Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 september 2014, 18:00   #31
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dieselll Bekijk bericht
Dus als ik jullie goed begrijp kan éénieder, geschikt of niet, die de ambitie heeft om operaties uit te voeren (of andere werkzaamheden in de haarbranche...) adverteren op haarweb?
Wordt er van haarweb uit research gedaan naar de adverteerders (betrouwbaar, bereikbaar-buitenland, opvolging...)

Gr.
Nee, daar wordt geen research naar gedaan. Dat doen we bewust niet, dan zouden we niet objectief en neutraal kunnen zijn. Daar zijn jullie (haarwebleden) voor. Het wil niet zeggen dat je als kliniek hier adverteert, dat je dan gespaard wordt wat betreft kritiek, niemand heeft een beschermde status, dat durf ik met mijn hand op het hart zeggen.
Henk is nu online   Met citaat reageren
Oud 2 september 2014, 18:34   #32
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Illustratief hierin is niet alleen de bovenstaande discussie, maar ook het feit dat lid 'Robbond' IP-adressen deelt met andere 'leden' op HaarWeb (wat betekent dat postings van verschillende leden vanaf eenzelfde PC zijn gepost) die allen positieve verhalen posten over de desbetreffende kliniek: haartransplantatie-turkije.nl. Eén van die leden met hetzelfde IP adres is 'Mashun23'.
Dat Robbond en Mashun23 een en dezelfde waren en voor haartransplantatie-turkije.nl werkten was me al wel duidelijk. Maar wel fijn dat haarweb.nl dat ook bevestigt naar haar gebruikers toe, kan me zo geen andere haar site voor de geest halen die dat ook doet. Dit is interessante info voor iedereen, denk dat veel mensen dit soort klinieken graag mijden.

Goed werk !!
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, haartransplantatie-kosten, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.