Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 april 2023, 13:30   #61
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Heb trouwens een keer op een consult van een dokter gehoord dat ook een zeer groot deel marketing is. Als je als kliniek veel tijd spendeert in marketing op de social media platforms kan je ook voor het publiek ineens een "top" kliniek zijn. Zo hebben ze bijvoorbeeld op hair restoration network een lijst met "recommended" surgeons. Later vertelde iemand hierop dus dat je dit krijgt wanneer je een contributie betaalt.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 13:30   #62
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Ik zou ook wel wat mooie resultaten van Veldhoven willen zien (goed licht en details). Ik overweeg namelijk hier een HT te laten doen, maar zoek nog iets meer overtuiging.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 13:53   #63
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
En Eberson? Je kan tegenwoordig ook bij BHR in Belgie naar Dr. Kostis vragen. Deze is getraind door Dr. Bisanga en is een stuk goedkoper. Zelfde kliniek en geloof ook onder supervision van Dr. Bisanga.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 15:15   #64
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Ik zou ook wel wat mooie resultaten van Veldhoven willen zien (goed licht en details). Ik overweeg namelijk hier een HT te laten doen, maar zoek nog iets meer overtuiging.
Dat heb ik tijdens mijn laatste consult ook al aangegeven dat er geen foto's meer op staan.
Zij gaven aan dat ze bij de overgang naar de nieuwe website, hier door de drukte nog niet aan toegekomen zijn.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 17:36   #65
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Ja oke, maar dat is toch wel cruciaal voor oriënterende cliënten die niet zomaar ergens willen in stappen.

Wat dat betreft durft Fuegenix wel met de ‘billen bloot’ te gaan en haarscherpe foto’s te laten zien. Ingezoomd op de haarlijn of video’s waarbij door het haar gekamt wordt. Dat is overtuigend en kan ik alleen maar respecteren.

Het is alleen heel jammer dat hij niet meer te betalen is voor de gemiddelde Nederlander, of zelfs Nederlanders die gespaard hebben.

Met nog steeds heel heel veel geld, maar nog enigszins te doen, kun je wel terecht bij Veldhoven. Maar dan is het als (toekomstig) client wel fijn dat je wat bewijs hebt van hun werk, op de overtuigende manier zoals bijvoorbeeld Fuegenix doet.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 18:25   #66
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Ja oke, maar dat is toch wel cruciaal voor oriënterende cliënten die niet zomaar ergens willen in stappen.

Wat dat betreft durft Fuegenix wel met de ‘billen bloot’ te gaan en haarscherpe foto’s te laten zien. Ingezoomd op de haarlijn of video’s waarbij door het haar gekamt wordt. Dat is overtuigend en kan ik alleen maar respecteren.

Het is alleen heel jammer dat hij niet meer te betalen is voor de gemiddelde Nederlander, of zelfs Nederlanders die gespaard hebben.

Met nog steeds heel heel veel geld, maar nog enigszins te doen, kun je wel terecht bij Veldhoven. Maar dan is het als (toekomstig) client wel fijn dat je wat bewijs hebt van hun werk, op de overtuigende manier zoals bijvoorbeeld Fuegenix doet.

Ja foto 's en video's al kammende door de haren. Zie je bij Eberson ook meer en meer op hun instagram account. Hier video resultaat 2800 grafts. Goed resultaat of niet?


https://www.instagram.com/p/B9Gq-YqH..._web_copy_link




Denk dat het niet meer van deze tijd is niet meer transparant te zijn met je resultaten.




__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 18:27   #67
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Heb trouwens een keer op een consult van een dokter gehoord dat ook een zeer groot deel marketing is. Als je als kliniek veel tijd spendeert in marketing op de social media platforms kan je ook voor het publiek ineens een "top" kliniek zijn. Zo hebben ze bijvoorbeeld op hair restoration network een lijst met "recommended" surgeons. Later vertelde iemand hierop dus dat je dit krijgt wanneer je een contributie betaalt.

Ja goeie je betaald vaak voor de buitenlandse forums. Enkele duizenden dollars en soms nog veel meer voor die Amerikaanse sites.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 18:46   #68
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Na Fuegenix lijkt me Eberson wel echt het beste in NL. Veldhoven is echt te weinig zichtbaar lijkt me en Transhair en Zantens zijn volgens mij ook niet zo goed.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 21:09   #69
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Eberson zie nu niet zoveel meer van maar aantal jaren terug werd hij enorm geprezen. Ik heb alleen het idee dat hij niet zoveel de aandacht zoekt maar dat hij toch wel weet dat de klanten komen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2023, 21:31   #70
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Ja foto 's en video's al kammende door de haren. Zie je bij Eberson ook meer en meer op hun instagram account. Hier video resultaat 2800 grafts. Goed resultaat of niet?


https://www.instagram.com/p/B9Gq-YqH..._web_copy_link




Denk dat het niet meer van deze tijd is niet meer transparant te zijn met je resultaten.





