Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 augustus 2006, 09:36   #46
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoeteke
GEFELICITEERD!!!!! MOOIE OPSTEKER VOOR JE ...
Wens je heeeeeeel veel succes!!!
thanx!
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2006, 09:42   #47
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
IK HEB 'M GEKREGEN!!
Kitty
Hé! Gefeliciteerd!
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2006, 10:01   #48
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Hé! Gefeliciteerd!
Thanx Georgie, ik ben er best heel blij mee. Baan gekregen perfect aansluit op ambitie en werkervaring en toch binnen de door mij als max. gestelde werkuren (20).
Arbeidsmarkt trekt aan... is goed merkbaar.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2006, 21:50   #49
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
nou ik ben bij de orthomoleculair geneeskundige geweest en ze heeft met haar testapparatuur wel een heleboel schimmels ontdekt die zich schuilhouden in mijn darmen. veeeeeeel meer dan toegestaan. verder heeft ze een verhoogde straling gemeten en dat zou kunnen want daar heb ik al eerder eczeem van gehad .... dan heeft ze gemeten dat mijn hydrocortisol momenteel op 89 staat en dat is dus extreem hoog want die mag niet hoger staan als 50. zoveel stress heb ik momenteel dus ... maar goed. dat allemaal bij elkaar denkt ze dus dat mijn haaruitval veroorzaakt ... verder zegt ze wel dat elk proces in je lichaam om te keren is, en daar hou ik maar aan vast he!

ik hou de vorderingen wel bij. maar eerst moeten mijn darmen schoon gaan worden. en dat moet in een versneld tempo dus dat gaat heftig worden. over twee weken moet ik terug om te kijken of de zuurgraad van mijn darmen beter is. die stond op 2 terwijl die tussen de 7 en 7,5 moet zijn. verder probeer ik niet teveel te focussen op mijn haren en er niet de hele tijd mee bezig te zijn.
ik hoop dat het gaat werken!!!! en dat is alles wat ik kan doen he ...
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2006, 12:09   #50
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoeteke
nou ik ben bij de orthomoleculair geneeskundige geweest en ze heeft met haar testapparatuur wel een heleboel schimmels ontdekt die zich schuilhouden in mijn darmen. veeeeeeel meer dan toegestaan. verder heeft ze een verhoogde straling gemeten en dat zou kunnen want daar heb ik al eerder eczeem van gehad .... dan heeft ze gemeten dat mijn hydrocortisol momenteel op 89 staat en dat is dus extreem hoog want die mag niet hoger staan als 50. zoveel stress heb ik momenteel dus ... maar goed. dat allemaal bij elkaar denkt ze dus dat mijn haaruitval veroorzaakt ... verder zegt ze wel dat elk proces in je lichaam om te keren is, en daar hou ik maar aan vast he!

ik hou de vorderingen wel bij. maar eerst moeten mijn darmen schoon gaan worden. en dat moet in een versneld tempo dus dat gaat heftig worden. over twee weken moet ik terug om te kijken of de zuurgraad van mijn darmen beter is. die stond op 2 terwijl die tussen de 7 en 7,5 moet zijn. verder probeer ik niet teveel te focussen op mijn haren en er niet de hele tijd mee bezig te zijn.
ik hoop dat het gaat werken!!!! en dat is alles wat ik kan doen he ...
Snoeteke,
Echt heel goed bedoeld van mij voor jou.. ... Klamp je niet te veel vast aan de uitspraak dat elk proces... etc. Het is nl. echt niet altijd zo. Voor aga weet ik het heel erg zeker inmiddels en meerdere ziekten/aandoeningen die door het lichaam geinitieerd zijn echt NIET als proces omkeerbaar. Hooguit af te remmen. Ik vind het onverstandig om als welke arts je dan ook bent, of jezelf noemt uberhaupt dit soort beweringen te doen. Er worden verwachtingen en hoop mee gecreeerd op deze wijze, waardoor een evt. teleurstelling nog harder kan aankomen.
Ik weet dat een aantal mensen op dit forum het niet eens zullen zijn met deze post maar ik richt me enkel en alleen tot jou omdat ik het jammer voor je zou vinden als e.e.a. "mooier wordt neergezet" dan reeel is.
Liefs
Kitty
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door kas; 18 augustus 2006 om 14:59
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2006, 14:15   #51
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoeteke
nou ik ben bij de orthomoleculair geneeskundige geweest en ze heeft met haar testapparatuur wel een heleboel schimmels ontdekt die zich schuilhouden in mijn darmen. veeeeeeel meer dan toegestaan. verder heeft ze een verhoogde straling gemeten en dat zou kunnen want daar heb ik al eerder eczeem van gehad .... dan heeft ze gemeten dat mijn hydrocortisol momenteel op 89 staat en dat is dus extreem hoog want die mag niet hoger staan als 50. zoveel stress heb ik momenteel dus ... maar goed. dat allemaal bij elkaar denkt ze dus dat mijn haaruitval veroorzaakt ... verder zegt ze wel dat elk proces in je lichaam om te keren is, en daar hou ik maar aan vast he!

