![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#16 |
Your friendly webmaster
![]() Geregistreerd: 5 mei 2001
Geslacht: ![]() |
Ik bedoel met 'wanneer' : op welk moment? M.a.w: welke pagina op HaarWeb open je?
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Loser
De startpagina volgens mij. En anders de nieuwe berichten-pagina. Maar eerlijk gezegd heb ik daar niet op gelet. Het gaat om de pagina's die ik vanaf 21.20 heb bezocht. Dat zijn er maar een paar. Ik lees het morgen wel, ga nu hangen!
![]() |
#18 | |
Your friendly webmaster
Citaat:
Graag hoorde ik van meer mensen een bevestiging of zij nog virusmeldingen krijgen.
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- Laatst gewijzigd door Webmaster; 11 januari 2010 om 00:15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Loser
Op dit moment krijg ik geen melding. Ik laat het wel weten als het anders is.
![]() |
#20 |
HaarWeb lid
Ik had precies hetzelfde als limbo gisteren op mijn pc.
Ik kon er ook niet inkomen toen ik rechtstreeks naar haarweb ging. Het lukte wel om via een omweg binnen te komen. Ik kreeg ook precies dezelfde melding als Limbo. Vanaf vorige week maandag kon ik ook niet meer inloggen op mijn werk, en thuis lukte dat wel gewoon. Ik kreeg ook de melding van het virus en ik heb toen, stom van me op allow gedrukt. Ik weet het niet zeker of het door mij kwam, maar 2 uur later hadden we server problemen op mijn werk en moesten we allemaal uitloggen om het probleem te verhelpen. Ik zeg verder niets, maar ben bang dat het ook door het virus kwam ![]() Maar ja wat wil je. Ik ben Hektor....prince of Troy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Oeps.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Loser
Je moet hektor niet quoten. Dadelijk heb je ook een virus of een paard binnen...
![]()
![]() |
#23 |
HaarWeb lid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
HaarWeb lid
Ook ik kan weer normaal binnenkomen op haarweb
![]() Al staat mijn anti-virus en andere beveiligingsvechters wel paraat je weet het nooit hier ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Your friendly webmaster
N.a.v. het uitblijven van verdere meldingen van onze leden in deze discussie kunnen wij er vanuit gaan dat HaarWeb na de afgelopen 2 bijzonder vervelende virusuitbraken compleet vrij is van virussen en volledig veilig te gebruiken is.
Ik heb verdergaande maatregelen getroffen om te voorkomen dat wij ooit nog met een dergelijke situatie geconfronteerd worden. Bedankt voor jullie inbreng,
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Loser
Graag gedaan. Laten we hopen dat dit idd de laatste keer was!
![]() |
Discussietools | |
Weergave | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
5 mei 2006 : HaarWeb viert haar 5-jarig bestaan! | Webmaster | Mededelingen | 50 | 7 januari 2014 19:39 |