Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 april 2023, 12:18   #46
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Hij levert goed werk af hoor! Maar er zijn nog meer artsen die zeer mooie resultaten behalen. Ook dit soort resultaten heb ik meer gezien ook in NL. Misschien niet zo vaak meer op haarweb maar toch.

Ik vind dat je door deze opmerking vrijgeeft dat jouw perceptie van een mooi resultaat vrij basaal is. Niks mis mee, maar iedereen ziet dat hij ver boven de rest uitsteekt wereldwijd, laat staan in nederland.

Je zal bij anderen resultaten tegenkomen waar de haarlijnen zijn verboren, foto's zijn genomen waarbij het haar gekamd is in een voorkeursrichting en ook nog eens met opzet vaag gemaakt, zodat de klant niet eens een eerlijke vergelijking kan maken. Als iedere kliniek foto's zou posten van goede kwaliteit zoals feugenix het doet, dan zouden veel klinieken zonder klanten komen te zitten (en in nl vrij zeker iedere kliniek).
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 13:04   #47
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Wereldwijd zelfs?? Deze arts is écht niet uniek en er zijn legio voorbeelden van (minimaal) hetzelfde soort resultaten. Daarnaast is het bij hem altijd een combi met ondersteunende middelen, terwijl er ook artsen zijn die het puur natuur met een HT bereiken. Google eens wat rond zou ik zeggen.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 13:55   #48
Lucb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2020
Berichten: 194
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Wereldwijd zelfs?? Deze arts is écht niet uniek en er zijn legio voorbeelden van (minimaal) hetzelfde soort resultaten. Daarnaast is het bij hem altijd een combi met ondersteunende middelen, terwijl er ook artsen zijn die het puur natuur met een HT bereiken. Google eens wat rond zou ik zeggen.
Dit forum is bedoeld om toekomstige kandidaten kennis te laten maken met een haartransplantatie en de ervaringen van andere te kunnen lezen en hiervan te kunnen leren. Dus een haartransplantatie zonder u haaruitval te stabiliseren heeft geen zin u haren die er nog staan voor de transplantatie zullen gewoon blijven uitvallen als je ze niet beschermd tegen aantasting van dht. En de wortels terug verstrekt die al aangetast zijn. Dit doe je met finasteride voor bescherming tegen dht en orale minoxidil om de verzwakte wortels terug te herstellen
__________________
Mijn behandeling bij Feugenix:
https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39483
Lucb is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 14:31   #49
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Wereldwijd zelfs?? Deze arts is écht niet uniek en er zijn legio voorbeelden van (minimaal) hetzelfde soort resultaten. Daarnaast is het bij hem altijd een combi met ondersteunende middelen, terwijl er ook artsen zijn die het puur natuur met een HT bereiken. Google eens wat rond zou ik zeggen.
Je hebt er echt weinig kaas van gegeten. Slaat kant noch wal.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 15:25   #50
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Wereldwijd zelfs?? Deze arts is écht niet uniek en er zijn legio voorbeelden van (minimaal) hetzelfde soort resultaten. Daarnaast is het bij hem altijd een combi met ondersteunende middelen, terwijl er ook artsen zijn die het puur natuur met een HT bereiken. Google eens wat rond zou ik zeggen.
Ik gebruik alleen Finasteride, welke ondersteunende middelen heb jij het over? Wat heeft Finasteride met de haartransplantatie te maken? Er komen daar echt geen haren door terug zover ik weet. Wacht, was jij niet diegene die zei dat men te hard was voor Deborah Smaal? Je hebt vreemde meningen mijn inziens.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 17:02   #51
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
Ik vind dat je door deze opmerking vrijgeeft dat jouw perceptie van een mooi resultaat vrij basaal is. Niks mis mee, maar iedereen ziet dat hij ver boven de rest uitsteekt wereldwijd, laat staan in nederland.

