![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 | ||
Your friendly webmaster
![]() Geregistreerd: 5 mei 2001
Geslacht: ![]() |
![]()
Recentelijk kwam in gesprekken met 2 van onze huidige/vaste adverteerders iets naar voren wat ik graag bij deze wil delen. Onafhankelijk van elkaar lieten ze ons exact hetzelfde weten, namelijk dat...
50% van hun clïenten/inkomsten via HaarWeb komt (!) Dit bleek uit eigen enquête/onderzoek van de desbetreffende bedrijven. Deze cijfers tonen overduidelijk aan wat tegenwoordig de impact van HaarWeb is in de wereld van haarproblematiek in Nederland en Belgïe. Citaat:
Citaat:
Tot zover,
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- Laatst gewijzigd door Webmaster; 13 juli 2011 om 18:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HaarWeb lid
|
adverteren op haarweb wat levert het op
ik ben me aan het inlezen, waar kan ik de info over adverteren vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Your friendly webmaster
![]() Geregistreerd: 5 mei 2001
Deze informatie staat niet vermeldt op onze website: neem hiervoor contact op met de Webmaster.
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
HaarWeb lid
Adverteren
Goedemiddag Webmaster,
Graag kom ik in contact met jullie om te kunnen adverteren op het Haarweb forum. Hoe kan ik jullie het best bereiken? Gr Kruim |
![]() |
![]() |