Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juli 2014, 17:04   #31
therewego
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2014
Berichten: 52
Geslacht:
Vandaag de 9e dag na m'n HT. Ik zal even een update geven met het verloop adhv wat foto's. Dat zegt toch het meest. Vandaag eigenlijk voor het eerst echt volledig korstvrij. De roodheid valt ook wel mee.
Foto's staan op volgorde van voor de behandeling t/m vandaag in fotoalbum.

Ik zie natuurlijk onwijs op tegen de 3e / 4e week als alles er weer uitvalt, maar nu geniet ik er maar even van. Ben er persoonlijk nu al zeer blij mee!
__________________
17-07-2014: FUE 4000 grafts - Esteworld
therewego is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2014, 19:50   #32
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Wink

Ziet er al goed uit.
En een mooie haarlijn moet ik zeggen, anders zie je van die onnatuurlijke rechte haarlijnen maar hier niet. Zal je foto meenemen in september als referentie
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2014, 22:07   #33
Baradon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 82
Ziet er goed uit idd!

Bereid je wel voor op de uitval idd Het is voor mij nu iets meer dan een maand geleden en het meeste is wel uitgevallen. zon 15 procent is wel gelijk doorgegroeid. (zelfde lengte als de andere haren, sommigen iets minder dik. Dit kan ik letterlijk zien omdat het bovenste stukje van sommige haartjes dikker is (het stoppeltje dat getransplanteerd is) en daaronder dan wat dunner, maar wel aan elkaar). Hierdoor valt de roodheid wel meer op (al begint die nu hard af te nemen, en zal over een week of 2 wel weg zijn denk ik), en heb ik dus een rare hele dunne haarlijn + inhammen, met daarachter mijn gezonde haar wat wel gewoon dik en dichtbegroeid is. Kan het dus niet echt lang laten groeien.. maar dit was ik de aankomende maanden ook niet van plan.

Succes er verder mee!
__________________
regime:
1 a 2x per dag 5% kirkland minoxidil (vanaf 17-06-09)
Baradon is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2014, 12:01   #34
therewego
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2014
Berichten: 52
Geslacht:
We hebben voor deze haarlijn gekozen, zodat er een zo hoog mogelijke dichtheid gerealiseerd kon worden en omdat dit de originele haarlijn was. Ze hebben toch 4.000 grafts gebruikt, dus met die dichtheid in zone 1 en 2 moet het wel goed komen.
Baradon, hou me maar op de hoogte van jouw status steeds. Dan weet ik iedere keer wat me over 2 a 3 weken te wachten staat
Na hoe lang ben jij gaan sporten? Word echt gek van dat bankhangen ondertussen
__________________
17-07-2014: FUE 4000 grafts - Esteworld
therewego is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2014, 17:49   #35
Baradon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 82
Ik heb 2 volle weken gewacht en toen trok ik het niet meer en ben ik voorzichtig gaan fitnessen. op 80% van het gewicht wat ik voor de HT deed met evenveel sets en herhalingen. diezelfde week nog 1 keer hetzelfde gedaan en na 3 weken ben ik er eigenlijk gewoon weer vol tegenaan gegaan. Contactsport heb ik tot op heden nog niet gedaan. De voornaamste reden waarom je niet moet sporten is toch i.v.m. stoten, en misschien veel zweet in de nog niet geheelde huid. Zodra de huid goed en dicht zit kun je dus denk ik veilig gaan sporten (mits je dus geen contactsport doet om zeker te zijn dat je niet valt/botst etc.).

Let wel: dit houd ik aan, Esteworld zelf adviseert 1 maand niet sporten en 2 maanden geen contactsport geloof ik.. die zijn natuurlijk heel voorzichtig met hun uitspraken maar je moet wel voor jezelf kijken wat je denkt wat kan, en wat niet..
__________________
regime:
1 a 2x per dag 5% kirkland minoxidil (vanaf 17-06-09)
Baradon is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2014, 23:40   #36
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Ik ben na 1 week weer gaan fitnessen, na ongeveer 2 weken ben ik gaan voetballen (trainen, selectie) dus wel gewoon serieus.. Koppen niet gedaan natuurlijk en duels heb ik wel rustiger aan gedaan. Volgens mij is het vooral de huid die helemaal genezen moet zijn en dat verschilt nogal by de een of de ander, bij mij waren namelijk de korstjes na5 dagen volledig weg.
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2014, 10:31   #37
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Goed om te lezen weer, wederom een goede ervaring bij esteworld
Het gebied dat behandeld is, is groot. Voordeel is dan wel de grote van de behandeling die ze daar bij Esteworld aankunnen.

dit moet echt een flinke verbetering worden. Je hebt nog wel veel eigen haar dus hopen dat dat zo lang mogelij blijft zitten :-)

Heel veel succes en ga het zeker volgen
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2014, 11:54   #38
therewego
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2014
Berichten: 52
Geslacht:
3 weken update:
Vandaag exact drie weken geleden dat ik behandeld werd. Qua haaruitval valt het nog wel mee. Ik denk dat ongeveer 1/4 is uitgevallen nu. Dat zal waarschijnlijk in de komende week wel toenemen, helaas.
Het gekke is dat na 2,5 week zo goed als alles nog stond en toen heb ik voor het eerst sinds een maand alcohol gedronken, en flink ook. Een dag later was 1/4 uitgevallen. Sindsdien heb ik geen alcohol meer op, en is er ook bijna niks meer uitgevallen. Zal waarschijnlijk puur toeval zijn, maar het viel me wel op.