Je zal bij anderen resultaten tegenkomen waar de haarlijnen zijn verboren, foto's zijn genomen waarbij het haar gekamd is in een voorkeursrichting en ook nog eens met opzet vaag gemaakt, zodat de klant niet eens een eerlijke vergelijking kan maken. Als iedere kliniek foto's zou posten van goede kwaliteit zoals feugenix het doet, dan zouden veel klinieken zonder klanten komen te zitten (en in nl vrij zeker iedere kliniek).



Haha denk denk dat ik al heel wat meer haarlijnen op dit e.a. andere forums heb gezien in die 12 jaar waar ik lid van ben. Weet wel degelijk hoe een haarlijn wordt opgebouwd.



Ja soms wordt er inderdaad met foto's gesjoemeld of kapsels aangepast om het wat mooier te laten lijken maar doet elke kliniek. Dat hij ver boven andere uitsteekt wereldwijd is wel heel overtrokken hoor. Nu short het bij jouw aan kennis en overzicht. Er zijn talrijke websites en forums ter inzage.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 17:06   #52
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Wereldwijd zelfs?? Deze arts is écht niet uniek en er zijn legio voorbeelden van (minimaal) hetzelfde soort resultaten. Daarnaast is het bij hem altijd een combi met ondersteunende middelen, terwijl er ook artsen zijn die het puur natuur met een HT bereiken. Google eens wat rond zou ik zeggen.

Ja hoor zijn er zeker meerdere:


Dr Couto; Hasson en Wong, Freitas en vele oude rotten alsook goede nieuwkomers die vaak commercieel niet worden vermeld op bepaalde commercieel betaald lijsten of forums. Maar goed daar ga ik nu niet op in.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 18:01   #53
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
Je hebt er echt weinig kaas van gegeten. Slaat kant noch wal.
Jij wel met je beweringen. Misschien tijd voor een aparte fanpagina?

Laatst gewijzigd door Erik.; 16 april 2023 om 18:06
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 18:08   #54
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Ik gebruik alleen Finasteride, welke ondersteunende middelen heb jij het over? Wat heeft Finasteride met de haartransplantatie te maken? Er komen daar echt geen haren door terug zover ik weet. Wacht, was jij niet diegene die zei dat men te hard was voor Deborah Smaal? Je hebt vreemde meningen mijn inziens.
Ik doelde ook op finasteride. Tijdelijk een oplossing maar als je stopt gaat de degradatie net zo hard door (zo niet harder). Aangaande Deborah; ik ken haar totaal niet maar vond dat er op haar persoon gespeeld werd. Vind ik ook naarstig als je niet weet wat er aan de hand is. Vreemde mening of niet; ik noem dat omgangsvorm.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 22:33   #55
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Ik doelde ook op finasteride. Tijdelijk een oplossing maar als je stopt gaat de degradatie net zo hard door (zo niet harder). Aangaande Deborah; ik ken haar totaal niet maar vond dat er op haar persoon gespeeld werd. Vind ik ook naarstig als je niet weet wat er aan de hand is. Vreemde mening of niet; ik noem dat omgangsvorm.
Als je jaren mensen hebt voorgelogen en opgelicht (al dan niet in dienst van je werkgever) mag daar best een mening over gevormd worden. Dat heeft niets te maken met niet weten wat er aan de hand is. Dat niemand precies weet waarom ze gestopt is dat klopt, maar dat staat daar los van. Overigens heb ik vorige/afgelopen zomer contact met haar gehad en dat ging ook niet echt vlekkeloos. Ik kreeg pas na 2,5 maand reactie op mijn mail. Dusja, over omgangsvorm gesproken...

Maargoed, back on topic. Het lijkt me juist dat de meeste klinieken Finasteride voorschrijven, dat staat naar mijn mening toch echt los van het directe resultaat van de haartransplantatie zelf. De Finasteride heeft op mijn resultaat vrijwel geen invloed. Andere medicatie gebruik ik niet.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 16 april 2023 om 22:35
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2023, 22:35   #56
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Ja hoor zijn er zeker meerdere:


Dr Couto; Hasson en Wong, Freitas en vele oude rotten alsook goede nieuwkomers die vaak commercieel niet worden vermeld op bepaalde commercieel betaald lijsten of forums. Maar goed daar ga ik nu niet op in.
Hasson en Wong heb ik toen (voor mijn transplantatie) ook bekeken, maar ben daar echt niet van onder de indruk als ik eerlijk ben.

