Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 16 februari 2021, 17:47   #1
Joseetje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2021
Berichten: 2
Geslacht:
Hoofdhuid zichtbaar

Hallo allen ik ben nieuw op haarweb en hoop dit bericht op het juiste forum te plaatsen.

Ik ben 25 en heb sinds kort erg veel last van haaruitval (300 per dag ong) bovenop mijn hoofd is mijn haar nooit extreem dik geweest maar had een mooie bos en kon het prachtig stijlen etc.

Nu heb ik laatst corona gehad, blaasontsteking kuur en enorm veel stress (paniekaanvallen) ivm psychische problemen. Ook ga ik trouwen volgens jaar en ben ik middenin mijn opleiding wat enorm veel druk kost en moeten we ook ons appartement nog helemaal verbouwen etc. Werd me allemaal wat teveel. Ik merkte dat ik sindsdien (afgelopen herfst) veel meer haaruitval dan normaal had. Ik was al wel bekend met haaruitval maar groeide dan weer prima terug (ook bij stress periodes) nu blijft het aanhouden en zie je zelfs mijn hoofdhuid als ik mijn haar niet goed doe (draag in knotje of staart). Voor de bruiloft ben ik bezig met een haarwerk. En ga binnenkort naar de dokter om te laten beoordelen waar ik erg tegenop zie. Verder zien vrienden/fam er niets van zeggen zij maar vraag me af of dit echt zo is.

Haar is een obsessie aan het worden en paniekeer als ik op fotos wat denk te zien aan mezelf. Ook kan ik mezelf verliezen in het lezen van haarforums etc. Ben enorm bang dat ik Alopecia androgenetica heb, hoop dat het TE is en weer hersteld maar moed zakt steeds verder in de schoenen. + krijg alleen maar meer stress en paniek. Ook heb ik enorme jeuk af en toe op de hoofdhuid wat me eraan blijft herinneren, op hoofdhuid is verder niets te zien.

Wat ik verder al gedaan heb is een theradome laserhelm gekocht (heb heeel veel baby haartjes) maar ziet er ook niet uit. Verder heb ik speciale shampoo en suppelementen en bloed laten prikken etc. Hier kwam niets uit.

Mijn vraag is 1. Hoe kan ik dit beter gaan loslaten/accepteren. 2. Wat denken jullie wat het is en wat zijn jullie adviezen?
Joseetje123 is offline   Met citaat reageren
 

Labels
haaruitval onzekerheid


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.