Absoluut een schitterend resultaat van Eberson en heel goed dat hij zijn resultaten op Instagram zet. Dit had ik ook graag gezien van een geprezen kliniek als Veldhoven. Dan krijg je toch een wat beter beeld van de resultaten die zij hebben/leveren.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 01:26   #71
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Ik wacht nog steeds op iemand die mij een top resultaat kan laten zien van Veldhoven.

D.w.z.: met duidelijke, scherpe foto's. Het liefst ook foto's buiten genomen en goede closeup foto's van de haarlijn.

Er wordt hier altijd geroepen dat Veldhoven zo goed is, maar kom eens met voorbeelden/resultaten aub.
Geld ook voor Eberson. Zijn resultaten zijn zeer matig, lage dichtheden en heel pluggy. Daarnaast zijn de foto’s vaag en zijn de haarlijnen niet te zien danwel verborgen.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 01:31   #72
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Ja foto 's en video's al kammende door de haren. Zie je bij Eberson ook meer en meer op hun instagram account. Hier video resultaat 2800 grafts. Goed resultaat of niet?


https://www.instagram.com/p/B9Gq-YqH..._web_copy_link




Denk dat het niet meer van deze tijd is niet meer transparant te zijn met je resultaten.





Dit zegt genoeg. Je hebt het over een goed resultaat maar de video lijkt genomen te zijn met een nokia 3310 en is heel vaag. Vergelijk het eens met videos van Cuoto en Fuegenix.

Dit kan anno 2023 niet. En als iemand zulke vage video’s plaatst dan is dit met opzet.

Bovendien is de haarlijn totaal niet te zien. Wat wil je beoordelen? Dat het vol is? Vol is niet voldoende.

Vergelijk het eens met bijvoorbeeld de videokwaliteit hier:

https://youtu.be/nuRL1-8fW5A

Ik zal maar iemand hierboven citeren die wel heel goed doorheeft wat er aan de hand is. Proficiat HVL!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Ja oke, maar dat is toch wel cruciaal voor oriënterende cliënten die niet zomaar ergens willen in stappen.

Wat dat betreft durft Fuegenix wel met de ‘billen bloot’ te gaan en haarscherpe foto’s te laten zien. Ingezoomd op de haarlijn of video’s waarbij door het haar gekamt wordt. Dat is overtuigend en kan ik alleen maar respecteren.

Het is alleen heel jammer dat hij niet meer te betalen is voor de gemiddelde Nederlander, of zelfs Nederlanders die gespaard hebben.

Met nog steeds heel heel veel geld, maar nog enigszins te doen, kun je wel terecht bij Veldhoven. Maar dan is het als (toekomstig) client wel fijn dat je wat bewijs hebt van hun werk, op de overtuigende manier zoals bijvoorbeeld Fuegenix doet.

Laatst gewijzigd door Thooselle; 18 april 2023 om 01:40
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 09:00   #73
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Eberson zie nu niet zoveel meer van maar aantal jaren terug werd hij enorm geprezen. Ik heb alleen het idee dat hij niet zoveel de aandacht zoekt maar dat hij toch wel weet dat de klanten komen.

Ja klopt, hij is totaal niet geinteresseerd in schreeuwerige aandacht op betaalde forums of via commercieele consulenten.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 09:01   #74
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Absoluut een schitterend resultaat van Eberson en heel goed dat hij zijn resultaten op Instagram zet. Dit had ik ook graag gezien van een geprezen kliniek als Veldhoven. Dan krijg je toch een wat beter beeld van de resultaten die zij hebben/leveren.

Wellicht komt Veldhoven ook straks hiermee.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2023, 09:08   #75
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Dit zegt genoeg. Je hebt het over een goed resultaat maar de video lijkt genomen te zijn met een nokia 3310 en is heel vaag. Vergelijk het eens met videos van Cuoto en Fuegenix.

Dit kan anno 2023 niet. En als iemand zulke vage video’s plaatst dan is dit met opzet.

Bovendien is de haarlijn totaal niet te zien. Wat wil je beoordelen? Dat het vol is? Vol is niet voldoende.

Vergelijk het eens met bijvoorbeeld de videokwaliteit hier:

https://youtu.be/nuRL1-8fW5A

Ik zal maar iemand hierboven citeren die wel heel goed doorheeft wat er aan de hand is. Proficiat HVL!



Je vergelijkt dr. Couto, een van werelds beste resultaten producerende haararts met dr. Eberson. Couto is ook een stuk duurder trouwens net als fuegenix extreem duur is.



De insta video van eberson was van 2020 trouwens en hij neemt de video's snel op met zijn mobieltje zonder bewerking en dat soort dingen.

Lage dichtheden valt mee en hangt ervan af hoe dik je haar is en hoeveel grafts je laat plaatsen.
Als je kijkt naar de klanten van Couto die hebben allen van dat dikke spaanse haar en hij zet ze meestal op medicijnen als finasteride. Eberson adviseert dit ook wel laat die keuze meestal aan jezelf over.


Maar goed, betere kwaliteit video's of foto's, daar zit wat in.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, munib ahmad


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.