Freitas en Dr Couto heb ik nooit resultaten van bekeken, dus kan ik niet over oordelen.

Dat er wereldwijd artsen zijn die ook net zo'n sterke resultaten behalen als Fuegenix geloof ik direct (de wereld is groot), maar binnen Nederland zie ik niet in welke kliniek dezelfde (consistent goede) resultaten behaald...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 09:58   #57
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Hasson en Wong heb ik toen (voor mijn transplantatie) ook bekeken, maar ben daar echt niet van onder de indruk als ik eerlijk ben.

Freitas en Dr Couto heb ik nooit resultaten van bekeken, dus kan ik niet over oordelen.

Dat er wereldwijd artsen zijn die ook net zo'n sterke resultaten behalen als Fuegenix geloof ik direct (de wereld is groot), maar binnen Nederland zie ik niet in welke kliniek dezelfde (consistent goede) resultaten behaald...

Hasson & Wong zijn met name goed met de FUT transplantaties en iets minder met de FUE maar toch goed.


Dr Couto van Spanje is extreem goed en zij wachtlijst zonder reclame vanuit andere instanties is enorm lang. Freitas is ook een opkomend talent en deze zijn stukken betaalbaarder dan fuegenix.


Er bestaat geen enkele (grote) kliniek die 100% consistent goede resultaten behaald. Er zitten altijd mindere resultaten tussen die wij niet altijd te zien krijgen of die niet gepost worden. Ook fuegenix heeft hier iemand op het forum behandeld wat helemaal fout ging.
Altijd realistisch blijven en je kan je voorstellen dat als je honderden mensen behandeld die matig haar hebben er altijd een paar minder goede tussen zitten.


In NL heb je Kliniek Veldhoven en Eberson Hair Clinic die veel behandelen en ook goede tot zeer goede resultaten produceren die nog betaalbaar zijn. In Belgie zitten ook nog zeer goede klinieken die al decennia prima resultaten produceren.



Is fuegenix goed, ja hoor en een prima aanwinst voor NL.
Dus er zitten 3 goede klinieken in NL en de rest is nog matig maar wie weet volgen er nog meer in toekomst.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 12:44   #58
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Ik wacht nog steeds op iemand die mij een top resultaat kan laten zien van Veldhoven.

D.w.z.: met duidelijke, scherpe foto's. Het liefst ook foto's buiten genomen en goede closeup foto's van de haarlijn.

Er wordt hier altijd geroepen dat Veldhoven zo goed is, maar kom eens met voorbeelden/resultaten aub.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 13:20   #59
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op iemand die mij een top resultaat kan laten zien van Veldhoven.

D.w.z.: met duidelijke, scherpe foto's. Het liefst ook foto's buiten genomen en goede closeup foto's van de haarlijn.

Er wordt hier altijd geroepen dat Veldhoven zo goed is, maar kom eens met voorbeelden/resultaten aub.

Zit zeker wel wat in wat je zegt maar vele mensen willen niet hun foto 's zomaar online delen helaas. Wellicht met financiele compensatie maak je meer kans hierop maar vaak lastig blijkbaar.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 13:23   #60
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Heb inderdaad ook nog geen resultaten voorbij zien komen. Kijk weleens op het internationale forum en daar is eigenlijk alleen Eberson een beetje bekend. 1 resultaat van Veldhoven daar gezien wat zeer slecht was. Deze is ook naar Bisanga gegaan om het te laten herstellen. Dus denk in principe dat Fuegenix er wel boven staat in NL. Internationaal gezien zullen alle top klinieken wel een beetje vergelijkbaar zijn? Wat denken jullie? Conclusie, Nederland Fuegenix en daarna Eberson? Internationaal: Bisanga, Couto en Fuegenix? Zoiets of is dit onzin Haha?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, munib ahmad


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.