Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
10 februari 2009, 14:46 | #16 | |
Your friendly webmaster
Geslacht: |
Citaat:
Want... precies zoals je al zegt: mijn profiel fotoalbum zie je niet als je mijn profiel bekijkt. Alleen zie ik hem zelf wel. Hetzelfde geldt voor jouw profiel: andere leden zullen jouw profiel fotoalbum niet zien verschijnen op jouw profiel. Behalve jijzelf.
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- Laatst gewijzigd door Webmaster; 10 februari 2009 om 14:48 |
|
10 februari 2009, 15:31 | #17 |
HaarWeb lid
|
Ik heb gevraagd aan Henk om dat even te checken en Henk kreeg het net zo in beeld als ik, dus met dat Test-achtergrondje in het fotoalbum. Rara...(?)
|
10 februari 2009, 19:28 | #18 | |
Your friendly webmaster
Citaat:
... vraag het eens aan een normaal lid (geen Moderator) en kijk maar eens wat zij zien.
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
|
10 februari 2009, 21:56 | #19 |
Poster v/h Jaar 2008
Het zou echt een heel stuk helpen als je meteen 'live' ziet wat er aan de gehele profiel pagina verandert en niet het kleine voorbeeld wat je nu ziet. Daar wordt ik niet echt wijzer uit. Is dit misschien mogelijk? .
10 februari 2009, 22:18 | #20 |
HaarWeb lid
|
Kevin,
Klik gewoon onderaan op Wijzigingen Opslaan en ga dan weer naar je profiel. Het makkelijkste is om de gewenste kleurcodes te kopiëren en te plakken i.p.v. opnieuw zoeken in dat kleurenkaartje. Een achtergrond kiezen voor een tekstveld is niet aan te bevelen, want dan wordt de tekst al snel onleesbaar. Grote Balk en Kleine Balk kloppen niet in het voorbeeldvenstertje. De Kleine Balk is de bovenste. De Grote Balk wordt gevormd door de tabbladen. Laatst gewijzigd door Hanna; 11 februari 2009 om 02:15 |
Discussietools | |
Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies | ||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
5 mei 2008: HaarWeb bestaat 7 jaar! | Webmaster | Mededelingen | 19 | 23 september 2013 14:33 |
10 jaar geleden | jornkielman | Chirurgische behandelingen | 5 | 20 maart 2002 23:25 |