Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 april 2023, 16:32   #16
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Amen naar de laatste 2 posts.

De post van Iliasilias gaat in mijn ogen ook echt te ver. Gezien zijn post historie over hasci is dit in dezelfde stijl maar kan ik niet waarderen in dit topic. Je komt, vind ik, ook niet echt volwassen over als je op zo'n manier je punt wilt maken.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 00:16   #17
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Amen naar de laatste 2 posts.

De post van Iliasilias gaat in mijn ogen ook echt te ver. Gezien zijn post historie over hasci is dit in dezelfde stijl maar kan ik niet waarderen in dit topic. Je komt, vind ik, ook niet echt volwassen over als je op zo'n manier je punt wilt maken.
Begrijpend lezen is ook moeilijk voor jou! Ik heb persoonlijk met Deborah gesproken en heb haar persoonlijke verhaal wat ze mij heeft verteld omtrent haar verleden met HASCI gedeeld hier, niet meer en niet minder!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 16 april 2023 om 00:46
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 00:53   #18
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Begrijpend lezen is ook moeilijk voor jou! Ik heb persoonlijk met Deborah gesproken en heb haar persoonlijke verhaal wat ze mij heeft verteld omtrent haar verleden met HASCI gedeeld hier, niet meer en niet minder!
Deborah is niet de enige die leidt onder het verleden van HASCI, Freek die ook eerder bij HASCI heeft gewerkt en nu bij Beuclinic werkt heeft ook hetzelfde probleem.
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 13:47   #19
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Toen ik in de kliniek van Deborah was en met haar sprak kon ik wel heel duidelijk merken dat ze behoorlijk professioneel was en goudeerlijk.
Ze doet totaal niet aan marketing en gaf eerlijk en duidelijk advies zonder dat ze ging pushen.

Ze neemt ook heel veel tijd voor een consult, deze duurde 1,5 uur en ik was echt zeer onder de indruk hoe perfect ze alles uitlegde.

Ze zegt ook dat ze heel erg blij is dat ze nu eindelijk alles op haar eigen manier doet, en de patiënten eerlijk advies geeft en niet meer zo commercieel en marketing gericht hoeft te werken.
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.