ik hou de vorderingen wel bij. maar eerst moeten mijn darmen schoon gaan worden. en dat moet in een versneld tempo dus dat gaat heftig worden. over twee weken moet ik terug om te kijken of de zuurgraad van mijn darmen beter is. die stond op 2 terwijl die tussen de 7 en 7,5 moet zijn. verder probeer ik niet teveel te focussen op mijn haren en er niet de hele tijd mee bezig te zijn.
ik hoop dat het gaat werken!!!! en dat is alles wat ik kan doen he ...
Snoeteke, is dit wel iemand met een echte geneeskundige opleiding? Er zit hier heel veel kaf onder het koren. Hoe zijn de schimmels e.d. gemeten? En de zuurgraad van je darmen? Wat is dat voor testapparatuur (ik vraag dit, omdat ik ook zelf wel eens zo doorgemeten ben d.m.v. Prognos (prognos.nl), een van de weinige echt betrouwbare meetmethoden. Overigens was bij mij alles in orde, en had ik toch AGA. De orthomoleculair ARTS die ik had kende overigens geen enkele echte behandeling genetisch bepaalde haaruitval door middel van zijn geneesmiddelen.

Overigens is niet elk proces om te keren, ik vind het onverantwoord dat dit beweerd wordt. Afremmen e.d. is mogelijk, vrijwel stopzetten ook, maar omkeren niet.

Overigens kan je lichaam van heftige reinigingskuren e.d. een enorme klap krijgen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2006, 14:59   #52
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
Georgie en Kas,

Ik ben met Prognos en nog twee andere methoden doorgemeten. Overigens heeft zij alle geneeskundige opleidingen behaald en doet ze ook onderzoek voor diverse universitaire ziekenhuizen hier in nederland. ze leert nog altijd bij door middel van cursussen en is echt betrouwbaar. Wat zij bedoelt met ieder proces omkeren in het lichaam is dat zolang het lichaam nog enigszins geneeskrachten bezit het deze ook zal aanwenden om door middel van hulpmiddelen dit op te pikken en weer te repareren wat er te repareren valt. Maar goed, ieder mag zijn./haar mening geven. En ik kan alleen maar hopen dat het werkt he, maar goed dat weet ik over een maand of drie toch pas ... Voor de rest let ik heus wel op hoor. Maar bedankt voor de wijze woorden!!! Heb vandaag overigens wel een klote dag ...
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2006, 15:02   #53
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoeteke
Georgie en Kas,

Ik ben met Prognos en nog twee andere methoden doorgemeten. Overigens heeft zij alle geneeskundige opleidingen behaald en doet ze ook onderzoek voor diverse universitaire ziekenhuizen hier in nederland. ze leert nog altijd bij door middel van cursussen en is echt betrouwbaar. Wat zij bedoelt met ieder proces omkeren in het lichaam is dat zolang het lichaam nog enigszins geneeskrachten bezit het deze ook zal aanwenden om door middel van hulpmiddelen dit op te pikken en weer te repareren wat er te repareren valt. Maar goed, ieder mag zijn./haar mening geven. En ik kan alleen maar hopen dat het werkt he, maar goed dat weet ik over een maand of drie toch pas ... Voor de rest let ik heus wel op hoor. Maar bedankt voor de wijze woorden!!! Heb vandaag overigens wel een klote dag ...


om je een beetje op te beuren!!
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2006, 16:08   #54
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoeteke
Georgie en Kas,

Ik ben met Prognos en nog twee andere methoden doorgemeten. Overigens heeft zij alle geneeskundige opleidingen behaald en doet ze ook onderzoek voor diverse universitaire ziekenhuizen hier in nederland. ze leert nog altijd bij door middel van cursussen en is echt betrouwbaar. Wat zij bedoelt met ieder proces omkeren in het lichaam is dat zolang het lichaam nog enigszins geneeskrachten bezit het deze ook zal aanwenden om door middel van hulpmiddelen dit op te pikken en weer te repareren wat er te repareren valt. Maar goed, ieder mag zijn./haar mening geven. En ik kan alleen maar hopen dat het werkt he, maar goed dat weet ik over een maand of drie toch pas ... Voor de rest let ik heus wel op hoor. Maar bedankt voor de wijze woorden!!! Heb vandaag overigens wel een klote dag ...
Goed te horen dat je in deskundige handen bent, Snoeteke! Altijd belangrijk. Sterkte vandaag, enn morgen gaat het vast weer beter!
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2006, 17:56   #55
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
Thanx allebei. Ga zo maar naar de stad met zus ... en dan zien we wel weer morgen ...
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2006, 11:56   #56
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
Nog steeds rotdag ... zit nu ook gevaarlijk dicht tegen anorexia aan denk ik. Ik had in januari nog kledingmaat 46 en nu pas ik perfect in maat 38. Dat heb ik nog nooit in mijn leven gehad. En ik wil het eigenlijk ook niet. Tuurlijk het is leuk als je strak bent maar ik heb liever mijn haar!!! Ik kan niet stoppen met afvallen want ik heb gewoon geen honger, ik word al misselijk als ik aan eten denk ... en het gaat gewoon slecht. Huil de hele tijd en voel me emotioneel ook een wrak! Niet goed ... en tja dat heeft natuurlijk weer een slechte invloed op mn haartjes. Dus het cirkeltje is rond!
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2006, 16:13   #57
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoeteke
Nog steeds rotdag ... zit nu ook gevaarlijk dicht tegen anorexia aan denk ik. Ik had in januari nog kledingmaat 46 en nu pas ik perfect in maat 38. Dat heb ik nog nooit in mijn leven gehad. En ik wil het eigenlijk ook niet. Tuurlijk het is leuk als je strak bent maar ik heb liever mijn haar!!! Ik kan niet stoppen met afvallen want ik heb gewoon geen honger, ik word al misselijk als ik aan eten denk ... en het gaat gewoon slecht. Huil de hele tijd en voel me emotioneel ook een wrak! Niet goed ... en tja dat heeft natuurlijk weer een slechte invloed op mn haartjes. Dus het cirkeltje is rond!

