Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 januari 2023, 15:09   #31
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
Na een open en prettig consult heb ik besloten om mijn 2e HT op 14 maart bij Hairtec te laten uitvoeren , het grote pluspunt was voor mij de mogelijkheid om ook uit mijn baardzone grafts te oogsten en de ongezien flexibele planning , doel is wat meer verdichting bij de haarlijn en de kruin.

De opportunist in mij gaat er van uit dat een nieuwe kliniek in de beginfase extra zijn best doet om goede resultaten neer te zetten

Opvallend is toch wel dat de transitie van de vorige kliniek naar de nieuwe niet altijd even soepel verloopt ,als ze de telefoon opnemen word soms nog de oude naam genoemd (die uit Den Haag) , verder gaat het contact wel heel snel ,ook op zondagavond word er vrij snel teruggemaild.

Ik zal t.z.t laten weten hoe het een ander is verlopen ,goed ,middelmatig of slecht .
Bedankt voor je reactie
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 16:07   #32
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairtec Bekijk bericht
Dat een van onze baliemedewerksters de naam van haar oude werkgever noemt (gebeurde ook een keer waar ik zelf bij stond en ze werd er rood van) is wel begrijpelijk als je jarenlang ergens hebt gewerkt. We zullen voortaan tijdens de dagstart een Haka introduceren en de naam Hairtec gezamenlijk 10x uitschreeuwen
Ik heb net een intake gesprek voor 13 feb gepland en Josje doet het prima aan de telefoon hoor . Goede bedrijfsnaam, goed informatief en vriendelijk
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 19:24   #33
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Ik heb net een intake gesprek voor 13 feb gepland en Josje doet het prima aan de telefoon hoor . Goede bedrijfsnaam, goed informatief en vriendelijk
Fijn om te weten dat ze voor het herexamen is geslaagd😁. We ontvangen je met alle plezier op de 13e!
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 19:28   #34
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarlem01 Bekijk bericht
Je kan ze op instagram volgen en daar zie je wel al enkele foto’s.
Ik vind vooral de foto’s kort na de behandeling er erg proper en goed uit zien als ik dat vergelijk met andere klinieken op dit forum.
Over hun prijs zou ik me geen zorgen maken, als een nieuwe kliniek dezelfde prijzen heeft als bv een Veldhoven of Eberson is het heel moeilijk om klanten te overtuigen om voor hun te kiezen.
Ik verwacht dat hun prijzen na een jaar en meer resultaten wel marktconform zullen zijn.
Wat ik me wel afvraag is waarom zo weinig hoog aangeschreven klinieken de DHI methode gebruiken?
Prijs is wel duurder maar kortere hersteltijd en betere dichtheid zou toch een beter resultaat moeten opleveren?
Of is dit gewoon een fabeltje?
Beide technieken hebben zo hun voordelen maar met DHI is de haardichtheid nog beter te bereiken en het herstel is zeker nog sneller. Ik wil daarmee niet de Saffier FUE diskwalificeren, want die voeren wij zelf ook dagelijks uit. Maar DHI is gewoon de volgende stap in de evolutie van haartransplantaties en wordt vanzelf gemeengoed met de tijd.
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 20:52   #35
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairtec Bekijk bericht
Beide technieken hebben zo hun voordelen maar met DHI is de haardichtheid nog beter te bereiken en het herstel is zeker nog sneller. Ik wil daarmee niet de Saffier FUE diskwalificeren, want die voeren wij zelf ook dagelijks uit. Maar DHI is gewoon de volgende stap in de evolutie van haartransplantaties en wordt vanzelf gemeengoed met de tijd.
Kom op. Dit kan je toch niet menen?
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 20:58   #36
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Kom op. Dit kan je toch niet menen?
Uiteraard zou het voor het lezerspubliek een teleurstelling zijn als ik niet zo reageren met: “waarom zou ik het niet (moeten) menen”.
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 21:51   #37
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Kom op. Dit kan je toch niet menen?
Kan je uitleggen wat je niet " normaal" vindt?
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 21:54   #38
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Ik ben even pro josje
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2023, 00:42   #39
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairtec Bekijk bericht
Beide technieken hebben zo hun voordelen maar met DHI is de haardichtheid nog beter te bereiken en het herstel is zeker nog sneller. Ik wil daarmee niet de Saffier FUE diskwalificeren, want die voeren wij zelf ook dagelijks uit. Maar DHI is gewoon de volgende stap in de evolutie van haartransplantaties en wordt vanzelf gemeengoed met de tijd.
Is er bewijs van deze statements?
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2023, 12:12   #40
Xaviatus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 september 2017
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Is er bewijs van deze statements?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan het in ieder geval niet zo snel vinden.
Xaviatus is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2023, 13:01   #41
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Is er bewijs van deze statements?

