![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#16 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
ik heb AnthonieH een PB gestuurd met een link naar een forum waar wel een apart voorsteltopic is ! Groetjes, Astrid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Your friendly webmaster
![]() Geregistreerd: 5 mei 2001
Thanks Astrid (where's the 'like' button when you need it ?!).
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Your friendly webmaster
Citaat:
Goede vraag en ik heb een vermoeden waarom dat zo is. Kun jij een link geven naar een profiel waarbij het tabblad niet aanwezig is? Citaat:
Citaat:
![]() We hebben dit op de planning gezet voor het voorjaar 2014, dus je kunt binnenkort een eerste versie van de wegwijzer verwachten. Laat ons s.v.p. ook daarop jou (en jullie) feedback horen. Thanks!
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
HaarWeb lid
Graag gedaan; ik denk graag met jullie mee
![]() Hier een link van twee leden, die geen tabblad 'over mij' heeft. En zo zijn er nog meerdere. http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=23657 http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=26376 Succes. Ik wens iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een gezond 2014. Groetjes van Astrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Your friendly webmaster
Yup, zoals ik al dacht hebben deze leden geen enkele velden ingevuld die getoond worden in het tabblad [Over mij] en daarom verschijnt het tabblad simpelweg niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
HaarWeb lid
Tabblad over mij bij je profiel
Aha
![]() Echter, als dit tabblad 'over mij' standaard bij je profiel staat wordt men ook getriggerd om het in te vullen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Your friendly webmaster
Citaat:
![]() Alleen... in zowel AGA - Algemeen als in TTM - Algemeen staat er eentje. Maar niet in AA - Algemeen en Hirsutisme - Algemeen. Om deze inconsistentie recht te trekken, zullen we ook in AA - Algemeen en Hirsutisme - Algemeen een voorsteltopic introduceren, om mee te beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Your friendly webmaster
Keuze: 4 wegwijzers of 1 globale?
Citaat:
Een van de punten is nu: Zullen wij de wegwijzer voor nieuwe leden, zoals voorgesteld door Astrid26... Citaat:
Citaat:
Een voorbeeld van hoe dit nu al gebeurd vind je hier: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=8834. Daarin is de wegwijzer geïntegreerd in het voorsteltopic en verder zie je al dat een wegwijzer voor AGA heel anders zal zijn als een wegwijzer voor TTM of welke andere aandoening dan ook.
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- Laatst gewijzigd door Webmaster; 26 december 2013 om 14:16 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Your friendly webmaster
Keuze: 4 voorstel-threads of 4 voorstel-forums?
Om onze moderator AnthonieH te quoten (uit een andere discussie) : Citaat:
Webmaster HaarWeb oprichter en webmaster www.haarweb.nl HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer) Code of Ethics ----------------------------------------------------------------------- ‘You can be helping many people, but if you are not helping yourself, you have missed the one person you were born to heal.' ~Alan Cohen ----------------------------------------------------------------------- Laatst gewijzigd door Webmaster; 26 december 2013 om 14:19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
HaarWeb lid
Fijn dat er achter de schermen gewerkt wordt om het forum gebruiksvriendelijker te maken. TOP!
Er zijn m.i. twee mogelijkheden voor (nieuwe)leden om zich voor te stellen: 1) een apart voorsteltopic; elk nieuw lid maakt een eigen draadje aan, waarop alleen de moderator kan reageren/welkom heet en evt. verwijst naar zoekfunctie etc. (zodat je geen 'vervuiling' in dit voorsteltopic krijgt). OF 2) er komt een algemeen draadje, bijv. 'regels / hoe werkt dit forum / hoe stel ik mij voor' . In dit draadje wordt gemeld dat nieuwe leden zijn/haar gegevens in haar/zijn profiel kan zetten bij tabblad 'over mij' en haar/zijn regime kan plaatsen in de handtekening. Dan is een apart voorsteltopic m.i. helemaal niet nodig. Als iedereen 'over mij' en zijn handtekening invult ben je al een heel eind. Ik ben benieuwd wat de moderators en andere forumleden hiervan vinden? Succes moderators. Jullie zijn goed bezig. Groetjessss, Astrid Laatst gewijzigd door Astrid26; 26 december 2013 om 20:05 Reden: Typfout en aanvulling |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deel van een tekst verplaatsen | jennifer | Hoe gebruik ik het Forum? | 2 | 19 september 2004 13:59 |