![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#256 |
Loser
Geslacht: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Loser
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Loser
|
![]() |
![]() |
![]() |
#261 |
HaarWeb lid
|
Ik ben een Brabo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Loser
Daar heb ik geen problemen mee. Werk inmiddels bijna langer in Brabant dan ik heb gedaan in Limburg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
HaarWeb lid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Loser
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
HaarWeb lid
|
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die van boven de grote rivieren vandaan komt.
![]() |
![]() |
#266 | |
Loser
Citaat:
Anyway, ik heb niets tegen jou, 28-04-1982! Je mag zowaar hier in Limburg komen wonen van mij... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Ik ben overigens ooit een keer in Limburg geweest om carnaval te vieren. En ik moet zeggen, het was echt supergezellig om een keer mee te maken. De mensen daar waren erg gastvrij, en vooral erg gemoedelijk. Er was alleen 1 groot probleem, ik kon bijna niemand fatsoenlijk verstaan. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Alleen het probleem met *jax "supporters" is dat ze het leuk vinden om met een overgrote meerderheid onschuldige mensen (inclusief kinderen) het licht uit de ogen te slaan. En daar kun je Hagenezen niet van beschuldigen. Ik was zelf ook altijd anti hooligan/geweld/problemen totdat ik zelf een keer door 4 "zgn Ajaxsupporters" zonder reden de IC ingeschopt ben. Wa betreft hun "geuzennaam" Zolang ik *j*x supporters nog met israelische vlaggen, shirtjes en liedjes zie, denk ik niet ze die naam snel kwijt zullen raken. Geen enkele supporter van DH, Feyenoord, Utrecht of F.C. Schubbekutteveen is antisemiet. Maar als supporters zichzelf uitdrukkelijk associeren met Joden, kun je verwachten dat daar bepaalde reacties op komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
HaarWeb lid
|
Verder is het inderdaad heel erg vervelend wat je is overkomen. Echter, dat heeft naar mijn idee heel erg weinig met Ajax te maken.
Een paar jaar geleden waren we weer eens met zijn allen gezellig naar Ajax geweest. Toen de wedstrijd eenmaal afgelopen was, en wij op het station stonden, bleek er een grote treinstoring te zijn. De enige manier om richting huis te kunnen was over Utrecht CS! Dus wat gebeurde er vervolgens? een bomvolle trein met Ajax supporters werdt naar Utrecht gestuurd. in deze trein zaten beslist geen hooligans, maar vaders met kinderen, oudere mensen, etc. Eenmaal aangekomen in Utrecht, bleek er amper politie op de been! vervolgens werdt er voor mijn neus een oudere vrouw van de roltrap afgechopt omdat zij een Ajax sjaaltje omhad! Lopend in de stationshal kregen vaders en kinderen behoorlijke klappen te verwerken, zonder dat zij ook maar iets gedaan hadden! En weet je wat nu het domme is? De typses die dat deden kom je helaas in ieder stadion tegen...Alleen hebben zij een ander shirt aan, of schreeuwen zij een andere clubnaam! Dat soort mensen komen niet voor het voetbal, maar komen gewoon om te rellen. En helaas kom je ze overal tegen. ![]()
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|