![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
|
Bekijk resultaten enquête: Ja, ik zou graag willen Bloggen op HaarWeb! | |||
... en ik heb geen bezwaar tegen een toekomstige kleine donatie. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 29,63% |
... en ik sta open voor een toekomstige kleine donatie. |
6 | 22,22% |
... maar ik heb wel bezwaar tegen een toekomstige kleine donatie. |
13 | 48,15% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools | Weergave |
![]() |
#16 | |
Your friendly webmaster
![]() Geregistreerd: 5 mei 2001
Geslacht: ![]() |
Citaat:
![]()
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Your friendly webmaster
Citaat:
Bedankt voor je stem! Net zoals de bovenstaande leden heb jij nu ook toegang tot je eigen HaarWeblog.
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Your friendly webmaster
Enquete gesloten
Ik sluit nu de enquete en de discussie, aangezien er geen nieuwe feedback meer op komt.
Dit is het eindresultaat: ----- ... en ik heb geen bezwaar tegen een toekomstige kleine donatie: 8 leden ... en ik sta open voor een toekomstige kleine donatie: 6 leden ... maar ik heb wel bezwaar tegen een toekomstige kleine donatie: 13 ----- 14 tegen 13 dus... een zeer kleine meerderheid die er geen bezwaar tegen heeft dat aan het gebruik van de HaarWeblogs een kleine donatie is gekoppeld. N.a.v. het feit dat nog niet veel leden aan het bloggen zijn geslagen hebben wij besloten de Blogs voorlopig gratis te houden. Verder hebben een groot aantal leden aangegeven in de bovenstaande enquete te willen bloggen, maar horen wij hier verder niets meer van. Deze leden zullen per vandaag afgesloten worden van het gebruik van een eigen HaarWeblog. Leden die aangegeven hadden te willen bloggen: AnthonieH bjuke BouncingSoul Calolalisane Dundee Grover haargek Henk Keen kevin Kick maasen klaassen loesje08 mek Mind Your HAIR Minei miss_angel MissVirusje ray Rickiej sassie31 sevenswords Stacey Stefke Tinniemans Webmaster Zoevo Leden in het groen zijn aan het bloggen geslagen, leden in het oranje hebben wij niets meer van vernomen. Deze laatste groep is per vandaag afgesloten van een eigen HaarWeblog. Mocht je je alsnog willen aanmelden voor een eigen HaarWeblog, dan kan dat hier.
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- Laatst gewijzigd door Webmaster; 3 februari 2009 om 13:29 |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
5 mei 2006 : HaarWeb viert haar 5-jarig bestaan! | Webmaster | Mededelingen | 50 | 7 januari 2014 19:39 |