DHI methode is al zoooo oud en zeker niets nieuws.


Oorspronkelijk uit Korea komende en bekend als Choi implanter en later commercieler op de markt gebracht door een een Griekse franchiseketen:


1970: Founding of DHI in Palo Alto, CA

Konstantinos Giotis of Athens founds Direct Hair Implantation (DHI), a center for research, treatment, and innovation. Inspired to change the world by restoring lost confidence to those suffering from hair loss and scalp disorders, Dr. Konstantinos Giotis founds DHI in Palo Alto.


Is deze techniek slecht? Nee maar diegene die hem hanteerd moet ervaren en goed erin zijn. Rest is marketing!
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2023, 13:52   #42
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Ik beweer ook niet dat DHI nieuw is, maar in Nederland wordt de techniek nog niet breed gehanteerd. Ik ben van mening dat dat mettertijd wel gaat toenemen als meer mensen opgeleid en ervaren zijn in deze techniek.

Op internet staan veel blogs/filmpjes die beide methoden beschrijven met de voor- en nadelen en soms zelfs verwijtend door de auteur die pro- X of Y is. Helemaal niet nodig, want beide technieken hebben hun meerwaarde bewezen en kunnen prima naast elkaar bestaan. En naast techniek is het juist de hand van de “meester” die bepaalt hoe geslaagd de operatie is. Daar zijn mooie voorbeelden van te zien op voor-na foto’s op dit forum van een andere kliniek.

Wij ervaren zelf een hoge haardichtheid bij het uitvoeren van DHI als techniek, omdat het direct plaatsen van de grafts met de holle naald dichter op elkaar kan worden gedaan dan bij het plaatsen van incisies naast elkaar. Daarnaast is het aantal handelingen op de hoofdhuid/grafts afgenomen wat kan bijdragen aan een spoedig herstel.

Mijn “statement” heeft ook zeker geen wetenschappelijke basis maar is gebaseerd op mijn eigen waarneming in het succesvol uitvoeren van beide methoden in onze kliniek en in de vele voorbeelden die ik heb mogen observeren van andere klinieken in beide technieken.

En ik eindig waarmee ik begon: ik denk dat deze techniek gaat toenemen aan populariteit als deze goed wordt toegepast.
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2023, 14:27   #43
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairtec Bekijk bericht
Wij ervaren zelf een hoge haardichtheid bij het uitvoeren van DHI als techniek, omdat het direct plaatsen van de grafts met de holle naald dichter op elkaar kan worden gedaan dan bij het plaatsen van incisies naast elkaar. Daarnaast is het aantal handelingen op de hoofdhuid/grafts afgenomen...
Wat is de maximale dichtheid per cm² met DHI en de maximale dichtheid middels de 'normale' FUE methode?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2023, 16:46   #44
vortex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
Na een open en prettig consult heb ik besloten om mijn 2e HT op 14 maart bij Hairtec te laten uitvoeren , het grote pluspunt was voor mij de mogelijkheid om ook uit mijn baardzone grafts te oogsten en de ongezien flexibele planning , doel is wat meer verdichting bij de haarlijn en de kruin.

De opportunist in mij gaat er van uit dat een nieuwe kliniek in de beginfase extra zijn best doet om goede resultaten neer te zetten

Opvallend is toch wel dat de transitie van de vorige kliniek naar de nieuwe niet altijd even soepel verloopt ,als ze de telefoon opnemen word soms nog de oude naam genoemd (die uit Den Haag) , verder gaat het contact wel heel snel ,ook op zondagavond word er vrij snel teruggemaild.

Ik zal t.z.t laten weten hoe het een ander is verlopen ,goed ,middelmatig of slecht .

Zijn je hoofdharen en baardharen van dezelfde structuur dan? Als ik bij mezelf kijk is mijn baardhaard veel dikker en stugger. Deze haren bij mijn hoofdharen plaatsen zou echt afschuwelijk zijn
vortex is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2023, 18:59   #45
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
ik denk dat beide methodes zo hun sterke punten hebben.
Per situatie afhankelijk als je het mij vraagt.

Dhi voor opvullen, als je niet wil scheren.Prima oplossing.

Voor een voorkant met hoge dichtheid lijkt me fue of saffier fue het beste (ervan uitgaande dat er kleine boortjes/mesjes gebruikt worden)
Het lijkt me veel beter om in 1 x door incisies te maken (met FUE) dan steeds een losstaande handeling met onderbreking, zoals bij DHI.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hairtec


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.