Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 mei 2016, 20:59   #1
Lukas0139
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Haartransplantatie Estworld Instanbul 2014

vooraf.JPG

Voor behandeling.jpg

april 2016.jpg

februari 2016.jpg

maart 2015.jpg

Beste lezers,

Ik ben inmiddels 1,5 jaar verder na een haartransplantatie te hebben ondergaan bij Esteworld. Er werd geschat dat er 3400 grafts geplaatst zouden moeten worden. Het zijn er uiteindelijk 2800 geworden. Mijn ervaringen zijn verder op de site van Esteworld te lezen. Verzorgde, en professionele kliniek waar op dat vlak niets aan te merken is. Minpunt is de gebrekkige communicatie met de artsen. Engels wordt nauwelijks verstaan, dus als er vragen zijn dan dien je dit vooraf aan de gastvrouw voor te leggen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat wat betreft de inhammen. Deze waren fors en zijn inmiddels weer voorzien van haar met een mooie dichtheid.
Niet tevreden ben ik over de kruin. Daar zijn nauwelijks grafts geplaatst. Mogelijk is er bij het maken van de foto's vlak voorafgaande aan de transplantie geen duidelijk beeld van gekregen en is dit aan de aandacht ontsnapt. Bij navraag werd aangegeven dat er een paar honderd geplaatst waren. Dit betwijfel ik ten zeerste. Dit had ik dan wel gemerkt en had dat moeten zien. De kruin is inmiddels behoorlijk dun aan het worden. Dit had dus niet gehoeven! Dit was verder het enige negatieve punt. Verder kan ik iedereen die het voornemen heeft een haartransplatatie te doen voor een goede prijs deze kliniek aanraden. Maar, bereid je dus goed voor en zorg ervoor antwoord te krijgen op al jouw vragen en wensen!

Bijgevoegd de foto's, vooaf, 5 mnd later en heden.

Erik
Lukas0139 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2016, 22:09   #2
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Dank voor de bijdrage. Ziet er super uit je resultaat, mooie dichtheid ook.
Ga je nog een keer terug voor de kruin of doe je iets tegen het verder achteruit gaan van het haar daar?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.