Misschien toch ff naar je huisarts om te praten over wat ondersteuning op het emotionele vlak??
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2006, 21:39   #58
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
Ik heb afspraak gemaakt voor komende woensdag Kitty. Maar bedankt voor je advies. Ik heb het nodig. Vandaag overigens wel minder haarverlies bij het wassen. Sinds ik Keto niet meer gebruik maar Phytoaxil gaat dat beter. Vorige week vrijdag heb ik Keto nog gebruikt en ik schrok me te pletter toen. Dinsdag heb ik zonder Keto gewassen en echt veel minder verloren. En vandaag weer zonder Keto gewassen en nog minder verloren. Goed, ik moet nog borstelen, maar uit het afvoerputje trok ik nu maar 5 haartjes tevoorschijn tegenover de meer dan 100 vorige week vrijdag. Dus dat maakt me nu even blij. En ik moet zeggen met Phytoaxil heb ik de hele week nog geen last gehad van jeuk. Dat is ook heel fijn ...
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2006, 23:48   #59
snoeteke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2006
Berichten: 87
Kitty

Ik richt me hier even tot jou omdat jij op zoek bent naar middeltjes die je seborroisch eczeem onder controle kunnen houden als je stopt met androcur en de diane. Ik lees net op een ander forum dat Appelazijn ook goed kan werken ... in een shampoo mixen, twee minuten laten intrekken en weer goed uitspoelen. Wel een PH neutrale shampoo natuurlijk he ... Sebamed bijvoorbeeld. Die hebben ook een antiroos product en anders natuurlijke shampoos ... maar goed, appelazijn ... ik weet het niet. Hou het zelf nog even bij Phyto. Kost me wel klauwtjes vol centjes ... maar ja, voor je haar ... soms vraag ik me ook af of ik niet alles moet kaalscheren en het mooiste haarwerk gaan kopen wat ik kan vinden. Jammer alleen dat ik dan het geld er ook niet voor heb ... Ben weer benieuwd wat de huisarts morgen weet over mijn depressies! Gelukkig wel een fijne huisarts .... scheelt weer wat.
snoeteke is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2006, 21:43   #60
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoeteke
Ik richt me hier even tot jou omdat jij op zoek bent naar middeltjes die je seborroisch eczeem onder controle kunnen houden als je stopt met androcur en de diane. Ik lees net op een ander forum dat Appelazijn ook goed kan werken ... in een shampoo mixen, twee minuten laten intrekken en weer goed uitspoelen. Wel een PH neutrale shampoo natuurlijk he ... Sebamed bijvoorbeeld. Die hebben ook een antiroos product en anders natuurlijke shampoos ... maar goed, appelazijn ... ik weet het niet. Hou het zelf nog even bij Phyto. Kost me wel klauwtjes vol centjes ... maar ja, voor je haar ... soms vraag ik me ook af of ik niet alles moet kaalscheren en het mooiste haarwerk gaan kopen wat ik kan vinden. Jammer alleen dat ik dan het geld er ook niet voor heb ... Ben weer benieuwd wat de huisarts morgen weet over mijn depressies! Gelukkig wel een fijne huisarts .... scheelt weer wat.
Bedankt voor je tip, ik kende die van appelazijn nog niet...
Enne.. de verzekering betaalt ook mee he aan een haarwerk!
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
werkt er uberhaubt iets? dazzler Medicijnen/haargroeimiddelen 16 21 maart 2010 10:02
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Is er echt wel iets dat werkt? Deckard Medicijnen/haargroeimiddelen 9 20 november 2004 21:36
Help er uberhaupt echt iets? Cyber Medicijnen/haargroeimiddelen 4 18 november 2004 15:02
Werkt fina echt veel beter dan SP jenssen Medicijnen/haargroeimiddelen 1 15 juli 2004 09:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.