus moeilijk te zien. Echter zien mensen dit wel als een eerste teken van hergroei. Dit snap ik niet helemaal, donshaartjes zitten er toch altijd. No matter hoe kaal je al bent, donshaartjes zitten er toch nog gewoon?

Bij mijzelf zie ik op m'n kale inhammen gewoon volop veel donshaartjes als ik goed kijk. Echter, deze donshaartjes zitten ook gewoon op m'n voorhoofd enzo. Mijn vraag aan mensen die claimen donshaartjes te groeien: Is het gewoon niet zo dat die donshaartjes er altijd al gezeten hebben maar dat je ze nog nooit hebt gezien?
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2004, 17:49   #2
Skybax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Berichten: 34
zijn deze niet langer dan de andere donshaartjes op je voorhoofd?
Skybax is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2005, 18:14   #3
Hallo1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 33
Ik ben het helemaal met Robert eens, ik gebruik nu bijna 2 maand Minoxdixil, en dacht eerst ook he er komen donshaartjes, maar al vrij snel dacht ik het zelfde als robert als ik goed in het licht keek. Die zitten ook op mijn voorhoofd
Tot nu toe brengt dat middel dan ook niets tot nauwelijks wat uit bij mij. Had zelfs het idee dat het sneller ging met mijn inhammen toen ik minox ben gaan gebruiken
Hallo1 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2005, 18:21   #4
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
die donsharen zijn niet hetzelfde. Ik krijg van minoxidil en soortgenoten wel donsharen, maar die worden dermate lang dat ik ze tussen mijn vingers kan houden.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2005, 22:14   #5
Skybax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Berichten: 34
bij mij dunt het gewoon uit overal en langs de kant van men haarlijn(aan men inhammen) heb ik blonder haar,dat is haar dat probeert terug te groeien nadat het is uitgevallen door ontsteking... maar na nen tijd probeert het ni meer... aangezien dat het bij mij niet hormonaal is(normaal toch ni hoofdzakelijk),heb ik hetzelfde effect denk ik als jullie die minoxidil gebruiken..
Skybax is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2005, 16:46   #6
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
Ja dat klopt, je hele hoofd heeft donshaartjes en ik dacht eerst ook hergoei maar toen zag ik dat mijn voorhoofd die haartjes ook had............... maar............ wat mij toen al zo vreemd leek was dat als ik de doshaartjes zou rekenen tot haartjes ik een haarlijn zou krijgen die bijna rond was, die van een meisjes dus.......... wat bleek wel, bij mijn haargrens zijn haartjes die langer zijn dan de donshaartjes, wel nog pigmentloos maar groeien wel...........
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2005, 17:26   #7
Skybax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2004
Berichten: 34
wel niet volledig,maar toch min of meer hetzelfde,de haartjes(pigmentloos) en volgens mij langer dan donshaartjes(verscheidene toch meer dan een halve centimeter) liggen wel plat en hebben geen kracht.(en uitgedund :-s) Maar toch langer dan donshaartjes denk ik.
Hoe lang zijn donshaartjes eigenlijk?(of van wanneer kun je zeggen dat het geen donshaartje meer is?)
Skybax is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
donshaartjes komop AGA - Algemeen 7 3 september 2003 19:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.