Gister voor het eerst weer meegetraind met m'n voetbalteam. Voorbereiding op het aankomende seizoen mag ik niet missen. Maar dat ging goed. Elke bal die ik eigenlijk moest koppen heb ik maar een omhaal gemaakt

Ik ben de afgelopen week veel buiten geweest en uitgegaan. Ik heb ontzettend veel positieve reacties gekregen, dus nu alleen nog even hopen dat er niet heel veel meer uitvalt!

ik plaats vanmiddag een nieuwe foto in het fotoalbum
__________________
17-07-2014: FUE 4000 grafts - Esteworld
therewego is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2014, 14:26   #39
brutalis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2014
Berichten: 8
Geslacht:
ook operatie gedaan bij Esteworld 23/07/2014 3600 haren. Nu al 2 weken achter de rug.
Heb je ook nog jeuk aan de donorzone ?
En heb je al aan de finasteriden begonnen of zit je ook nog in de twijfelzone
brutalis is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2014, 12:31   #40
therewego
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2014
Berichten: 52
Geslacht:
3600 grafts bedoel je denk ik? Dus je had ook een lange lange behandeldag?

Soms kriebelt het wel ja, maar niet extreem. M'n voorhoofd voelt ook nog alsof de huid wat strakgespannen is.
Ik ga niet aan de finasteride. Ik hou niet van medicijnen en zeker niet als er een kans is op erectieproblemen of de (kleine) mogelijkheid op lichamelijke problemen bij m'n toekomstige kinderen. Als ik over een aantal jaar nog een behandeling moet ondergaan, dan doe ik dat gewoon.
__________________
17-07-2014: FUE 4000 grafts - Esteworld
therewego is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2014, 14:03   #41
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door therewego Bekijk bericht
3600 grafts bedoel je denk ik? Dus je had ook een lange lange behandeldag?

Soms kriebelt het wel ja, maar niet extreem. M'n voorhoofd voelt ook nog alsof de huid wat strakgespannen is.
Ik ga niet aan de finasteride. Ik hou niet van medicijnen en zeker niet als er een kans is op erectieproblemen of de (kleine) mogelijkheid op lichamelijke problemen bij m'n toekomstige kinderen. Als ik over een aantal jaar nog een behandeling moet ondergaan, dan doe ik dat gewoon.
Hey Therewego,

Ik heb zelf een slechte ervaring gehad met finasteride. Ik heb respect voor je mindset. Succes!
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2014, 14:22   #42
brutalis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2014
Berichten: 8
Geslacht:
yup, 3600 grafts , was inderdaad een lange dag op die tafel
had vroeger al finasteriden genomen maar had dan serieuze trekkingen aan men testikels, alsof ze geperst werden..
denk dat ik deze keer die pillen zal laten voorbijgaan.

en kort na de 2de week begonnen al veel haartjes uit te vallen , stond in de estworld bruochure dat het na de 3de-4de week maar ging zijn, maar als ik keek naar de haartjes , waren het allemaal kleine zwarte haartjes zonder haarzakjes, dus eigenlijk geen probleem dan ?
brutalis is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2014, 15:21   #43
therewego
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juli 2014
Berichten: 52
Geslacht:
Dat bevestigt inderdaad dus dat ik absoluut geen fina ga doen. Ook het feit dat als je ermee stopt dat al het haar wat behouden is, dan weer uitvalt telt mee. Daarom zal ik ook geen minox doen. Ik sport zeer fanatiek, en heb begrepen dat minox je scherpte en power kan beinvloeden. KAN.

Brutalis, de uitval heb ik ook inderdaad. Na 2,5 week begon het eigenlijk, gelijk best veel. Nu iedere keer dat ik wakker word zie ik op mn kussen ook steeds haartjes, zonder haarzakje idd. Tsja, letterlijk niks aan te doen. Als ze maar weer terugkomen :p

ik heb nu een foto toegevoegd aan mn album hoe het er vandaag bij staat. Er is toch wel een hoop uitgevallen ondertussen. Dag 23, dus 3 weken en 2 dagen. Als het er over 5 dagen nog zo bij staat, dan ben ik erggggg blij. Maar het is hopen op een klein wondertje
__________________
17-07-2014: FUE 4000 grafts - Esteworld

Laatst gewijzigd door therewego; 9 augustus 2014 om 15:26
therewego is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2014, 14:15   #44
Baradon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 82
Ik zit nu op ongeveer 7 weken. Na een week of 5 a 6 is er niets meer verder uitgevallen. Ik heb ongeveer 10 a 15% doorgroei gelijk gehad. De plekken waar dus haar is geïmplanteerd en welke eerst kaal waren hebben nu heel erg verspreid haartjes. Sommigen zijn dun en heel blond, sommige zijn aan het puntje dik en zwart (de stoppel die getransplanteerd is), dan een cm heel dun en blond, en daaronder weer dikker en donkerder (mijn haar is nu ong. 1,5 a 2 cm lang. Denk dat je dus vanaf 5 weken kan verwachtten dat dat blijft staan (mits de haartjes meegroeien, anders zitten ze vastgeplakt in je huid, en vallen ze in de loop der tijd nog weg).

Fina pakt trouwens de oorzaak aan van het haaruitval. Zodra je hiermee stopt gaat het haarverlies dus door waar het bezig was voor de fina. Alles wat je bespaard hebt valt dus niet in 1 keer weer uit als je stopt. Dit is bij Minox anders.
__________________
regime:
1 a 2x per dag 5% kirkland minoxidil (vanaf 17-06-09)
Baradon is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2014, 19:36   #45
mahsun23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juli 2010
Berichten: 58
Hoi Therewego, heb je al wat update foto's?
mahsun23 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.